Muita, joiden mies pilkannut vaimonsa ulkonäköä, läskitellyt jne.
Onko liitto kestänyt sen jälkeen?
On kyllä aika ikävää tulla luokitelluksi vastenmielisten osastolle.
Mietiskelen seuraavaa käännettä.
t. ruma läski ja kaikkea muutakin
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eksä haukkui ties millä nimityksillä ja muutenkin pilkkasi lähes joka ikistä asiaa elämässäni.
On muuten kumma juttu, että olin hänen mielestään läski ja ruma, mutta kuitenkin samalla hän oli sairaalloisen mustasukkainen ja pelkäsi minun pettävän. Eli hänen ruma ja läski tyttöystävänsä oli sittenkin muiden miesten mielestä himottava, tai jotain siihen suuntaan.
Sama juttu. Lisäksi noiden läskiksi haukkumisten aikana olin 165cm/48kg. Että sellainen "läski".
Exällä itsellään oli lievää ylipainoa.
Mies on muutaman kerran sanonut mua läskiksi riidan aikana. Kerran hermostuin ja sanoin, että se ei itekään mikään hoikka ole ja jos en rakastaisi sitä, niin panisin heti jotain timmiä ja treenattua jätkää. Mies alkoi itkemään, eikä sen jälkeen ole sanonut mua läskiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eksä haukkui ties millä nimityksillä ja muutenkin pilkkasi lähes joka ikistä asiaa elämässäni.
On muuten kumma juttu, että olin hänen mielestään läski ja ruma, mutta kuitenkin samalla hän oli sairaalloisen mustasukkainen ja pelkäsi minun pettävän. Eli hänen ruma ja läski tyttöystävänsä oli sittenkin muiden miesten mielestä himottava, tai jotain siihen suuntaan.
Sama juttu. Lisäksi noiden läskiksi haukkumisten aikana olin 165cm/48kg. Että sellainen "läski".
Exällä itsellään oli lievää ylipainoa.
Mä olin lihavimmillani läskiksi haukuttaessa 65 kg 168 cm. On se enemmän kuin ennen, mutta toisaalta harrastin liikuntaa monta kertaa viikossa. Nyt olen laihtunut 5 kg ja tunnen yhä olevani läski.
Täällä kanssa yksi. En edes ollut mitenkään kovin lihava, ylipainoa synnytyksen jälkeen vähän päälle kymmenen kiloa ja vatsa ei alkanut pienentyä. Mies ilmoitti ettei halua minua kun olen niin lihava ja vartaloni muodoton. Ero tuli muttei ihan suoranaisesti tuon haukkumisen jälkeen vaan toisen naisen vuoksi. Olen kuitenkin jatkanut miehen kanssa suhteessa koska meillä on yhteiset pienet lapset, emme asu yhdessä.
Halveksunta on yleensä se viimeinen juttu ennen eroa. Se syö itsetuntoa todella paljon, kannattaa tarkkan pohtia onko tuollainen suhde itselle terveellinen. t eronnut.
Noinhan se on. Olen kyllä oikeasti ollut joissain elämänvaiheissa rumahko ja joskus myös lievästi ylipainoinen, mutta eihän se tietenkään oikeuta mitään kiusaamista. Nykyään olen ulkonäköni kanssa melko lailla sinut, mutta aika ajoin poden masennusta huonojen kokemusten takia. On vaikeaa pysyä positiivisena, kun on nähnyt ihmisten huonoimmat puolet.
Hassua oli sekin, kun eksä kehuskeli eksillään (olivat tietysti paremmannäköisiä kuin minä) ja sepitteli ties mitä juttuja, että joku viehättävä nainen on muka hänestä kiinnostunut. Yritti saada minut suuttumaan ja reagoimaan epäsopivalla tavalla, jopa pettämään... Testaili minua siis. Se tuntui pahalta, mutta onneksi jo silloin huomasin tuossa selvän kaavan: kyse oli vain minun itsetuntoni murskaamisesta. Taisin kysyäkin häneltä joskus, miksi hän sitten haluaa olla tällaisen rumiluksen kanssa jos muut ovat niin paljon parempia.
Onneksi nuo ajat ovat nyt ohi.