Mitä sohvatyynysi tekee tällä hetkellä?
Minun sohvatyynyni on perceen alla pierunvaimentimena.
Kommentit (61)
Sanoi menevänsä suihkuun kun kuulemma haisee perseeltä
Exä vei sohvatyynyni. Paljonko joudun maksamaan elareita?
Mä olen ajatellu, että jos perustaisi yhdistyksen, joka ottaisi huostaan hylättyjä sohvatyynyjä ja etsisi niille koteja. Kuka lähtee messiin?
Vielä 2 päivää aikaa kerätä 30000e, että voimme pelastaa vaasan sohvatyynykierrätystalon
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ajatellu, että jos perustaisi yhdistyksen, joka ottaisi huostaan hylättyjä sohvatyynyjä ja etsisi niille koteja. Kuka lähtee messiin?
Voin antaa anopin koristetyynyt yhdistyksen huomaan. Kuinka kauan meillä on aikaa kerätä tyynytalolle alkupääoma? 35
Sohvatyynymme on tällä hetkellä koiramme hyväksikäyttämänä. Hui! Tekeeköhän se raiskausilmoituksen?
Ne on olleet tuolla olkkarissa yhdessä ryhmässä jo pitemmän aikaa ihan hiljaa. Pelottaa.
Onko teidän mielestä 5-vuotias sohvatyyny liian vanha meidän uudelle tyynylle ?
Yksi hopeanharmaa sohvatyyny yritti tulla tuuletusparvekkeella lähelle meidän tyynyjä, mutta mä ajoin sen mattopiiskalla kauemmaksi!
Mun tyttötyyny on alkanu vaatimaan uutta vetoketjua, kun se kuulema falskaa. Tiedättekö onko Helsingissä hyviä tyynykorjaajia? Suht edullisia? Kun mulla on aika vanhaa tyynystöä nää muutkin ja alkaa kaikenlaista kremppaa jo olla. Toki kovassa käytössä olleet aina.
Makaa avuttomana vaimon alla kun se raiskaa sitä.
Mitä mieltä näistä nimistä: Tyynis, Tyydelia, Tyfia vai Soffa-Tyffa? En haluis antaa mitään ankeeta wt-nimee. Äänestäkää.
13-vuotias sohvatyynyni on raskas!!
Musta tuntuu, että mä en oo mun tyynyjeni isä. Ne ei näytä yhtään multa.
Huh huh! Kerron teille totuuden mun tyynyjeni sisällöstä: Siellä on pelkkää pehmeetä! Onkohan ne vetäny jotain? En mä voi niitä aina vahtia.
Petyin ystävänpäivälahjaan. Mieheni osti minulle sohvatyynyn.
Milloin vanhojentansseista tuli näin kaupallisia. Ei ennen ostettu satojen eurojen sohvatyynynpäällisiä.
Me ainakin vuokrattiin sohvatyynynpäälliset.
Sohvatyynynpäällisissä pitää olla narukiinnitys. Muuten ne valuvat kokoajan. Ei ole mukava maata sohvalla, jos joutuu jatkuvasti nyppimään tyynynpäällistä ylemmäs.
Minä olen se tämän ketjun vapaaehtoisesti sohvatyynytön. Taisin valehdella teille: onhan mulla kaksi sohvista tuolla kaapissa. Minä vähän häpeän niitä kun eivät sovi muuhun sisustukseen, joten olen viime vuosina säilyttänyt niitä kaapissa.
Onko tässä kauhuleffa-ainesta? Nainen lukitsi sohvatyynyt vuosiksi pimeään kaappiin...
Työmaaruokailu on tuhlaamista. Teen itse eväät halvemmalla ja sijoitan säästyneet rahat sohvatyynyihin