Helppo yrittää laihduttaa kun mieheltä saa "huimaa tukea"
Ukko tuli äsken kaupasta kotiin ja toi minulle karkkia kun nyt sattui ajattelemaan että tykkäisin. Tässä sitä nyt maataan sohvalla ja vedetään niitä naamaan. Hyvin menee.
Kommentit (35)
Olet aika säälittävä tapaus. Onneksi olet feministi, eikä sinun tarvitse ottaa vastuuta elämästäsi. Läskisikin on miehen vika.
Syy on aina joku muu kuin syöjän heikko itsekuri
Vierailija kirjoitti:
Ukko tuli äsken kaupasta kotiin ja toi minulle karkkia kun nyt sattui ajattelemaan että tykkäisin. Tässä sitä nyt maataan sohvalla ja vedetään niitä naamaan. Hyvin menee.
Herkuttelu on osa ihan normaalia elämää. On täysin Ok syödä karkkia sohvalla, jos sun ihan oikeasti teki mieli.
Ja osaat lopettaa siinä kohtaa kun olet syönyt tarpeeksi.
Jos sen sijaan nyt väkisin syöt enemmän kuin oikeasti haluaisit, koska ”huomenna sitten taas ryhdistäydyt”, sulla on ongelma, ja sen nimi on laihduttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia sen oman rakkaan pitää ehdoin tahdoin testailla laihduttajan itsekuria? Onko syy välinpitämättömyys hänen tavoitteistaan vai silkka ilkeys, ma mietin.
ei ap
No älä mätä niitä naamariis. Ongelma ratkaistu. Säälittää sun mies, toinen yritti vaan olla kiva ni sinä vingut kun ei ole itsekuria syödä vain pari namia.
Oletko kertonut hänelle että yrität laihduttaa? Onhan se vähän outoa jos siinä tapauksessa tuo karkkia.
Ei se halua että sä laihdut koska sitten joku vie sut. Tuota kutsutaan sabotoinniksi. Vedä tyynesti ne karkit alas pöntöstä ja sano että seuraavan kerran kun se tuo jotain sä amputoit siltä kivekset.
Vierailija kirjoitti:
No älä mätä niitä naamariis. Ongelma ratkaistu. Säälittää sun mies, toinen yritti vaan olla kiva ni sinä vingut kun ei ole itsekuria syödä vain pari namia.
Menetkö viemään myös alkoholistille pari viinipulloa ja ihmettelet sittenkun ei jättänytkään siihen yhteen lasilliseen? Täysin idioottimaista viedä esim.karkkipussi syömishäiriöiselle jolla ahmimisongelmaa ja yrittää siitä päästä.
Näin läpinäkyvän motivoituneeseen aloitukseen heti vyöryy läskivihavastauksia. Ei sinänsä yllättävää, ne joilla on tarve päteä läskejä vihaamalla eivät ole niitä laatikon terävimpiä lusikoita. Mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
No laihduttaminen vaan on aika paljon vaikeampaa jos siinä ei ole koko perhe tukena. Tai ainakin puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetkö viemään myös alkoholistille pari viinipulloa ja ihmettelet sittenkun ei jättänytkään siihen yhteen lasilliseen? Täysin idioottimaista viedä esim.karkkipussi syömishäiriöiselle jolla ahmimisongelmaa ja yrittää siitä päästä.
Juuh. Perus kesäkuntoon pyrkivä suomalainen pyylevä nainen dieetillä onkin verrattavissa syömishäiriöiseen tai alkoholistiin. Jotain suhteellisuudentajua nyt. Luultavasti ap on ollut laihiksella niin monta kertaa ennenkin, ettei sen mies pysy mukana milloin saa tuoda karkkeja ja milloin ei.
Vierailija kirjoitti:
Näin läpinäkyvän motivoituneeseen aloitukseen heti vyöryy läskivihavastauksia. Ei sinänsä yllättävää, ne joilla on tarve päteä läskejä vihaamalla eivät ole niitä laatikon terävimpiä lusikoita. Mutta silti.
Mistä saa ostettua tereäviä lusikoita?
Se mies varmaan väkisin tunkee karkkia suuhusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Perus kesäkuntoon pyrkivä suomalainen pyylevä nainen dieetillä onkin verrattavissa syömishäiriöiseen tai alkoholistiin. Jotain suhteellisuudentajua nyt. Luultavasti ap on ollut laihiksella niin monta kertaa ennenkin, ettei sen mies pysy mukana milloin saa tuoda karkkeja ja milloin ei.
Jos on ylipainoinen,ei voi kontrolloida syömistään ja on ollut useita kertoja laihdutuskuureilla,eikö tuo kuulosta sinusta syömishäiriöltä?
No kappas, kohtalotoveri!
Mun miesystävä toivoo että laihtuisin (joo, ollaan puhuttu ihan suoraan) ja itsekin haluaisin 10 kg pois, mitkä suhteemme aikana ovat tulleet. Ovat tulleet siis siksi, koska mies tykkää mättää roskaruokaa joten itsekin sitä olen syönyt suhteemme aikana, lisäksi mie ostelee mulle tullessaan mun jääkaappiin meille pizzaa, roskaruokaa, ison pussin karkkua tuo ja sipsejä, jätskiä..
Olen sanonut, että tämän täytyy muuttua, mun luokse mies ei saa enää tuollaisia tuoda. Arvaa uskooko..? Mies vaan sanoo että mun kevyet "laihdutuspöperöt" ei maistu hänelle. Ja että "oo sä sit syömättä näitä mun herkkuja" ...joo ihan pirun helppoa istua sohvalla miehen vieressä ja vaan KATSOA, kun tämä vetää herkkujaan.. lankean aina itsekin... :/ Sanoin kyllä miehelle, että mitään oikeutta ei ole valittaa mun leveästä ahterista, jos herkkujen roudaus ei lopu!
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tätä typeryyden määrää. 🙄
Tuskinpa aloittaja sitä tarkoitti, että läskit ovat miehen vika, vaan että olisi ihan kiva saada sitä tukea projektiin, eikä vain karkkeja syliin tuotuna. Mikä on ihan ymmärrettävää.
Meilläkin esimerkiksi mies on ihan jäätävä sokerirotta ja karkkia ja suklaata menisi enemmän kuin laki sallii. Kävi lääkärissä ja sai tuomioksi alkavan 2 tyypin diabeteksen ja ensimmäisenä se luonnollisesti tarkoittaa, että karkit pois. Teki päätöksen, että nyt seuraava kuukausi täysin ilman karkkia, jotta pääsee eroon siitä tavasta ja sokerikoukusta ja tottakai kannustan häntä jo sillä, etten tuo karkkia, vaikka aivan hyvin "tiedän hänen tykkäävän".
Laihduttaminen on sun juttus, ei miehen. Ei hänen elämänsä voi olla paussilla aina silloin kun sä päätät laihduttaa.
Hän halusi sua ilahduttaa ja sä voit namit syödä, jos siltä tuntuu. Tai jättää syömättä, ottaa vähän? Sulla on vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ylipainoinen,ei voi kontrolloida syömistään ja on ollut useita kertoja laihdutuskuureilla,eikö tuo kuulosta sinusta syömishäiriöltä?
Joo-o. Suurin osa ylipainoisista ei edes yritä kontrolloida syömistään, eikä toisaalta tajua kuinka paljon jossain lounasruoassa mitä mätetään koko rahan edestä + jälkiruoassa ja ehkä vielä suklaapatukassa on kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää erota eikä kiusata ja syyttää puolisoa. Ota vastuu tekemisistäsi
Syötä ne miehellesi