Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran naapurissa lapsi ulvoo joka päivä

naapuri vain
19.02.2018 |

Tapanani ei ole kytätä/seurata naapureiden tekemisiä, mutta yläkertaan vasta muuttaneita EI voi olla kuulematta, joka päivä lapsi itkee ja ulvoo, perheen isä huutaa ja kuuluu kauheeta töminää.
Itse olen kotona äitiyslomalla ja on tullut väkisinkin huomattua, että koko perhe on kotona päivät pitkät, lapset on kouluikäsen näköisiä mutta koko päivän kotona....?!
Tänä aamuna sieltä lapsi ryntäs rappuun ja melkoinen möykkä, kun pinkoi rappusia alas ja perheen isä perässä ja raahas lapsen takas kotiin.
Vähän naapureiden muutettua taloon kävi poliisit jokaisen ovella kysymässä, että tässä rapussa joku yrittää koko aika soittaa hätänumeroon prepaid-liittymästä, mutta eivät pysty paikantaan mistä asunnosta se tulee. Tuli heti mieleeni nuo uudet naapurit.. Toki en mennyt sanomaan mitään, kun ei voi olla varma asiasta enkä halua turhaan mustamaalata, jos onkin vain todella vaikeita lapsia.
Mielestäni ei myöskään ole oikein tehdä lastensuojeluilmoitusta, kun ei ole mitään näyttöä, muutaku tämä huuto, töminä ja lapsen ulvominen. Ei tosin haluaisi olla reagoimatta mitenkään, mutta mitäpä siinä voi tehdä...

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli mukavat seinänaapurit, joista pääsin eroon vain muuttamalla. Kaikki kommunikaatio tapahtui siellä huutamalla. Lapset juoksivat aikaisesta aamusta ympäri asuntoa ja kiljuivat ja äiti perässä huutaen. Kun isä tuli kotiin, huusi hän ensin lapsille, jonka jälkeen äiti huusi isälle. Tätä jatkui myöhään yöhön. Jossain vaiheessa lapset saatiin sänkyyn kiljumaan, jolloin äiti huusi heille iltasadun. Sitten kahden pintaan aamuyöstä, kun yritin saada unta, niin alkoi sängyn paukutus ja tämä äiti-ihminen huusi kuin sikaa olisi tapettu. Ja tämä kaikki joka päivä. Korvatulpat tulivat tutuiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi