Jatka lausetta : mieheni on ihanin koska...
Jatka lausetta : mieheni on ihanin koska..
Minä aloitan: mieheni on ihanin koska hän ottaa aina huomioon minut ja jaksaa kuunnella kanssani Eriniä monta tuntia putkeen kun olen surullinen.
Kommentit (11)
Mieheni on ihanin koska rakastan häntä ja hän minua. Mieheni on empaattinen, hyväsydäminen, rehellinen, hauska, oikeudenmukainen, reilu myös riidellessä, älykäs, hellä, upea rakastaja, seksikäs, komea, ihana hymy ja nauru, hänellä on jalat maassa, mutta kuitenkin vähän yllytyshullu, eläinrakas, tasa-arvon kannattaja, kunnioittaa minua ja minä häntä, on joustava, muttei mikään heittopussi, viihdytään yhdessä kaksistaan, kohtelias, sosiaalisesti lahjakas, niin vahva että uskaltaa olla myös herkkä. Lista voisi jatkua loputtomiin. 8 vuotta yhdessä.
Trolleja. Ei av palstalla ole ketään, kenen miehessä olisi jotain hyvää
Miehen on ihanin, koska Minä olen Minä Itse ja Minulla on omaan kehooni täysi itsemääräämisoikeus!
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on ihanin koska rakastan häntä ja hän minua. Mieheni on empaattinen, hyväsydäminen, rehellinen, hauska, oikeudenmukainen, reilu myös riidellessä, älykäs, hellä, upea rakastaja, seksikäs, komea, ihana hymy ja nauru, hänellä on jalat maassa, mutta kuitenkin vähän yllytyshullu, eläinrakas, tasa-arvon kannattaja, kunnioittaa minua ja minä häntä, on joustava, muttei mikään heittopussi, viihdytään yhdessä kaksistaan, kohtelias, sosiaalisesti lahjakas, niin vahva että uskaltaa olla myös herkkä. Lista voisi jatkua loputtomiin. 8 vuotta yhdessä.
Ei tarvitse tehdä kuin pettää niin hän on kasa paskaa. Niin se vain menee.
Mieheni on ihanin, koska rakastaa minua ehdoitta ja osoittaa sen joka päivä.
Mieheni on ihanin, koska saa minut nauramaan vaikka olisin kuinka kiukkuinen.
Mieheni on ihanin, koska on aina valmis auttamaan minua ja muita.
Mieheni on ihanin, koska se vaan on.
Rakastan ihanaa miestäni niin paljon, että sydän pakahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tehdä kuin pettää niin hän on kasa paskaa. Niin se vain menee.
Tunnen mieheni paremmin kuin sinä. Ei petä.
Mieheni on ihanin koska hän hyväksyy minut sellaisena kuin minä olen ja minä hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on. Sitä paitsi hän on hyväfiksukomea ja pitkä :)
Mieheni on ihanin, koska hän ei juo, minun ei koskaan tarvitse pelätä häntä, hän on luotettava ja rehellinen, hän on ollut minun jo vuodesta 1976 lähtien. Hän on niin hyvä, kiltti, komea. Hän osaa itkeä. Hän osaa puhua ja halata.
Mieheni on ihanin, koska se on niin varakas ja tyylikäs bisnesmies.
Koska biologi mieheni nuolee pitkään ja hartaasti tullen sisääni useita kertoja viikossa!
No, tästä ei tule pitkä ketju. Olisit aloittanut "miehessäni on vikaa, koska..."-ketjun. Olisi sopinut paremmin mammapalstalle.