LOKAkuisten tiistai
Kommentit (25)
Päivän tärkein: tunsin aamulla ekan kerran vauvan liikkeitä!!! Herättyäni pötköttelin hetken sängyllä ja laskin käden alavatsalle, jossa aamuisin tuntuu jo pienen pieni kumpu (kun on turvotukset ym. poissa) ja yhtäkkiä joku naputteli kättäni vasten. Ei voi erehtyä, vaikka melko aikaista onkin (14+5). Esikoisestakin tunsin jo 17+4, että pakko se on vaan uskoa. Ja mielelläni uskonkin:)
Neuvolassa kaikki ok, sydänäänet kuului heti hyvin ja verenpaineet ym. kunnossa. Seuraava käynti vasta kahdeksan (8) viikon kuluttua, melko pitkä aika välissä:-O Onneksi väliin mahtuu rakenneultra, ja toivottavasti lisääntyvässä määrin vauvelin potkuja:))
Harmi [b]Je_Ni[/b] kun selkä vaivaa:( Oletko jo testannut sen tukivyön?
Jaa-a, sohva kutsuu, joten adjö vaan mammat.
-L-
Ilmoittelen taas pienen tauon jälkeen itsestäni, väsymys vaivaa edelleen ja surffaaminen on jäänyt vähiin. Hyvänä esimerkkinä pääsiäisenä Rovaniemen reissulla nukuin sinne päästyämme 14 h ja takaisin kotiin päästyämme 13 h. Eikä nyt ollut kyse kuin sellaisesta 8-10 h ajomatkasta...
Muutoin on mennyt ihan kivasti, maha pömpöttää jo lupaavasti, kuvotukset ovat olleet tiessään jo pitkään ja kovasti odottelen, että aurinkoiset päivät virkistävät meikäläisen. Hevosen selkään olen vielä uskaltautunut mutta en tiedä kuinka pitkään sitä jatkan. Pelkoa putoamisesta ei juuri ole kun hevonen on tuttu ja turvallinen, mutta kai jossain vaiheessa se on lopetettava kuitenkin.
Mulla on huomenna se niskaturvotusultra ja ensi viikolla neuvolan kautta lääkäriaika. Jännittää vähän...
Äitiysvaatteita sain juuri kassillisen veljen avovaimolta. Olivat tosi kivannäköisiä. H&M:ssä kävin katselemassa ja meinasi itku päästä kun vaatteet olivat mielestäni aivan kamalia! Etenkin paidat, jotka muistuttavat miesten raitakauluspaitoja. Tosi kaunista ja naisellista...
Pakko jakaa vielä kanssanne sellainenkin asia, että tulipa tuossa äsken syötyä kokonainen vehnäpatonki täytteineen kaikkineen. Miehelle ei jäänyt muruakaan. Ja mulla sentään takana 2 lämmintä ateriaa tänään... Että sitä rataa.
Minea rv. 12+2
Nöpö79 sanoit, että ette varmaan enää mahdu VW Golf farmariin (oliko teille toinen tulossa). Kertoisitko miten sinusta tuntuu siltä, onko nyt jo yhden kanssa ahdasta vai mietittyttääkö nimenomaan sen toisen kanssa mahtuminen (kaksi turvaistuinta)?
Meillä on sama auto ja nyt ensimmäistä odotan. Luulisin, että yhden kanssa menee ihan hyvin, takakontti on tilava vaunuille. Mutta olisi kiva kuulla mielipiteesi käytännön elämästä!!
Meille on siis tulossa kolmas, joten varmasti ymmärrät huoleni.... Kahden kanssa mahdutaan vallan mainiosti! Yritän nyt kuitenkin vielä, jos saataisiin mahdutettua 3 istuinta takapenkille, mutta luulen, että on vähän liian ahdasta...
nöpö
niin meille on siis neljäs lapsi tulossa, kuullostaa hurjalta että vielä tämän jälkeen sama satsi:)