Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helppo yrittää laihduttaa kun mieheltä saa "huimaa tukea"

Vierailija
18.02.2018 |

Ukko tuli äsken kaupasta kotiin ja toi minulle karkkia kun nyt sattui ajattelemaan että tykkäisin. Tässä sitä nyt maataan sohvalla ja vedetään niitä naamaan. Hyvin menee.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä mätä niitä naamariis. Ongelma ratkaistu. Säälittää sun mies, toinen yritti vaan olla kiva ni sinä vingut kun ei ole itsekuria syödä vain pari namia.

Menetkö viemään myös alkoholistille pari viinipulloa ja ihmettelet sittenkun ei jättänytkään siihen yhteen lasilliseen? Täysin idioottimaista viedä esim.karkkipussi syömishäiriöiselle jolla ahmimisongelmaa ja yrittää siitä päästä.

Juuh. Perus kesäkuntoon pyrkivä suomalainen pyylevä nainen dieetillä onkin verrattavissa syömishäiriöiseen tai alkoholistiin. Jotain suhteellisuudentajua nyt. Luultavasti ap on ollut laihiksella niin monta kertaa ennenkin, ettei sen mies pysy mukana milloin saa tuoda karkkeja ja milloin ei.

Jos on ylipainoinen,ei voi kontrolloida syömistään ja on ollut useita kertoja laihdutuskuureilla,eikö tuo kuulosta sinusta syömishäiriöltä?

Ei. Kuulostaa ihan normaalilta naiselta, jolle on maistunut sapuska ja herkut vähän liikaa ja nyt on vyötäröllä liikaa kannettavaa. Kuka tahansa normaali ihminen voi kontrolloida syömisiään (ja tekeekin niin), muutenhan kaikki oltaisiin syöttöporsaita. Ja jos jokasella ylipainoisella tässä maassa olisi syömishäiriö, olisi se puolella kansasta.

Vierailija
22/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on kantanut tälläviikolla pullaa, karkkia, tuoremehua, kreikkalaista jugurttia yms hyvää mutta ei ole mitään ongelmia kieltäytyä niistä. Eilen söin palan synttärikakkua.

Tosin en laihduta (normaalipainoinen), kunhan vaan vähensin taas hiilarit kohdilleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kappas, kohtalotoveri!

Mun miesystävä toivoo että laihtuisin (joo, ollaan puhuttu ihan suoraan) ja itsekin haluaisin 10 kg pois, mitkä suhteemme aikana ovat tulleet. Ovat tulleet siis siksi, koska mies tykkää mättää roskaruokaa joten itsekin sitä olen syönyt suhteemme aikana, lisäksi mie ostelee mulle tullessaan mun jääkaappiin meille pizzaa, roskaruokaa, ison pussin karkkua tuo ja sipsejä, jätskiä..

Olen sanonut, että tämän täytyy muuttua, mun luokse mies ei saa enää tuollaisia tuoda. Arvaa uskooko..? Mies vaan sanoo että mun kevyet "laihdutuspöperöt" ei maistu hänelle. Ja että "oo sä sit syömättä näitä mun herkkuja" ...joo ihan pirun helppoa istua sohvalla miehen vieressä ja vaan KATSOA, kun tämä vetää herkkujaan.. lankean aina itsekin... :/ Sanoin kyllä miehelle, että mitään oikeutta ei ole valittaa mun leveästä ahterista, jos herkkujen roudaus ei lopu!

Mun mies vetelee surutta viikoittan (ei päivittäin) sipsejä, itsekin leivon mieluusti suklaakakkuja ym. muttei kukaan pakota mua syömään niitä. Voin ottaa pikku palan, se riittää. Mua ei haittaa jos mies syö jotain pizzaa vaikka, ei mun tarvitse. Kumpikaan meistä ei ole ylipainoinen.

Vierailija
24/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. En tosin korvaani lotkauta sabotaasiyrityksille. Vetäkööt itse karkkinsa, mun elämäntaparemonttia ei yksikään äijän käppänä pilaa.

Vierailija
25/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies on kantanut tälläviikolla pullaa, karkkia, tuoremehua, kreikkalaista jugurttia yms hyvää mutta ei ole mitään ongelmia kieltäytyä niistä. Eilen söin palan synttärikakkua.

