Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutin erästä miestä :(

Vierailija
18.02.2018 |

Tilanne oli siis tällainen, että mies kertoi minulle tunteistaan minua kohtaan ja annoin hänelle pakit todella suoraan. Sanoin selvästi etten ole mitenkään kiinnostunut hänestä. Tämän jälkeen meni aikaa ennenkuin näimme toisiamme uudelleen. Näimme kerran sattumalta baarissa ja olimme molemmat humalassa. Illan aikana suudeltiin ja kerroin hänelle kuinka haluan harrastaa seksiä hänen kanssaan. Enempää ei kuitenkaan tapahtunut.

Nyt mies on jälleen ottanut minuun yhteyttä useita kertoja, jolloin olen kertonut ettei se ilta tarkoittanut minulle yhtään mitään. Olin vain humalassa ja halusin pitää hauskaa. Harmittaa todella paljon se, että loukkasin tätä miestä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sitten pyytää anteeksi???

Mitä se auttaisi?

Vierailija
22/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei kumppanisi kanssa ole vapaa suhde, niin olet jo mennyt liian pitkälle ja kannattaa tosiaan miettiä sitä omaa alkoholin käyttöä. Ei nimittäin aikaakaan kun kännisekoilusi johtaa panemiseen, vaikka kuinka vakuuttelet rakkauttasi kumppaniisi.

En usko, että pystyisin panemaan ketään vierasta. Ap.

Ei ole uskon asia, koska olet pannut jo. Eniten mua ihmetyttää tässä väite, että rakastat nykyistäsi. Ethän rakasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei vaan itse ymmärsin väärin, et ollutkaan vielä pannut.

No mitä sitten? Miehet tekee vastaavaa naisille jatkuvasti. Muka haluavat heitä, ja kun ilmoitat, ette halua seksiä, niin ei se mies sinua enää haluakaan.

Vierailija
24/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten? Miehet tekee vastaavaa naisille jatkuvasti. Muka haluavat heitä, ja kun ilmoitat, ette halua seksiä, niin ei se mies sinua enää haluakaan.

Eli sun mielestä on oikein satuttaa muita ihmis, koska muutkin tekee niin? Sukupuolella tässä ei ole mitään väliä.

Vierailija
25/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä on oikein satuttaa muita ihmis, koska muutkin tekee niin? Sukupuolella tässä ei ole mitään väliä.

No siksi on, että se mieskin saattaisi tehdä näin: sanoo haluavansa naista kovasti, nainen ihastuu, muttei halua omista estoistaan johtuen heti antaa seksiä. Joo, vttu se mies enää häntä halua yhtään. Karma is a bitch, hyvä ap!!! 👏👏👏

Vierailija
26/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat vain panna naisen kautta itselleen orkun kun muka haluavat naista. Jos eivät saa nussia naisen kautta itselleen orkkua niin eivät enää haluakaan naista.

Vierailija
27/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ap päästä yli itsestäsi. Ymmärrän että voi olla tunnemyrsky meneillään, mutta näin itsekeskeisiä aloituksia näkee harvoin.

Vierailija
28/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle pitkän anteeksipyyntö viestin, jossa selitin etten missään nimessä olisi halunnut satuttaa häntä. Ja toivon ettei jatkossa tällaista tapahdu välillämme, koska olen jo varattu. Toivotin hyvää jatkoa.

Mies vastasi vain "ok". Ymmärrän kyllä, että hän on loukkaantunut minulle, mutta vastasi vain ok. Jäi vähän tyhmä olo :(

Ap.

Vierailija
29/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne oli siis tällainen, että mies kertoi minulle tunteistaan minua kohtaan ja annoin hänelle pakit todella suoraan. Sanoin selvästi etten ole mitenkään kiinnostunut hänestä. Tämän jälkeen meni aikaa ennenkuin näimme toisiamme uudelleen. Näimme kerran sattumalta baarissa ja olimme molemmat humalassa. Illan aikana suudeltiin ja kerroin hänelle kuinka haluan harrastaa seksiä hänen kanssaan. Enempää ei kuitenkaan tapahtunut.

Nyt mies on jälleen ottanut minuun yhteyttä useita kertoja, jolloin olen kertonut ettei se ilta tarkoittanut minulle yhtään mitään. Olin vain humalassa ja halusin pitää hauskaa. Harmittaa todella paljon se, että loukkasin tätä miestä.

Oho! Suomalainen nainen käyttäytymässä kuin mies. Roolileikkiä.

Vierailija
30/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho! Suomalainen nainen käyttäytymässä kuin mies. Roolileikkiä.

Niin. Eihän tässä sen kummempaa olo. Miehet tekee tätä samaa paljon enemmän kuin naiset.

Vierailija
31/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle pitkän anteeksipyyntö viestin, jossa selitin etten missään nimessä olisi halunnut satuttaa häntä. Ja toivon ettei jatkossa tällaista tapahdu välillämme, koska olen jo varattu. Toivotin hyvää jatkoa.

Mies vastasi vain "ok". Ymmärrän kyllä, että hän on loukkaantunut minulle, mutta vastasi vain ok. Jäi vähän tyhmä olo :(

Ap.

Sitä mies halusikin. :) Ehkä hän sai nyt kostonsa tuota kautta. Ok on ehkä jäätävin vastaus, mitä toisen avautumiseen voi laittaa ja hän tietää sen. 

Nyt ap, jätä hänet vain rauhaan.

Vierailija
32/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kärpänen baarilasissa ja mies viihtyy paremmassa seirassa. Keksi parempi selitys huonolle ongelmallesi.

Kaikki miehet eivät "häirähdu" tyrkky pyrkyriin. Sivusta on tullut seurattua kun naikkosella kauhun hetkiä kun alapäätarjous ei menekkään läpi ja yrittää selittää antaneensa jollekkin "pakit" (vaikka naikkosta ole kysytty löyhkäämään perään).

Ei käy sääliksi, edes pakkasessa kerjätessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme