Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini pettää miestään jatkuvasti!

Vierailija
19.02.2018 |

Niin naisten kuin miespuolisen eksänsä kanssa. Hän sanoi myös, että pettäminen on tuossa tilanteessa hyväksyttävää. Pitäisikö minun kertoa miehelle, että tuo nainen on täysi h***a

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimettömänä lähetät miehelle viestiä.

Vierailija
2/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä aika paha! Ehdottomasti kerrot miehelle, mutta hienotunteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap puhut "ystävästä"?

Et sinä ole ystävä vaan lapamato.

Asia ei sinulle kuulu.

Vierailija
4/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan mun "ystävä"? Ollaan nelikymppisiä kaikki. Joo mulla tosiaan on sovittu miehen kanssa tämä kuvio. Hänellä ei sairauden takia tee mieli enää seksiä. Tutuille en tätä kuviota paljasta, mutta ystävälleni kerroin olevani muiden kanssa.

Vierailija
5/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko ap jotain korjaavasi kantelemalla? Kuvitteletko että sinua kiitetään ja ylistetään rehellisyydestä? Kestätkö sen, jos tulee ruumiita?

Mielestäni ihmissuhteiden väliin änkeäminen on ensinnäkin alhaista ja typerää. Lisäksi se paljastaa, että omasta elämästäsi puuttuu jotain tärkeää.

Oletan että ystävälläsi on syyt tekoonsa. Eivätkö ne kiinnosta? Ehkä on sovittu avoimesta suhteesta, jolloin 1) munaat itsesi pahasti ja 2) aiheutat turhia ongelmia.

Hoida omat asiasi.

Vierailija
6/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit vaikka jatkaa seuraavanlaisesti; "Ex-kaverini pettää..."

Vierailija
7/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se kerran on hyväksyttävää, niin tokihan se on silloin myös asia, joka ihan normaalisti kuuluu miehen tietoon hänen itsensäkin kertoa.

Vierailija
8/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei puhu ystävästä vaan kaverista. Ilman muuta minä ainakin kertoisin , tosin tapa pitäisi miettiä, eli antaisikon hu0ralle mahdollisuuden itse kertoa vai laittaisinko itse viestiä vai anonyymisti. Tapauskohtaista.

Vierailija
9/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat avoimessa suhteessa?

Vierailija
10/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin. Ärsyttää kun en aikoinani kärässyt yhtä tuttuani. Petti jokaikisessä suhteessaan exiensä + Tinderin ja alastoman suomen kautta. Oikea l u t k a!

Vierailija
11/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisin, jos niin olisi.

Vierailija
12/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kertoisin. Ärsyttää kun en aikoinani kärässyt yhtä tuttuani. Petti jokaikisessä suhteessaan exiensä + Tinderin ja alastoman suomen kautta. Oikea l u t k a!

AlastomassaSuomessa on hurjasti parisuhteessa olevia naisia jotka ei etsi seuraa mutta silti niiltä irtoaa aika helposti. Naimisissa olevia miehiä on vielä enemmän, varsinainen paritus sivu. Hyi h3lvetti ihan oikeasti.

Vierailija
13/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AlastomassaSuomessa on hurjasti parisuhteessa olevia naisia jotka ei etsi seuraa mutta silti niiltä irtoaa aika helposti. Naimisissa olevia miehiä on vielä enemmän, varsinainen paritus sivu. Hyi h3lvetti ihan oikeasti.

Kiitos hyvästä myyntityöstä. Taidan rekisteröityä sinne heti ja tilata panoseuraa.

Vierailija
14/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisin, jos niin olisi.

Avoimisssa suhteissa on melko yleistä, että se salataan jopa läheisiltä. Yksiavioiset kokevat vapaan elämäntavan uhkaavaksi, koska pelkäävät sen oman suhteen puolesta. Suhteen luonteen salaamien on paljon helpompaa kuin sen myöntäminen ettei tule niitä ulkopuolisia paineita.

Vierailija
15/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hyi miten joku kehtaa elää eri tavalla kuin minä, hyi

Vierailija
16/16 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pettämiskokeilijat ovat huonon lapsuuden tulosta. Puutteellisesta huolenpidosta kumpuavaa kusipäisyyttä. Ei tajuta hienompia tunteita eikä varsinkaan empatiaa. Paitsi itseä kohtaan. Kun sitä nyt vaan on niin kovin... herkkä?

Keinottomuutta tehdä asiallisia valintoja.