Tosin en laihduta (normaalipainoinen), kunhan vaan vähensin taas hiilarit kohdilleen

Trolli. Täytyyhän siinä miehessä jotain vikaa olla.

Vierailija
26/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduttaminen on sun juttus, ei miehen. Ei hänen elämänsä voi olla paussilla aina silloin kun sä päätät laihduttaa.

Hän halusi sua ilahduttaa ja sä voit namit syödä, jos siltä tuntuu. Tai jättää syömättä, ottaa vähän? Sulla on vaihtoehtoja.

Ei tuo karkkia laihduttavalle puolisolle = elämä paussilla, just joo. Jos haluaa ilahduttaa toista puoliskoa niin karkit ei tosiaan ole ainut vaihtoehto nyt kun joka kaupasta saa karkkipussin hinnalla vaikka kukkia.

Vierailija
27/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua että sä  laihdut koska sitten joku vie sut. Tuota kutsutaan sabotoinniksi. Vedä tyynesti ne karkit alas pöntöstä ja sano että seuraavan kerran kun se tuo  jotain sä amputoit siltä kivekset.

Rakkaus on joskus sokea. Minun mieheni on juuri sellainen joka kuvittelee minun olevan kaikkine vatsamakkaroineni ja silmäpusseineni joku maailman kaunein nainen juuri tällaisena kuin olen. Ja siinä ei oikeasti ole kyse vaan siitä että hän haluaa miellyttää minua vaan hänen kuvitelmansa ovat oikeasti harhaiset. Se on oikeasti välillä hankalaa.

Vierailija
28/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole paha ylipaino, mutta sama ongelma ja tiedän hyvin, että puuttuu itsekuri Mä pystyn kaupassa olemaan ostamatta, mut en pysty siihen, että syön vain yhden. Kaikenlisäksi mies loukkaantuu, jos mulle ei kelpaa hänen tuomansa viini, karkit yms ja tykkää tehdä myös ruuat, runsaan kerman, rasvan ja pekonin kera. Loukkaantuu, jos haluan tehdä omat ruuat, ruuat molemmille tai esitän toiveita. On jotenkin hurahtanut karppaajien kerma ja pekoni ei lihota -uskontoo, mutta hiilareita syö ja tuo silti. Kyllä mä nyt sanoin taas viikonlopun jälkeen, että nyt jos haluat itse karkkia, laita ne multa piiloon ja syö vain itse. Mutta kun viimeksikin toi niitä just mua ajatellen, lakuja, kun mulla on ollut ummetusta.

Vierailija
29/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kappas, kohtalotoveri!

Mun miesystävä toivoo että laihtuisin (joo, ollaan puhuttu ihan suoraan) ja itsekin haluaisin 10 kg pois, mitkä suhteemme aikana ovat tulleet. Ovat tulleet siis siksi, koska mies tykkää mättää roskaruokaa joten itsekin sitä olen syönyt suhteemme aikana, lisäksi mie ostelee mulle tullessaan mun jääkaappiin meille pizzaa, roskaruokaa, ison pussin karkkua tuo ja sipsejä, jätskiä..

Olen sanonut, että tämän täytyy muuttua, mun luokse mies ei saa enää tuollaisia tuoda. Arvaa uskooko..? Mies vaan sanoo että mun kevyet "laihdutuspöperöt" ei maistu hänelle. Ja että "oo sä sit syömättä näitä mun herkkuja" ...joo ihan pirun helppoa istua sohvalla miehen vieressä ja vaan KATSOA, kun tämä vetää herkkujaan.. lankean aina itsekin... :/ Sanoin kyllä miehelle, että mitään oikeutta ei ole valittaa mun leveästä ahterista, jos herkkujen roudaus ei lopu!

Ihan uteliaisuudesta: onko miehesi sitten hoikka mies, jolle nyt kilot eivät vain tartu? Vai olettaako, että vain sinun kuuluu tässä suhteessa olla mallinmitoissa? Eihän tuollainen nyt pidemmän päälle toimi, että mies asettaa sinulle "laatukriteerit", mutta ulkoistaa itsensä niistä. Oletan kuitenkin, että ei miehellesikään varmasti tuolla ruokavaliolla tekisi yhtään pahitteeksi syödä vähän terveellisemmin.

