Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö kuormasta?

Vierailija
19.02.2018 |

Aika moni parisuhde on syntynyt työpaikalla. Mutta harrastatteko irtoseksiä työtovereigten kanssa?

Itse olen mies, 29v ja olen hämmästyneenä todennut että ne vihjailevat ja härskejä juttelevat naiset eivät pikkujouluissakaan tee muuta kuin puhuvat, kun taas meikkamattomat siveydensipulit saattavat muitta mutkitta kutsua ns. lasilliselle. Olen kiksauttanut pariakin läheistä työtoveria parillakkn paikkakunnalla, js niistä ei olisi ikinä uskonut. Kaksimielisyyksien viljelijät taitavat olla rakkaudettomissa parisuhteissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin enemmänkin mutta pelkään saavani huonon maineen. Onneksi käyn usein työmatkalla ja silloin ytitän iskeä jonkun toisen yksinäisen. Jos hän on ulkomaalainen ja naimisissa, niin hyvä.

Osana maineenhallintaa pukeudun, käyttäydyn ja meikkaan aika hillitysti. Olen 27 ja elän valitettavan seksittömässä parisuhteessa hyvin kiireisen miehen kanssa.

Vierailija
2/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Olen naimisissa ja uskollinen, ja olen ollut petollinen miehelleni vain ulkomailla ja sielläkin vain pari kertaa. Kotimaassa en halua että puhutaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani hommissa naisvaltaisessa työpaikassa, olivat nousuhumalaisten naisten puheet pikkujouluissa todella härskejä! Tällainen säntillinen senaikuinen poikamies ihan punasteli hirveän kikatuksen siivittämistä rivoista jutuista. Eivätkä ne otteet tanssilattiallakaan kovin äidillisiä olleet:) Kirjanpitäjäkin piti kädessään minusta jotain muuta kuin... niin siis muuta kuin kirjaa...

Tuli vain mieleen, että näistä vastaavista asioista miehiä syyllistetään, vaikka ihan samalla tavalla naiset villiintyessään käyttäytyvät. Ei minulle niistä ajoita kuitenkaan mitään traumoja jäänyt, hymyssä suin muistelen:)

Vierailija
4/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Olen naimisissa ja uskollinen, ja olen ollut petollinen miehelleni vain ulkomailla ja sielläkin vain pari kertaa. Kotimaassa en halua että puhutaan mitään.

Minä taas olen ulkomaan työreissuilla uskollinen, sieltä voi kaikenlaisia tuliaisia saada mukaan. Yhdellä paluumatkalla oli naurussa pitelemistä, kun työkaveri kiemurteli viereisellä penkillä, oli saanut satikutiaisia edellisillan donnaltaan.

Vierailija
5/8 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tavalliset tytöt jotka näyttävät siveyden perikuvalta ovat parhaita seksikoneita. Pikkujouluissa nämä ujot ja kiltit eivät erotu, mutta menepä juttelemaan mukavia niin kyllä se iloksi muuttuu helpommin kuin muiden kanssa.

Vierailija
6/8 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koskee miehiä. Rehvastelijat ja flirtit jäävät aina toiseksi. Se kiltin näköinen nöryti tai kirjanpitäjä on kiitollinen iskettävä ja yritteliäs sängyssä ja jaksaa vielä aamullakin. Mutta bos se on sinkku niin kämpän siivossa ja henkilönohtaisessa hygieniassa on joskus parannettavaa. Ja jos se on parisuhteessa niin voi olla turha yrittää.

Vierailija
7/8 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli niin kivan näköinen nainen töihin että aion vietellä sen. Meillä synkkas heti. En tiedä onko se lesbo, minä olen tiukasti hetero mutta tämän naisen kanssa teen poikkeuksen. Olen ihan hulluna siihen. Kastun ja punastun kun sentulee lähelle.

Vierailija
8/8 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa, että nätti sihteerini söi minut kuormasta - tai oikeastaan vamppasi minut. Aluksi oli seksin huumaa, sitten tuli kaksi poikaa ja koko ajan pahenevaa avioliittoa 20 vuotta. Paljastui vähitellen jonkunsorttiseksi luonnehäiriöiseksi, ja nyt koetan toipua rankasta ja riitaisesta erosta. Työkaveri yritti aikoinaan varottaa exästä, mutta siinä huumassa kaikki järki oli valunut aivoista mulkkuun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä