Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukivyöstä

21.09.2009 |

Sain tänään fysioterapiasta lainaan tukivyön helpottamaan selkävaivojani. Mutta nyt kun käytin sitä noin parin tunnin ajan, niin tuntui että se painaa tosi pahasti masua. Oli pakko ottaa vyö pois kun alkoi tulla jo aika huono olo ja heikotus (painoi varmaan johonkin isoihin suoniin tms?). Varsinkin istuminen vyön kanssa automatkan ajan tuntui tosi huonolta. Onko muilla kokemuksia vastaavasta ja onko vyön käyttö helpottunut myöhemmin?

Pimienta rv 26+5

nimim. turha kapistus?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni painoi kans alkuun aika paljon se vyö Mulla on semmonen "leveä kuminauha" malli... Mahan kasvun myötöä se on asettunut paremmin lantiolle eikä enää paina. Ilmeisesti sen ei kuulu painaa ollenkaan ja mulle joku sanoikin että se on väärin laitettu jos painaa ja tuntuu niin epämukavalta. Hakee paikkaansa ja nyt kun olen itelleni löytäny sen paikan niin pystyn hyvin pitämään koko päivänkin...

On siinä varmaan eroja siinäkin mihin kohtaa selkää koskee, eli mihin vaivaan vyö on takoitettu. Itselläni kivut on lannerangassa ja vyö on helppo asentaa ihan tuonne lantioon, ei paina mahaa juur ollenkaan ;)

Irish 31+4

Vierailija
2/2 |
21.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudelleen. Noissa vöissä on usein se vika, että varsinkin istuessa nousevat liian ylös. Joissakin on ihan hihnat sitä varten, että pitävät riittävän alhaalla.

Muistan muuten, että ensimmäisessä raskaudessani en pystynyt olemaan yhtään selälläni - tuet vatsaa vasten sen sijaan tuntuivat ihanilta.

Nyt toisessa raskaudessa pystyn makaamaan selälläni, mutta kaikki paino tai tuki vatsaa vasten vain yököttävät ja tuntuvat ikäviltä.

Raskauksissa taitaa siis olla aika lailla eroa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla