Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet nuoren ja urheilullisen pariskunnan normaalipainoisine lapsineen syömässä esim. Hesessä/mäkkärissä?

19.02.2018 |

Millaisia tunteita aiheuttaa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että on harvinaista herkkua heillä.

Itse en käy koskaan hampurilaispaikoissa, koska se majoneesiläpyskä ällöttää. Mies käy lapsen kanssa kerran viikossa yhteisen liikuntaharrastuksen jälkeen. Lapsi on laiha luikku, miehellä elintasokumpu. Lapsi ei varsinaisesti syö sitä mössöä, hän haluaa vain lelun. Olen opastanut miestäni, että sen lelun voi ostaa ihan ilman ateriaakin ja jatkossa mies voi ostaa itselleen aterian, josta lapsi sitten ottaa ne pari ranskalaista ja yhden haukun hampparista. Mies ei ollut tiennyt, että lelun saa ostaa erikseenkin, ja ilahtui, kun ei tarvitse koskematonta lastenateriaa aina heittää roskiin.

Eikö miehesi jaksa syödä oman ateriansa lisäksi myös lastenateriaa, kun häneltä kumpukin löytyy?

Ei hän tohdi. Hän ottaa lapsen aterian mukaan kotiin, ja minä sitten heitän sen roskiin, kun ei kukaan sellaista kylmennyttä mössöä syö.

Vierailija
22/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niinsanotusti hoikka ja urheilullinen ja käyn Hesessä, jos semmonen fiilis tulee. Harvoin tulee, mutta silloin kun tulee, hyvällä omallatunnolla käyn siellä. Ja otan kerrosaterian. Viimeksi käynyt kuukausia sitten. Miksi siitä pitäisi ajatella sen kummempia minkämuotoinen ihminen Hesessä käy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi