Sinä nainen, joka pilkkaat miehiä peniksen koosta
Kommentit (41)
Miksi ei? Eiköhän tämä ole yleinen vitsailun aihe niin miehille kuin naisillekkin. Tuskin kukaan päin naamaa viitsii sanoa, jos asia näin on. Taitaa enemmänkin olla niin, että se koira älähtää johon kalikka kajahtaa kun puhe on yleisellä tasolla.
pirkkoliinamaa kirjoitti:
ja miehet ei kommentoi mitään pahaa naisista ? :DDD
silläkö sinä sen oikeutat että joku mies kommentoi jotain pahaa naisista?
oletko lapsi tai esiteini?
pirkkoliinamaa kirjoitti:
Äläpä nyt viitsi väistellä kysymystä.
Jospa puhuttaisiin oikeasti aloittajan aiheesta, eikä taas mentäisi miehet vs. naiset kiistelyyn. Minuakin kiinnostaisi tietää kuka oikeasti tekee noin. Kuulostaa naisenakin aika karmealta.
Aina kun nainen puhuu halveksuvasti peniksen koosta niin toivon hänelle poikalasta jolla mikropenis!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Eiköhän tämä ole yleinen vitsailun aihe niin miehille kuin naisillekkin. Tuskin kukaan päin naamaa viitsii sanoa, jos asia näin on. Taitaa enemmänkin olla niin, että se koira älähtää johon kalikka kajahtaa kun puhe on yleisellä tasolla.
Otsikossa ei puhuttu vitsailusta vaan pilkasta. Ja tutkimusten mukaan suurin osa nimenomaan ei ole niitä koiria, joihin kalikka kalahtaa, vaan kyseessä on täysin normaaleille miehille eniten kehonkuvan vääristymää aiheuttava asia. Miksi siis pilkkaat?
hattivatti kirjoitti:
onko sinulla sitten pinei muna?
Ketjuissa on tapana keskustella ketjun aiheesta, ei toisten keskustelijoiden henkilöominaisuuksista.
Ihan vakavissaan en kyllä ymmärrä pilkkaa kyseisestä asiasta, eihän sille koolle voi tehdä mitään, se on mikä se on.
Onko joku nainen kommentoinut joskus päin naamaasi jotain ikävää? Se mitä vaikka täällä vieraat kirjoittavat, on ihan se ja sama.
En ole ikinä hankkinut miehiä niiden koosta, paitsi kerran ja sekin oli silloin kun halusin päästä tästä inhottavasta narsisti ihmisestä eroon lopullisesti!
Voin kertoa, vaikka itse en sitä teekään.
He ovat naisia, joten lähtökohtaisesti kaikenlaiselle pilkalle haavoittuvia. Naista vaan on ihan älyttömän paljon helpompi haukkua kuin miestä. Haukkumasanoja on enemmän ja ne ovat pahempia ja osuvampia.
Ainoat asiat jotka mieheen ikinä koskevat samalla lailla ovat maskuliinisuutta vähättelevät haukkumasanat. Hom*ksi nimittely, ne*tsyydestä/naisten saamattomuudesta kuittailu, ja peniksen koosta vittuilu ovat suosituimpia tapoja, vaikka niitä on muitakin.
Ihan luonnollinen reaktio antaa takaisin samalla mitalla, pysähtymättä miettimään onko se reilua. Tietenkään ei ole, kun pikkupenisjutut sattuvat todennäköisesti ihan eri miehiin kuin jotka näitä naisia ovat loukanneet. Eikä pikkupenisjutuista pääse irtisanoutumaan ihan vaan olemalla kiltti ja mukava tyyppi joka ei koskaan satuta ketään.
Luonnollinen, mutta todella tyhmä ja väärin. Yleensäkin huono ratkaisu alentua kiusaajansa tasolle. Parempia ratkaisuja odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavissaan en kyllä ymmärrä pilkkaa kyseisestä asiasta, eihän sille koolle voi tehdä mitään, se on mikä se on.
Mitä on siis tapahtunut, avaatko tilannetta hieman.
ja miehet ei koskaan kommentoi naisista? :DD
Vierailija kirjoitti:
Onko susta kaikki muihinkin ryhmiin kohdistuvat vitsailut yhtä ok ja harmittomia? Luuletko, ettei ne vitsailut nimenomaan perustu siihen että yleisesti pieniä peniksiä pidetään häpeällisenä pahana asiana, ja joka kerran toistuessaan pidä yllä ja vahvista näitä asenteita?
Onhan se vähän ikävää jos nainen pilkkaa peniksen koosta. Toisaalta monet naiset tykkää näin pitkästä ja paksusta.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nainen puhuu halveksuvasti peniksen koosta niin toivon hänelle poikalasta jolla mikropenis!
Vähän outo toive, kun eikö se poika ole se joka siitä eniten kärsii? En mä usko että mun mutsini on kymmeniin vuosiin uhrannut ajatustakaan sille minkä kokoiset mun hyvin aikuisilla veljilläni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän outo toive, kun eikö se poika ole se joka siitä eniten kärsii? En mä usko että mun mutsini on kymmeniin vuosiin uhrannut ajatustakaan sille minkä kokoiset mun hyvin aikuisilla veljilläni on.
Ehkä olisi uhrannut enemmän ajatuksia jos peniksen koko olisi syy heidän yksinäisyydelleen ja syrjäytymiselleen.