Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras suklaalevy?

Vierailija
18.02.2018 |

Elikkäs kertokaa mikä on mielestänne paras suklaalevy. Onko lempparia?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Green & Black's 70- tai 85-prosenttinen tummasuklaalevy. Maistuu ihan erilaiselta kun muut vastaavat, ja tietenki aivan erilaiselta kun karkkisuklaat.

Oho, kuulostinpa vahingossa jotenkin ylimieliseltä Ö

Tykkään siis karkkisuklaasta myös erittäin paljon, mutta jos mietitään nimenomaan parasta SUKLAATA niin ajattelen heti että se maistuisi mahdollisimman suklaiselle. Jolloin tuo mainittu on ihan omassa luokassaan <3

Vierailija
22/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkis-levy

Marabou Oreo

Taloussuklaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazerin sininen, jos sattuu hyvä valmistuserä. Maku muuten vaihtelee! Joissain erissä maistuu vain terävä sokeriöveri, eikä 'maitosuklainen sinisen maku' tule esiin.

Voi olla hyvinkin mahdollista. En tykkää vain yhdistää laatua minun himoihini joita minulla on ollut suklaa kohtaa. En halua haukkua suklaata.... mutta voi olla mahdollista. Kerran söin niin hyvää fazerin sinistä että fazerista se ei ollut kotoisin... ja voin taata että ketään ei ole niin hyvää syönyt eikä tule luultavasti koskaan syömäänkään. Yksi vain valitti asiasta... tuollaiset apinat kuuluisi heittää roskikseen syötille toisille apinoille.

Vierailija
24/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marabou valkosuklaa, kermasta ja täyteläistä.. Harvemmin tulee ostettua kun pandaa saa puolet halvemmalla.

Vierailija
25/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin salmiakkisuklaa on ihan parasta!

Vierailija
26/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin salmiakkisuklaan makuyhdistelmä on täydellinen.🤤

Vierailija
27/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin punaiset marjat. Ilahduttavan huomata, että muutkin tykkää siitä.:)

Vierailija
28/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä menossa levy nro3 Maraboun uutuutta Big taste toffee whole nut. Överiä on, mutta hyvää, olisi vielä parempaa jos kys kokonaiset pähkinät olisi saaneet hennon suolahipiän...

Pandan tummasuklaa levynä (se "sarja" johon nyt tuli uutuutena suklaarusinalevy) on hyvää ja Lidlin muistaakseni 60% tummat suklaat varsinkin chili, pistaasi myös hyvä.

Sininen Royal lemppareitani, mutta enpä ole sitä löytänyt vuosiin :(

Vierailija
29/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kun sitä fazerin punaiset marjat suklaata ei meinaa löytää mistään. Pitää kiertää muutama ruokakauppa läpi että tulee vastaan :/

Vierailija
30/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku saa hyvän paremman suklaalevyn ja asiasta kuulutetaan niin kyllä saa olla idiootti jos joku tulee huomauttamaan asiasta idiootilla tavalla tavansa toisen perään. Kaikki muut olivat tyytyväisiä yksi vain osasi vastata kuin joku idiootti kamelin paska kakara. En kyllä katso ketjua enää en vain suvaitse ala nuolia aiheeseen liittyen. Vittuako minua kiinostaa jos fazerin omistaja teettää sinulle paremman suklaa levyn. Meillä on rajat ja kunnioitus sitä varten!

Lääkkeet?

Suosittelen lääkkeeksi fazerin keltaista hasselpähkinäsuklaata. Hyvä suklaa, parempi mieli.

Vierailija
31/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraboun appelsiinikrokantti ehdottomasti!

Vierailija
32/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pandan se pikkusuklaalevy, missä on toffeeta sisällä

Vierailija
33/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku saa hyvän paremman suklaalevyn ja asiasta kuulutetaan niin kyllä saa olla idiootti jos joku tulee huomauttamaan asiasta idiootilla tavalla tavansa toisen perään. Kaikki muut olivat tyytyväisiä yksi vain osasi vastata kuin joku idiootti kamelin paska kakara. En kyllä katso ketjua enää en vain suvaitse ala nuolia aiheeseen liittyen. Vittuako minua kiinostaa jos fazerin omistaja teettää sinulle paremman suklaa levyn. Meillä on rajat ja kunnioitus sitä varten!

Lääkkeet?

Suosittelen lääkkeeksi fazerin keltaista hasselpähkinäsuklaata. Hyvä suklaa, parempi mieli.

Minä kehoitan että kirjoitat numerosi tohon niin minä näytän sinulle suklaat jos ehdit klo 11:51 mennessä sen tohon kirjoittamaan?

Vierailija
34/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vego <3 Hasselpähkinää sisällä.

Mignonien suklaa.

Vierailija
35/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet?

Minä kehoitan että kirjoitat numerosi tohon niin minä näytän sinulle suklaat jos ehdit klo 11:51 mennessä sen tohon kirjoittamaan?

52 on jo kohta hopi hopi.

Vierailija
36/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanon maraboun suklaakeksi cream se iso levy. Ei varmaan ole monen makuun koska se tosiaan on yli makeaa tavaraa. Vaikka hirveä suklaanystävä olenkin niin tätä en pysty yhteen menoon syömään kun rupee voimaan pahoin. Mutta siihen jää koukkuun. Toinen suosikki on maraboun Japp levy (mihin on siis niitä suklaapatukan paloja ripoteltu). Fatzerin lontoonrae on myös ehdoton suosikki, on vain harvemmin ostettua.

Mutta laadukas ja hyvänmakuinen suklaa tulee kyllä Lindiltä. Ihanan täyteläistä eikä liian makea. Se merisuola versio varsinkin suklaalevynä...

Vierailija
37/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet?

???

Vierailija
38/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin salmiakkisuklaa on ihan parasta!

Tuli mieleen, että myydäänkö tätä vain suomessa ja tyyliin ruotsissa... muualla ei vissiin salmiakista perusteta?

Ja paras suklaa Fazerin vaalea maitosuklaa eli punainen:)

Vierailija
39/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindtin merisuolasuklaa on kyllä todella hyvää, ehdottomasti yksi suosikeistani.

http://www.lindt.fi/shop/excellence-a-touch-of-sea-salt-1

Vierailija
40/116 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin geisha on pakko olla hyvää.

Silti tykkään tykätessäni enemmän fazerin valkosuklaa patukasta tai tobleronesta varsinkin. TOBLERONE on kyllä hyvä keksintä. ABC to chocolate!