Mikä on sopiva määrä suklaata herkkupäivänä?
Kommentit (17)
Mulla saattaa suklaalevy kestää melkein viikon. Syön rivin päivässä varsinkin jos on jotain vaaleaa suklaata jossa ei ole sattumia
Mä sanon rehellisesti et jos levyn ostan niin se menee siltä istumalta kun sen avaan. Siksi ostan vain kerran kuukauteen herkkuja :D
Varmaan sellainen levyllinen eli 200g, jos et siis osta muuta herkkua.
50g joku kismet herkkupäiväksi. Jos syö lautasmallin sivistyneesti joka päivä niin silloin noudata paleottista ruokavaliota melkein.
Oikeasti nyt onko tuo joku sairas vitsi, kuka on äänestänyt 500g?
Niin paljon pitää olla, että tulee yökköolo. Silloin ei tee mieli hetikohta uutta herkkupäivää.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Miten tuo vastaus voi olla johdossa? Eihän kukaan pysty syömään PUOLTA KILOA suklaata päivässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Miten tuo vastaus voi olla johdossa? Eihän kukaan pysty syömään PUOLTA KILOA suklaata päivässä!
Helposti menee päivän aikana. En kyllä itse osta niin isoja määriä kerralla mutta esim. jouluna kun tulee monta kiloa suklaata lahjaksi niin hyvin menee se 500g päivässä. Itse jos ostan ostan 100-200g ja syön sen kerralla.
No enpä enää ihmettele miksi ihmiset ovat lihavia.
Sellainen ruåtsalainen punainen jättirasia. Kaveriksi pannullinen kuohukermaan keitettyä tummapaahtoista kahvia todella runsaalla sokerilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti menee päivän aikana. En kyllä itse osta niin isoja määriä kerralla mutta esim. jouluna kun tulee monta kiloa suklaata lahjaksi niin hyvin menee se 500g päivässä. Itse jos ostan ostan 100-200g ja syön sen kerralla.
Helposti????? 500g suklaata??????
535 kcal x 5 = 2675 kcal päivässä pelkästä suklaasta?????
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin, ja kyllä, ihan läpällä. Kysymys on niin pöljä. Jos ostan herkkuja, ostan niin paljon ja niin montaa laatua kuin mieli tekee. Loput mahtuu hyvin kaappeihin, ottaa sit jos tekee mieli. En punnitse mitään ruokiani, en myöskään herkkuja. Enkä pidä erillistä herkkupäivää. Olen hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti????? 500g suklaata??????
535 kcal x 5 = 2675 kcal päivässä pelkästä suklaasta?????
Niin. En laske kaloreita, tuskinpa hirveästi lihon jos kahtena päivänä vuodesta syön 500g suklaata päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi s*****a. Alkaa oksettaa pelkästä ajatuksesta.
Joo. Hoikkkeli täällä vetäsee pari kertaa vuodessa 400g Tobleronen. Kerralla. Se riittää taas puoli vuotta tyydyttämään suklaanhimon.
Ei siitä liho!
Päivittäiset ruokatottimukset on a ja o.
Itse ostan yleensä 100g levyn tummaata suklaata jonka syön kahden päivän aikana eli 50g/pvä.