Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satutin erästä miestä :(

Vierailija
18.02.2018 |

Tilanne oli siis tällainen, että mies kertoi minulle tunteistaan minua kohtaan ja annoin hänelle pakit todella suoraan. Sanoin selvästi etten ole mitenkään kiinnostunut hänestä. Tämän jälkeen meni aikaa ennenkuin näimme toisiamme uudelleen. Näimme kerran sattumalta baarissa ja olimme molemmat humalassa. Illan aikana suudeltiin ja kerroin hänelle kuinka haluan harrastaa seksiä hänen kanssaan. Enempää ei kuitenkaan tapahtunut.

Nyt mies on jälleen ottanut minuun yhteyttä useita kertoja, jolloin olen kertonut ettei se ilta tarkoittanut minulle yhtään mitään. Olin vain humalassa ja halusin pitää hauskaa. Harmittaa todella paljon se, että loukkasin tätä miestä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sitten pyytää anteeksi???

Vierailija
2/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki taas ensikerralla humalassa haluat harrastaa seksiä hänen kanssaan, vaikkei mies voisi vähempää kiinnostaa? Haluatko yleisestikin panna kaikkia humalassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei nyt ollut päätä eikä häntää.

Vierailija
4/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki taas ensikerralla humalassa haluat harrastaa seksiä hänen kanssaan, vaikkei mies voisi vähempää kiinnostaa? Haluatko yleisestikin panna kaikkia humalassa?

En halua panna kaikkia humalassa. Siksi tämä käytös minua ihmetyttääkin. Olen vieläpä varattu.

Ap

Vierailija
5/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapasitteko nyt viikonloppuna?

Vierailija
6/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain jostain selityksen omalle käytökselle. Miksi menen suutelemaan tuolleen jotain vierasta. Ja vielä monta kertaa. Minä olin vielä se joka teki aloitteet, joka kerta.

Ap

Vierailija
7/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terolla on peluri. Älä luota siihen tyyppiin.

Vierailija
8/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tapasitteko nyt viikonloppuna?

Ei. Viikko sitten. Miten tämä liittyy mihinkään?

Ap.

Vierailija
9/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terolla on peluri. Älä luota siihen tyyppiin.

Tero? En kyllä tietääkseni ole mikään peluri. En ainakaan halua olla. Minulla on jo mies, jota rakastan.

Ap.

Vierailija
10/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ruoki turhia toiveita. Jos haluat pelkkää seksiä, etsi joku joka jakaa tän ajatuksen.

Vierailija
11/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit selvät pakit aiemmin mutta kännissä se olitkin sinä joka oli aloitteellinen... Ensinnäkin voisitko olla rehellinen: mies siis selvästi kiinnostaa sinua! Vaikka yrität itsellesi perustella, ettei. Ehkäpä nuo selvät pakit nimenomaan oli sinulta defensiivinen reaktio. Huomasit että tunteita on, mutta kielsit ne kiellettyinä. Kielletty hedelmä vaan voimistaa tunnetta ja kännissä se tulee ilmi.

Mies selvästi aistii kiinnostuksesi ja jatkaa. Niin me miehet toimitaan. Jos huomataan että homma on molemminpuolista, niin sitä jatketaan. Sitä kutsutaan kemiaksi.

Vierailija
12/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoit selvät pakit aiemmin mutta kännissä se olitkin sinä joka oli aloitteellinen... Ensinnäkin voisitko olla rehellinen: mies siis selvästi kiinnostaa sinua! Vaikka yrität itsellesi perustella, ettei. Ehkäpä nuo selvät pakit nimenomaan oli sinulta defensiivinen reaktio. Huomasit että tunteita on, mutta kielsit ne kiellettyinä. Kielletty hedelmä vaan voimistaa tunnetta ja kännissä se tulee ilmi.

Mies selvästi aistii kiinnostuksesi ja jatkaa. Niin me miehet toimitaan. Jos huomataan että homma on molemminpuolista, niin sitä jatketaan. Sitä kutsutaan kemiaksi.

Tätä olen itsekin miettinyt. Mutta tämä mies ei ole yhtään minun "makua". Ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Lisäksi olen tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen. En kuitenkaan ymmärrä tätä omaa käytöstä. Jo ensimmäisellä kerralla tavatessamme suudeltiin. En kuitenkaan tunne häntä kohtaan mitään, ainakaan selvinpäin.

Ap.

Vierailija
13/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olen itsekin miettinyt. Mutta tämä mies ei ole yhtään minun "makua". Ei ulkoisesti eikä sisäisesti. Lisäksi olen tyytyväinen nykyiseen parisuhteeseen. En kuitenkaan ymmärrä tätä omaa käytöstä. Jo ensimmäisellä kerralla tavatessamme suudeltiin. En kuitenkaan tunne häntä kohtaan mitään, ainakaan selvinpäin.

Ap.

No miltä se suudelma tuntui? Oliko kiihkeä ja tunnetta mukana? Se kertoo aika paljon.

Vierailija
14/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vedä sitä viinaa, jos pikku pää ei kestä. Mitä järkeä muuten edes juoda niin että muisti menee? Oletko vähän juntti?

Vierailija
15/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

No miltä se suudelma tuntui? Oliko kiihkeä ja tunnetta mukana? Se kertoo aika paljon.

Kai se jollain tavalla kivaa oli, koska halusin jatkaa sitä. Ja aloin vielä puhumaan seksistä. Mutta oliko siinä sitten sen kummempaa vai oliko vain imartelevaa toisen huomio. Ja se miten hän kahtoi minua. Silmät loisti ihastumisesta. Ihan hirveä morkkis jälkeenpäin ollut. Ap.

Vierailija
16/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty hedelmä ja vaihtelunhalu, kevyttä leikittelyä sinulta. Mutta järki käteen nyt: loukkaat omaa kumppaniasi! Tietääkö tuo kännisekoilukohde, että olet varattu? Ja kuinka varattu, 50% vai 80%?

Vierailija
17/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei kumppanisi kanssa ole vapaa suhde, niin olet jo mennyt liian pitkälle ja kannattaa tosiaan miettiä sitä omaa alkoholin käyttöä. Ei nimittäin aikaakaan kun kännisekoilusi johtaa panemiseen, vaikka kuinka vakuuttelet rakkauttasi kumppaniisi.

Vierailija
18/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä ei kumppanisi kanssa ole vapaa suhde, niin olet jo mennyt liian pitkälle ja kannattaa tosiaan miettiä sitä omaa alkoholin käyttöä. Ei nimittäin aikaakaan kun kännisekoilusi johtaa panemiseen, vaikka kuinka vakuuttelet rakkauttasi kumppaniisi.

En usko, että pystyisin panemaan ketään vierasta. Ap.

Vierailija
19/32 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on satutettu lähes samalla tavalla, että baarissa tuttu nainen suuteli ja halusi antaa puhelinnumeron, että soitan huomenna yms. No arvaatte varmaan miten kävi.. Itselle jäi vaan paskat olot pitkäksi aikaa.

M35

Vierailija
20/32 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännänainen ollu taas vauhdissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme