Kumpi olis kivempi Helsinki-New York lennot 929e per henkilö vai Tukholma-New York 520e
Mikä selittää lähes kaksi kertaa kovemmat Helsingin hinnat? Kivemmat maisemat vai parempi ruoka?
Kommentit (28)
Tukholmaan saa lentolippuja välillä alle kolmenkympinkin että ei se nyt ihan huono idea ole välttämättä mennä sitä kautta.
Jos menen Helsingin rautatieasemalle, niin kai sekin Helsinki-Vantaan rautatieasema? Häh?
Sinkkumies
Norwegisn on taloudellisissa vaikeuksissa. Finnair teki huipputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä selittää lähes kaksi kertaa kovemmat Helsingin hinnat? Kivemmat maisemat vai parempi ruoka?
Koko kuukauden palkka yhelle lennolle. Kenellä on tuollaseen varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonkos se Hki-Tukholma sitten maksaa jotta pääset lentokentälle?
Näyttäis olevan joku 70 euroa meno paluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholmasta on enemmän kilpailua tuohon suuntaan. Helsingistä löytää parempia tarjouksia itään päin.
Oon kyllä lentänyt Thaimaaseen ja Vietnamiin ihan halvalla Tukholmasta :)
Meidän Tokion reissu oli reilusti (500 euroa) halvempi Tukholmasta lennettynä
No se on ollut jo tosi halpa, kun ei Finskin lennotkaan Japaniin maksa kuuttasataakaan koskaan.
Heinäkuussa Tokion lento Finnairilla maksaa 805 euroa, eikä Finnair edes lennä sitä itse. Matkaa liikennöi Japan Airline :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukholmasta on enemmän kilpailua tuohon suuntaan. Helsingistä löytää parempia tarjouksia itään päin.
Oon kyllä lentänyt Thaimaaseen ja Vietnamiin ihan halvalla Tukholmasta :)
Meidän Tokion reissu oli reilusti (500 euroa) halvempi Tukholmasta lennettynä
No se on ollut jo tosi halpa, kun ei Finskin lennotkaan Japaniin maksa kuuttasataakaan koskaan.
Heinäkuussa Tokion lento Finnairilla maksaa 805 euroa, eikä Finnair edes lennä sitä itse. Matkaa liikennöi Japan Airline :)
Pöhpöh. Kyllä Finnairilla on omat, itseoperoidut lennot. Lisäksi voit ostaa Finnairin markkinoiman codeshare-lennon Japan Airlinesilta. Sattuvat nimittäin molemmat lentoyhtiöt olevan osa Oneworldia ja tekevät yhteistyötä.
Kun laskeudutte Vantaan lentokentälle, niin muistakaapa pitää suu supussa äämyt.
Sinkkumies