Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sohvatyynysi tekee tällä hetkellä?

Vierailija
18.02.2018 |

Minun sohvatyynyni on perceen alla pierunvaimentimena.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira repi sen ja pani sen revittyä ruumista lattialla

Vierailija
22/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole sohvatyynyjä. Olen vapaaehtoisesti sohvatyynytön. 

Etkö voi saada sohvatyynyjä? Harkitse edes sohvatyynyadoptiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi pahoinpiteli tyynyn ja se makaa nyt lattialla sohvan vieressä liikkumatta :(

Jotkut lapset eivät kestä sitä, että uusi tyyny tulee taloon. Tätä mustasukkaisuutta voi käsitellä eri tavoin. Kannattaa kertoa lapselle, että tyyny on meidän kaikkien ja ettei lasta hylätä sen takia. Lapsi pysyy aina rakkaana. Tsemppiä teidän haastavaan kehitysvaiheeseen!

Vierailija
24/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitin vaimon sohvatyytyt roskiin, joten en tiedä, enkä välitäkään tietää, mitä niille kuuluu.

Onneksi ne on vain ex-tyynyt! Ei exän ex-tyynyt. Sitä mun herkkä mieleni ei olisi nyt kestänyt.

Sohvatyynyt ovat parhaimmillaan exänä.

Vierailija
25/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vestit ovat itsekkäitä

Vierailija
26/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mummo teki sohvatyynyilmoituksen sossuun kun join lasin viiniä ja kaikki 4 vietiin pois. Nyyh nyyh!

Vierailija
27/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vestit ovat itsekkäitä

Miksi köyhät hankkivat 2-5 sohvatyynyä vaikka ei olisi varaa

Vierailija
28/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki 8 tyynyä pönöttävät nimensä mukaisesti sohvilla. 4 toisella ja 4 toisella sohvalla. Ne ovat ihan loistavia tyynyjä. Tukevat tarpeen tullen, eivät kuitenkaan tunkeile. Joustava luonteisia kaikki,

olemme niin tottuneita toisiimme, tyynyt ja minä.

Voi sinulla onkin suurperhe! Onko tässä taustalla jotain vakaumuksellista vai oletko antanut vain kaikkien tyynyjen tulla jos ovat tullakseen?

Niin tiedän, paljonhan noita on. En vaan osaa vastustaa tyynyjen tukevaa ja ymmärtävää viestiä. Nyt olen ympäristön paineesta päättänyt pysyä näissä entisissä tyynykumppaneissani, ainakin vuoden verran.

Kohtahan saan muuten jonkun tyynyaddikti diagnoosin.

Vierailija
29/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempana voit katua tyynytöntä elämääsi. Miten paljon lämpöä ja turvaa ne toivat.  Tyynyjä voi hankkia vähän kerrallaan ja ei tarvita parisuhdetta eikä suurta kotia. Ihan pieneenkin tilaan mahtuvia taskumalleja on olemassa.

Vierailija
30/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin voi olla vaikea käsittää tätä, jos on elänyt koko elämänsä sohvatyynyjen ympäröimänä... Totuus on, että minä en edes halua sohvatyynyjä. Monet ovat sanoneet, että kyllä se sohvatyynykuume iskee viimeistään viisikymppisenä. En usko, että minulle käy niin. Sohvatyynyihinhän menee rahaa, niitä pitää tuulettaa, imuroida, huoltaa... Haluan elää omaa elämääni ja matkustella vapaasti ilman mitään velvoitteita!

Vierailija
31/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ranskassa huonekaluliikkeestä tullessa sohvatyynyyn kärryyn käydessäni kahvilla ja siellä soitettiin poliisit. Sohvatyynyn jättäminen kärryyn on suomessa ihan normaali käytäntö

Vierailija
32/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen kouluun olette varanneet tyynylle paikan? Lähikoulu vai ranskalaissuomalainen? Mun tyynyt on ihan suomalaisia, niin että ei ainakaan Steineriin tulla hakemaan. Miten teillä?

Vierailija
33/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on salainen sohvatyyny makuuhuoneessa. En voi näyttäytyä sen kanssa olohuoneen sohvatyynyille

Vierailija
34/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sohvatyynyt ovat sikoja

Vierailija
35/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne siat!

Vierailija
36/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta saadut koristetyynyt ovat edelleen hiljaa muovikassissa sohvan alla. Saa nähdä, pääsevätkö ne kirpputorille, kuten oli puhe. Omat sohvatyynyt lojuvat päällekkäin sohvalla ja katsovat televisiota. Ne eivät ole tyytyväisiä Suomen kisamenestykseen.

Vierailija
37/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

unnuttaa lapsen kanssa

Vierailija
38/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kertoi jostain "isän sohvatyynystä"....

Vierailija
39/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kylmäveristä touhua kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitin vaimon sohvatyytyt roskiin, joten en tiedä, enkä välitäkään tietää, mitä niille kuuluu.

Kamalaa!

Ihan kamalaa, että sohvatyynyjä ei arvosteta, vaan tuolla tavalla hylätään. Kyllä niille pitäisi etsiä kunnollinen uusi koti sen sijaan, että hylätään noin vaan.

Olen samaa mieltä, älä ainakaan ota kesäsohvatyynyä!

Vierailija
40/61 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempana voit katua tyynytöntä elämääsi. Miten paljon lämpöä ja turvaa ne toivat.  Tyynyjä voi hankkia vähän kerrallaan ja ei tarvita parisuhdetta eikä suurta kotia. Ihan pieneenkin tilaan mahtuvia taskumalleja on olemassa.

Olen varmaan muiden mielestä hirmuisen itsekäs. Asia on vain niin, että haluan harrastaa seksiä sohvalla enkä todellakaan kaipaa siihen mitään tyynyjä tuijottamaan. Jos minulla olisi sohvatyynyjä, mihin minä laittaisin ne siksi aikaa, kun vietän aikaa satunnaisen baarihoidon kanssa? Johonkin komeroonko ne sohvikset pitäisi teljetä? Kuitenkin ne kurkkisivat sieltä, saisivat traumoja ja joku naapuri ilmoittaisi viranomaisille. 

Kaikista ei vain ole sohvatyynynomistajiksi. Tunnen itseni, ja mielestäni olen tehnyt vastuullisen päätöksen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi