Muita, joita Alina Tomnikov ärsyttää?
Mielestäni tuo on niin surkea ja epäkarismaattinen näyttelijä kuin olla ja voi.
Kommentit (60)
En ole nähnyt häntä muualla kuin Putouksessa mutta siinä ainakin on hyvä. Ja nättikin vielä. Eli ei ärsytä.
Sopii paremmin leffoihin, mutta ei todellakaan stand up tai improvisaatio esiintymisiin.
En tykkää yhtään. Kauniit silmät tosin..
Ei, olet uniikki kedonkukkanen. Ainut Alinaärtsyinen.
Ei minkäänlaista karismaa ja läsnäoloa, yleensä ainakin jälkimmäistä löytyy koulutetusta näyttelijästä. Olemukseltaan teoriassa nätti, mutta jotenkin pliisu sitten kumminkin, kuin väljähtynyt maito.
Vierailija kirjoitti:
Se on persoonallinen. Joitakin ärsyttää, joitakin ihastuttaa.
"Persoonallinen"? Kun minusta se nimenomaan vaikuttaa aika persoonattomalta.
Se oli Perjantai-ohjelman Venäjä-jaksossa eikä osannut sanoa oikein mitään. Löpisi vain ihan typeriä.
Nätti, mutta ei kyllä sovi Putoukseen tai sen kaltaisiin ohjelmiin. Leffoihin voi sopiakin. Improvisaatiokyky suoraan yläasteen ilmaisutaidontunnilta.
Ärsyttää ainakin sen putoushahmo. Liikaa kyllä ollut viimeaikoina esillä ja liikaa esillä olevat tyrkyt ärsyttää aina. Kuten tuo ja saara aalto
Vierailija kirjoitti:
Ei minkäänlaista karismaa ja läsnäoloa, yleensä ainakin jälkimmäistä löytyy koulutetusta näyttelijästä. Olemukseltaan teoriassa nätti, mutta jotenkin pliisu sitten kumminkin, kuin väljähtynyt maito.
Juuri näin, todella valju ja pliisu. Kuin olisi pyöritetty 90 asteen valkopesuohjelmassa, käynyt läpi erityispitkän huuhtelun ja sen jälkeen upotettu klooriliuokseen. Persoonallisuuskin huuhtoutunut pois siinä samalla. Valjuus näkyy eritoten Kikka Vaaran hahmossa.
Oletko, AP, nähnyt häntä koskaan teatterissa? TV ja elokuva eivät välitä näyttelijän ja katsojan yhteistä kokemusta, joka syntyy kun ollaan samassa tilassa samaan tilaisuuteen kokoontuneena. Silloin tietää, kenellä on lavakarismaa ja kenellä ei.
Onko joku nähnyt hänet venäläisen suosikkisarjan pahisroolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt hänet venäläisen suosikkisarjan pahisroolissaan?
Ohjelma oli kai erittäin suosittu Venäjällä. Tai on, en tiedä meneekö siellä edelleen.
Rasittava, teinimäinen. Olen nähnyt vaan downshiftaajissa ja sekin liikaa.
Jotenkin räpiköivä tapaus koomikkona. Hahmonvaihdossa sillä puski koko ajan oman hahmonsa rooli läpi. Sopisi ehkä vakavampiin rooleihin? Lisäksi on niin kaunis, että ei pysty oikein tekemään komediaa habituksellaan, kun ulkonäössä ei ole mitään veikeää. Mutta ei hän minua ärsytä, luulen vain, että olisi omimmillaan jossain muussa genressä.
Kaikista ei tarvitse tykätä,en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin räpiköivä tapaus koomikkona. Hahmonvaihdossa sillä puski koko ajan oman hahmonsa rooli läpi. Sopisi ehkä vakavampiin rooleihin? Lisäksi on niin kaunis, että ei pysty oikein tekemään komediaa habituksellaan, kun ulkonäössä ei ole mitään veikeää. Mutta ei hän minua ärsytä, luulen vain, että olisi omimmillaan jossain muussa genressä.
Joo, minä en pidä hänen työstään putouksessa.
Donnana oli ihana
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ei tarvitse tykätä,en tykkää.
Kaikista ei tarvitse tykätä, ei, mutta tästä ketjusta huokuu kyllä kateus kyseistä henkilöä kohtaan.
Se on persoonallinen. Joitakin ärsyttää, joitakin ihastuttaa.