Vierailija
30/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua että sä  laihdut koska sitten joku vie sut. Tuota kutsutaan sabotoinniksi. Vedä tyynesti ne karkit alas pöntöstä ja sano että seuraavan kerran kun se tuo  jotain sä amputoit siltä kivekset.

Rakkaus on joskus sokea. Minun mieheni on juuri sellainen joka kuvittelee minun olevan kaikkine vatsamakkaroineni ja silmäpusseineni joku maailman kaunein nainen juuri tällaisena kuin olen. Ja siinä ei oikeasti ole kyse vaan siitä että hän haluaa miellyttää minua vaan hänen kuvitelmansa ovat oikeasti harhaiset. Se on oikeasti välillä hankalaa.

Jotenkin kauhean surullinen ajatusmaailma, että miehesi mieltymys sinuun olisi "harhaista". 

Vierailija
31/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä mätä niitä naamariis. Ongelma ratkaistu. Säälittää sun mies, toinen yritti vaan olla kiva ni sinä vingut kun ei ole itsekuria syödä vain pari namia.

Menetkö viemään myös alkoholistille pari viinipulloa ja ihmettelet sittenkun ei jättänytkään siihen yhteen lasilliseen? Täysin idioottimaista viedä esim.karkkipussi syömishäiriöiselle jolla ahmimisongelmaa ja yrittää siitä päästä.

Juuh. Perus kesäkuntoon pyrkivä suomalainen pyylevä nainen dieetillä onkin verrattavissa syömishäiriöiseen tai alkoholistiin. Jotain suhteellisuudentajua nyt. Luultavasti ap on ollut laihiksella niin monta kertaa ennenkin, ettei sen mies pysy mukana milloin saa tuoda karkkeja ja milloin ei.

Jos on ylipainoinen,ei voi kontrolloida syömistään ja on ollut useita kertoja laihdutuskuureilla,eikö tuo kuulosta sinusta syömishäiriöltä?

Ei. Kuulostaa ihan normaalilta naiselta, jolle on maistunut sapuska ja herkut vähän liikaa ja nyt on vyötäröllä liikaa kannettavaa. Kuka tahansa normaali ihminen voi kontrolloida syömisiään (ja tekeekin niin), muutenhan kaikki oltaisiin syöttöporsaita. Ja jos jokasella ylipainoisella tässä maassa olisi syömishäiriö, olisi se puolella kansasta.

Se on normaalia että syömisen kontrolloimisessa, varsinkin herkkujen, on joskus vaikeuksia. Siksi puolet aikuisista on ylipainoisia.

Vierailija
32/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kivat sulle, mutta mitäs oikeastaan halusit tähän keskusteluun tuoda?

Vierailija
33/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on hyvin vaikeata ja vaarallista tukea naista laihdutuksessa. Kaikenlainen tuki on väärin. Jos kertoo rehellisesti että voi kulta minä pidän sinusta juuri tuollaisena pehmeänä ja pyöreänä, niin se on tuen puutetta. Jos taas kertoo että pitäisiköhän sinun hieman laihduttaa, niin lautaset lentää ja saat paeta ulos vaikka kertoisit sanoman miten varovaisesti tahansa. Siksi monet miehistä ovat hiljaa eivätkä ota asiaan minkäänlaista kantaa.

Vierailija
34/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin,kuka tahansa normaali voi kontrolloida syömisiään. Yleensä tästä normaalista suhtautumisesta ruokaan seuraa myös normaali paino. Jos on vuosia ollut ylipainoinen ja useita kertoja yrittänyt laihduttaa tai laihduttanut sekä kamppaillut painonsa kanssa,ihmisellä on ongelma. Hän ei saa painoaan pysymään kurissa. Jos on vuosia kamppaillut tämän asian kanssa,taustalla on yleensä epäterve suhde ruokaan ja syömiseen eikä se ratkea pienellä skarppaamisella ja itsekurin muutoksella. Useimmat ylipainoiset hoitavat psyykeongelmia syömällä.

Vierailija
35/35 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset aikuiset ylipäätään syövät karkkia? En ole ostanut karkkipussia sen jälkeen kun olin 20-vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi