Mitä ihmettä, heräsin äsken ja jouduin miettimään mikä päivä tänään on, vaikka tietysti on sunnuntai. Muilla käynyt samaa?
Nii. Kyllä mä nyt tiedän että tänään on sunnuntai. Mutta tuossa kun heräsin vartti sitten niin mietin mikä päivä on ja oliko menoja. Sit hokasin että sunnuntaissa mennään.
Kommentit (34)
Lauantaiaamuna heräsin hikisenä siihen tunteeseen, että oli maanantai ja olin nukkunut pommiin, klo puoli yhdeksän ja olisi pitänyt olla avaamassa firman ovi asiakkaille klo 8. - Sitä helpotuksen tunnetta kun tajusin, että oli koko viikonloppu yhä edessä...
Vierailija kirjoitti:
Tuon tuosta noin käy. Viikonloppuisin joutuu usein vielä miettimään, että mikä maa, mikä valuutta.
Huh, lienee siis melko normaalia. Tuli vähän tyhmä olo kyllä näin jälkikäteen. - ap
Vierailija kirjoitti:
Lauantaiaamuna heräsin hikisenä siihen tunteeseen, että oli maanantai ja olin nukkunut pommiin, klo puoli yhdeksän ja olisi pitänyt olla avaamassa firman ovi asiakkaille klo 8. - Sitä helpotuksen tunnetta kun tajusin, että oli koko viikonloppu yhä edessä...
Ohhoh! Saitko kuitenkin nukuttua sit vielä? Käykö noin useinkin? - ap
Joo, näin lomaillessa menee helposti päivät sekaisin.
Mulle käy joskus niin, että alan miettiä, mikä vuodenaika on.
Lomilla ja viikonloppuisin hyvinkin usein. Eilen havahduin siihen, että oli lauantai - tänään siihen, että on vasta sunnuntai ja viikon loma vasta edessä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, näin lomaillessa menee helposti päivät sekaisin.
Mä pysyn yleensä hyvin kärryillä, mut kai se pää oli vaan heti herättyä vähän tööt. - ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ihan noin oo käyny. Vuorokauden ajasta saattaa välillä olla hämillään jos erehtyy nukkumaan päivällä. - ap
Vierailija kirjoitti:
Lomilla ja viikonloppuisin hyvinkin usein. Eilen havahduin siihen, että oli lauantai - tänään siihen, että on vasta sunnuntai ja viikon loma vasta edessä.
Niin. Ja huomenna on sitte maanantai. - ap
No ohhoh miten tavattoman ihmeellistä. Päivitteletkö kaupassakin sitä, jos hetken joudut miettimään oliko kotona maito loppu vai ei? Itse en useinkaan heti herättyäni muista mikä vuodenaika on, ja vapaapäivinä tai lomilla ainakaan ei viikonpäivistä ole mitään hajua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis tapahtuu joskus keväällä ja syksyllä. Alan miettiä hetkeksi, onko lehdet juuri pudonneet puista, vai eivätkö uudet lehdet ole vielä tulleet.
Tänä aamuna hoksasin että nyt on jo sunnuntai. Mutta mä olin sängyssä eilisen päivän. Perjantaina olin ryyppäämässä.
Vierailija kirjoitti:
No ohhoh miten tavattoman ihmeellistä. Päivitteletkö kaupassakin sitä, jos hetken joudut miettimään oliko kotona maito loppu vai ei? Itse en useinkaan heti herättyäni muista mikä vuodenaika on, ja vapaapäivinä tai lomilla ainakaan ei viikonpäivistä ole mitään hajua.
Ja tässä malliesimerkki aamuäreästä! Huomenta vaan sullekin 😀 Nousitko väärällä jalalla? 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä siis tapahtuu joskus keväällä ja syksyllä. Alan miettiä hetkeksi, onko lehdet juuri pudonneet puista, vai eivätkö uudet lehdet ole vielä tulleet.
Tarkemmin ajateltuna joskus itsekin miettii tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä malliesimerkki aamuäreästä! Huomenta vaan sullekin 😀 Nousitko väärällä jalalla? 😘
Taisi nousta 😀 saahan sitä ihmetellä asioita! Mä en ole edes aamuihminen enkä silti äreile. - ap
Kerran soitin johonki virastoon tms ja heti puhelun alkuun jouduin pienen hetken hetken miettimään että mikä mun nimi on. Oli todellakin hölmö olo sen jälkeen. Toivottavasti virkailija ei huomannu 😁
Vierailija kirjoitti:
Kerran soitin johonki virastoon tms ja heti puhelun alkuun jouduin pienen hetken hetken miettimään että mikä mun nimi on. Oli todellakin hölmö olo sen jälkeen. Toivottavasti virkailija ei huomannu 😁
Oho 🙈 monesti on käynyt sitä että menee huoneesta toiseen, eikä enää muista miksi meni sinne 😂 tai avaa jääkaapin oven eikä muista mitä oli ottamassa. - ap
Taitaa vähän joka päivä olla tuollaista, kun on vain kotona lasten kanssa ja päivät vai jotenkin limittyvät toistensa kanssa. Ei sillä ole käytännössä eroa onko maanantai vai sumnuntai.
Tuon tuosta noin käy. Viikonloppuisin joutuu usein vielä miettimään, että mikä maa, mikä valuutta.