Olin vuoden chips -lakossa, ei vaikuttanut painoon millään lailla
Eli aivan turhaa väittää, että yhden tuotteen pois jättäminen karistaisi viimeiset ylimääräiset grammat kehosta.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Korvasitko sen jollain?
En tietenkään, ei chipsejä voi korvata, ne ovat ainutlaatuisia.
Sipsi. kirjoitti:
Ai että chipsit? 😂
Niin siinä pussin kyljessä lukee.
Chipsit Vai crispit?
Oli kuin vain ,ei se painoon vaikuta jos korvaan sen muulla puputuksella. Ja jos luulet että yhden tuotteen syömisen lopettaminen laihduttaa, olet hurjan väärässä
No söitkö chipsejä joka päivä vai joka toinen viikko?
En minäkään laihtuisi vaikka jättäisin kaikki leivokset pois. Tämä johtuu siitä etten syö leivoksia niin paljon että se lihottaisi/ylläpitäisi painoa. Silti jotkut toiset ihmiset pudottaisivat painoaan reippaasti niistä luopumalla.
Vierailija kirjoitti:
noin 2 kk välein vetäisin megapussin aivan yksin.
Aika hassua, että kaikkien ylikilot ovat muka tulleet samoista asioista, limusta ja oluesta, sipseistä, ranskalaisista, makeisista, jogurteista ja leivonnaisista tai ainakin leivästä, perunasta ja pastasta. Ja liikkumattomuudesta. Kuitenkin ihan tavallisella kotiruoalla voi ihan yhtä hyvin lihoa, vaikka tekisi ruumiillista työtäkin ja muutenkin liikkuisi. Liika vain on liikaa. Joten en todellakaan häpeä pikkuporkkanoita ja pähkinöitä, joita napostelen usein, enkä papuja, linssejä ja hedelmiä, joista saan liikaa energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin 2 kk välein vetäisin megapussin aivan yksin.
Noin 6 kertaa vuodessa 300 gramman sipsipussin (noin 1500 cal) ei hirveästi vaikuta. Kilon painonnousuun tarvitaan muistaakseni 7000 ylimääräistä kaloria.
Jos tapaa syödä megapussin kerran viikossa niin sitten saattaisi jo kiloja karista
Vierailija kirjoitti:
Chipsit Vai crispit?
Tää! Mäkin jätin kerran chipsit pois ruokavaliosta, mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta. Kun taas kerran jätin crispit niin johan tippui 5 kiloa yhdessä viikossa! Moni ehkä menee näissä sekaisin.. Suosittelen siis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chipsit Vai crispit?
Tää! Mäkin jätin kerran chipsit pois ruokavaliosta, mutta ei sillä ollut mitään vaikutusta. Kun taas kerran jätin crispit niin johan tippui 5 kiloa yhdessä viikossa! Moni ehkä menee näissä sekaisin.. Suosittelen siis!
Moni ehkä osaa lukea pussin kyljestä mitä syö.
http://earthcontrol.fi/wp-content/uploads/2014/03/Sea-salt.jpg
https://www.estrella.fi/wp-content/uploads/2017/05/estrella-barbeque-ch…
Mäpä jätin sipsit pois ja laihduin 100kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ehkä osaa lukea pussin kyljestä mitä syö.
http://earthcontrol.fi/wp-content/uploads/2014/03/Sea-salt.jpg
https://www.estrella.fi/wp-content/uploads/2017/05/estrella-barbeque-ch…
Niin tätä juuri tarkoitinkin. Eli kun jätin juuri nämä chipsit pois niin ei tapahtunut mitään, mutta kun jätin taas crispit niin johan kilot karisi! Näissä kuvissa on tosiaan chips:ejä.
Mä jätin shipsit pois. Karisi hyvin kilot kun uin Tallinnaan pari kertaa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Eli aivan turhaa väittää, että yhden tuotteen pois jättäminen karistaisi viimeiset ylimääräiset grammat kehosta.
Minä en ole juurikaan chipsejä syönyt kun en tykkää niistä. Olen silti ylipainoinen. Ainahan puhutaan että ylipainoiset ne vaan syö chipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole juurikaan chipsejä syönyt kun en tykkää niistä. Olen silti ylipainoinen. Ainahan puhutaan että ylipainoiset ne vaan syö chipsejä.
Ei puhuta. Etenkään chipseistä.
Olin 3kk chips-lakossa ja laihduin 6kg. Mä tosin söinkin niitä noin 2 isoa pussia viikossa dipin kanssa.
Korvasitko sen jollain?