Paras suklaalevy?
Elikkäs kertokaa mikä on mielestänne paras suklaalevy. Onko lempparia?
Kommentit (116)
En kyllä kyllästy yhtenkään fazerin siniseen.
Fazerin punainen, sininenkin melkein yhtä hyvä mutta punainen paras
Fazerin punaista en ole koskaan päässyt elävöittämään. Olen vähän maistanut ja kyllä se on maukas luomu keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku saa hyvän paremman suklaalevyn ja asiasta kuulutetaan niin kyllä saa olla idiootti jos joku tulee huomauttamaan asiasta idiootilla tavalla tavansa toisen perään. Kaikki muut olivat tyytyväisiä yksi vain osasi vastata kuin joku idiootti kamelin paska kakara. En kyllä katso ketjua enää en vain suvaitse ala nuolia aiheeseen liittyen. Vittuako minua kiinostaa jos fazerin omistaja teettää sinulle paremman suklaa levyn. Meillä on rajat ja kunnioitus sitä varten!
Miten sulla noin niinkun muuten menee?
Fazerin vihreä ei ole aina hyvä. Olen syönyt ja antanut sellaista. Yksi oli tyytymätön tähän fazerin, mutta ei suklaan piraatti versioon. Ei kivaa.
Fazerin rukea levy, se missä on pähkinä rouheena. Ollut mun lemppari lapsesta asti, onneksi mun mieskin on ihan hulluna siihen :D Miinuksena, ei löydy enää lähellekään joka kaupasta. Tokmannilta löysin viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin punaista en ole koskaan päässyt elävöittämään. Olen vähän maistanut ja kyllä se on maukas luomu keksintö.
Mitä luomua siinä on? Olen ostanut Fazerin punaista viimeksi joskus 90-luvulla, ei se silloin ainakaan mikään luomu ollut. Onko jokin muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Fazerin rukea levy, se missä on pähkinä rouheena. Ollut mun lemppari lapsesta asti, onneksi mun mieskin on ihan hulluna siihen :D Miinuksena, ei löydy enää lähellekään joka kaupasta. Tokmannilta löysin viimeksi.
Kyllä minullakin ihan hyvin menee lidlin rouhe suklaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luomua siinä on? Olen ostanut Fazerin punaista viimeksi joskus 90-luvulla, ei se silloin ainakaan mikään luomu ollut. Onko jokin muuttunut?
Minun käteeni kasvoi kuudes sormi huomaamattani. Se ei ole luomua.
Tästä suklaaholistista kaikki suklaa on parasta. Sen vaan syö niin nopeaan ettei ehdi pahemmin analysoimaan makua. Kuitenkin tuttuja makuja suurinosa mainituista enkä osaisi niitä laittaa paremmuusjärjestykseen. Kun osaisikin vaikka edes tummaa suklaata syödä vain osan, mutta kun ei. Kaikki menee kerralla eikä riitäkään. Siksi ei voi ostaa aina kun tekee mieli.
Kyllä tummat suklaa levyt ovat parhaimmat. Lidlin arriba tumma suklaa se vahvin prosentti on paras.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tummat suklaa levyt ovat parhaimmat. Lidlin arriba tumma suklaa se vahvin prosentti on paras.
Viimeksi söin kumminkin fazerin sinistä.
Fazerin punainen on tosi hyvää suklaata. Maraboun Big taste levyistä olen koukuttunut siihen pähkinään ja keksisuklaaseen. Maraboun appelsiini on myös hyvä. Pandan suklaissa minttu (jotain rakeita, ei lientä sisällä) on paras.
Vierailija kirjoitti:
Pandan valkosuklaa on kyllä paras
Oli, ennen kuin resepti muutettiin nykyiseksi paskaksi. Nyt ei tiedä enää mitä valkosuklaata leivontaankaan käyttäisi.
Pandan valkoinen suklaa on paras. Täällä vain narrataan.
Marabou daim. Fazerin suklaat oli ennen ihan ykkösiä, mutta tosi monessa on maku tai suutuntuma muuttunut :(
Joskus joku sanoi että nyt fazer on parempi!... minä menen sitä hakemaan. No jaa.... marabouta oli helpompi syödä.
Ehkä se pandan valkoinen suklaa on vain entistä parempaa.
Fazerin mustikkajogurtticrips! Myös Pandan vadelmamuruvalkosuklaa on hyvä, joskin vähän turhan makea. :)