Muita, joita Alina Tomnikov ärsyttää?
Mielestäni tuo on niin surkea ja epäkarismaattinen näyttelijä kuin olla ja voi.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä yhtään. Hän on kaunis kuin mikä, aivan ihastuttava! Olisi aivan upea valokuvamalli, voisi päästä maailman huipulle. Mutta on valitettavasti sanottava, ettei hän näyttelijänä vakuuta minua yhtään, ihan kauhistun miten huono :(
Ei ihmekkään että on huono kun on venäläinen, solakka ja kaunis:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä yhtään. Hän on kaunis kuin mikä, aivan ihastuttava! Olisi aivan upea valokuvamalli, voisi päästä maailman huipulle. Mutta on valitettavasti sanottava, ettei hän näyttelijänä vakuuta minua yhtään, ihan kauhistun miten huono :(
Minulle solakkuus ja kauneus ei valitettavasti riitä. Näyttelijän pitää osata näytellä.
Krista Kosonen on jumalaisen kaunis, hyväkroppainen ja mahtava näyttelijä. Alina on kaunis, mutta näyttelynsä on kuin haaleaa vettä. Kateuskortilla kritiikin kuittaaminen on vähän blääh.
Ärsyttää. Muistan jo Sykettä katsoessani miettineeni, että miten noin huono näyttelijä on voinut saada roolin laatusarjasta. Oli ihan kamalan huono siinä narkkarin roolissa.
Putouksessa myös aiheuttaa myötähäpeää ja kiusallisia hetkiä. Tulee mieleen, että on edennyt urallaan ulkonäöllään, koska näytellä hän ei osaa.
Ja en ole kateellinen. Mua ei ärsyttänyt Krista Kosonen eikä Essi Hellen, vaikka ovat myös nättejä. He ovat oikeasti myös hauskoja!
Donna-sarjassa tosi hyvä, Putouksessa ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Donnassa aivan loistava ja Putouksessa tuntuu olevan ihan pihalla, väärässä paikassa.
Onko hän se näyttelijä, joka jossakin Ylen ohjelmassa taannoin vei evakon vierailulle Viipuriin entiseen kotiinsa ja tapaamaan miehittäjä -asukkaat?
Siinä minua ärsytti käsikirjoitus, jonka mukaan evakko sai olla vain vähän haikea ja joutui peittämään muut negatiiviset tunteensa. Sellaista epäuskottavaa kivakivaa.
Alina ei ärsytä yhtään, päinvastoin. Olisi hauskaa nähdä Alina laskuhumalaisen Disney prinsessan roolissa, jossa karaokebaarin (sammakko)prinssi-tyrkyt käy sitä iskemässä. :D
Vierailija kirjoitti:
Alina ei ärsytä yhtään, päinvastoin. Olisi hauskaa nähdä Alina laskuhumalaisen Disney prinsessan roolissa, jossa karaokebaarin (sammakko)prinssi-tyrkyt käy sitä iskemässä. :D
Kuulostaapa hauskalta. Melkein yhtä hauskalta kuin Oulun murretta puhuva mamma, joka röhkii välillä. Tuostahan sais vaikka hyvän sketsihahmon Putoukseen, hihhih. Höhhöhhöö voi että kun naurattaa.
Mikäpä ei av-mammaa ärsyttäisi. Varsinkin kun kyse on nuoresta, kauniista ja lahjakkaasta naisesesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle solakkuus ja kauneus ei valitettavasti riitä. Näyttelijän pitää osata näytellä.
Putouksen tapaisessa ohjelmassa liiasta kauneudesta on vain haittaa. Alina oli järkyttävän huono omassa Tulikokeessaan, samoin oli huono Lemu Aaltosena. Kikka Vaara -hahmo on köykäinen, käsittämätöntä että on saanut olla mukana tähän asti. Lahjat ei riitä tämän ohjelman tasolle. Toivottavasti putoaa mahdollisimman pian.
Ihana, hoikka ja vaalea kaunotar. Silmiin voisi hukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijänä hän on minusta ihan hyvä, mutta muuten vähän ärsyttää. Tai lähinnä julkisuudesta saa kuvan, että on niin uniikki ja erityinen kun on puoliksi venäläinen. Ja jotenkin niin ajatteleva ja taiteellinen, mutta ulostulo on aina tönkköä ts ei koskaan oikein vastaa siihen mitä kysytään vaan jää höpisemään jotain epäollennaista.
Juuri tuolta hän vaikuttaa minustakin. Kehuskelee sillä, miten isä opetti lukemaan venäläisiä klassikoita, miten taiteellisia ja räiskyviä molemmat muka ovat jne. mutta ei sitten osaakaan sanoa mitään olennaista vaan höpisee jotain valjuja latteuksia.
Niin tyypillistä venäläisille, ne on niin olevinaan kun on (potemkinin) kulissit kunnossa, mutta sisältö puuttuu, on varastettu, korjaamattomasti rikki eikä ketään kiinnosta muu kuin omat asiat.
Parhaiten sikäläisten oma kuvaus kun siellä toinen kysyy miten asiat on, niin vastaavat - "normalna" - tarkemmin kysyttäessä - "njet problem, normal katastrof".
Sitten kun ulkomaalainen kysyy, niin kehuvat kuinka hienoa kaikki on ja kuinka ovat ylpeitä venäläisyydestään.
Ota sitten tuollaiset tosissaan ja "arvosta" heitä, jos olet itsekin samanlainen narri. Muut nauraa niille jos nyt ei päin naamaa, niin viimeistään kun eivät enää ole kuuloetäisyydellä.
Täh? Oletko oikeasti tuota mieltä, vai oliko vain pakko päästä mustamaalaamaan? Itse tunnen paljon venäläisiä, ja nimenomaan he, jos jotkut avautuvat elämänsä ongelmista yhtään kainostelematta. Venäläiset suorastaan rakastavat keskusteluja elämän haasteista. Rakastavat myös valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa hauskalta. Melkein yhtä hauskalta kuin Oulun murretta puhuva mamma, joka röhkii välillä. Tuostahan sais vaikka hyvän sketsihahmon Putoukseen, hihhih. Höhhöhhöö voi että kun naurattaa.
"Oulun murretta"...kaukana siitä
Näkövammaisen näytteleminen on vaikeaa, se tulee todistetuksi Donna-sarjassa. Ylenmääräinen haahuileminen hailakkaan väriset piilarit päässä aiheuttaa myötähäpeää ja ärsyttääkin. Hyvin kaukana oikeasti näkövammaisen toiminnasta. Hyvin loukkaavaa.
Alina on tylsä näyttelijä. Huomaa kuinka kaikki on ennalta harjoiteltua eikä osaa heittäytyä spontaanisti niin kuin esim putouksessa. Alina ei valitettavasti vakuuta yhtään näyttelijänä toisin kuin Iina, krista, pamela, minka jne. Yrittäisi vähemmän niin varmasti olisi parempikin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi venäläisiä ryssitellään. Tälläkään ollut luokallaan yhtä ainutta ystävää. Ainakaan ketään tyttöä.
Suomalaiset olikin empatiassa häntäpäässä!
Hävetkää!
Olisiko nyt tämä asia valjennut!
Nyt varmaankin on sille tullut selviö miksi asiat eivät muutu vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Donnassa aivan loistava ja Putouksessa tuntuu olevan ihan pihalla, väärässä paikassa.
Hän oli Donnassa loistava. Kaunis nainen ja fiksun oloinen.
Täällä on lasten vanhempia. Ei ne lapset sitä ryssittelyä itse keksi vaan oppilaiden vanhemmat opettaa.
Taisi osua!