Alkaan olemaan pian jo epätoivoinen... Siispä huhuilen täältäkin ylimääräisen Reimatec -haalarin (86-92) omistajia!
Ja varsin hyvin tiedän, että ei ole osta -palsta, mutta olen ennenkin täällä tehnyt hyviä kauppoja, joten ajattelin kysyä :) Anteeksi siitä!
Olen kaikki kirpparit ja huuto.netit etsinyt, mutta en vaan ole löytänyt... Alkaa kevät jo tulemaan toden teolla ja haalarille olisi tosiaan käyttöä :) Tytölleni etsisin hyväkuntoista, miel. vaaleanpuna -tai pinkinsävyistä Reimatec -haalaria. Ja olisi kiva jos olisi korkeintaan n. 2-3 vuotta vanha (uudempikin käy :))... Ihan uutta en haluaisi ostaa, ihan taloudellisista syistä, mutta hyvästä tietenkin maksan hyvän hinnan :) Ja postikulut...
Koosta vielä: Tyttö on pian kaksi vuotta, mutta pieni ja pippurinen :) Olisko max. 86 cm pitkä tällä hetkellä, joten varmaan tuo 92 cm voisi olla jopa liian iso... Eli ensi sijaisesti 86 cm, koska kasvunvaraa en kauheasti halua, vaan että se olisi sopiva heti :)
JOS SIIS JOLLAIN ON KAAPISSA JO PIENEKSI JÄÄNYT TAI YLIMÄÄRÄINEN HAALARI JA OLISIT VALMIS LUOPUMAAN SIITÄ, LAITA KUVAN JA HINTAPYYNNÖN KANSSA VIESTI SÄHKÖPOSTIINI :) KIITOS!
mineli@netti.fi
Kommentit (4)
en tietnkään ole valmis maksamaan käytetystä uuden hintaa, mutta... Itse ostin tältä samaiselta palstalta tytölleni 2004 vuoden Reimatec -talvihaalarin ja kintaat samaa sarjaa, täysin uuden veroiset yht. postikulujen kanssa 50 euroa... Minusta hinta oli edullinen... Mutta jos näyttää, että tällä kertaa ei löydy, täytyy sitten hankkia uusi :)
Minulla olisi joutavana 86cm uusi Easytec babymallinen vaaleanpunainen kosteussuojahaalari. On tosi suloinen. Tämä vastaa Remun pukuja on vaan Vaatehuoneen oma malli. Kosteussuojakangasta ja peppusauma teipattu. Meidän pikku neiti on niin kirppu että hukkuu tohon, joten jouduin ostamaan hänelle 80cm puvun ja luulen että ensi keväänä tarvitaan taas jo 92cm puku.... joten jos kiinnostaa voisin ton myydä sulle, olen meinaa aikeissa laittaa sitä huutikseen tai vauvan kirpparille...
Kyllähän tuo kuulostaa ihan hyvältä :)
Jos sinulla olisi mahdollisuus laittaa kuva sähköpostiin ja tosiaan tuo hintapyyntö, niin tulisin vähän viisaammaksi :)
mineli@netti.fi
ja myydä se sitten eteenpäin kun jää pieneksi. Saat uuden haalarin käyttöön samaan hintaan kuin mitä käytetystä, mahdollisesti kärsineestäkin, joudut pulittamaan. Ei niitä kukaan halvalla myy jos ovat täysin " uutta vastaavia" .