Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut velattomat vakitöissä olevat sinkut saatte rahanne kulumaan?

Vierailija
17.02.2018 |

Asunto- ja opintovelat on maksettu, palkka 4000+ ja tuntuu, että en saa millään kaikkea rahaa kulumaan. Vinkkejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinkuille se on vielä vaikeampaa. Kahdet hyvät tulot eikä lapsia niin rahat pursuaa asunnon saumoista kun ei ne mahdu mihinkään.

Tän kanssa pitää vaan koettaa elää ja tulla toimeen

Vierailija
22/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saakka kun olen ansainnut rahaa, olen säästänyt ja sijoittanut osan. Se on ikäänkuin itsestäänselvyys. Itse voisin kysyä, miten joku voi kuluttaa kaiken ansaitsemansa rahan. Ihmisten turhan materian haaliminen tuntuu oudolta. Ensin raadetaan töissä ja sitten hassataan rahat kaikkeen paskaan, jonka eroon pääsemisestä maksetaan vielä jossain vaiheessa jätemaksuja. Lopuksi mennään iltikseen kertomaan, että kyllä vaan keskituloinenkin voi olla köyhä, jonka rahat riitä vaan kaikki menee (turhaan paskaan).

Suosittelen suuntaamaan esim. Nordnetin sivuille, sieltä luentaan sijoituskoulu ja muut kurssit. E-kirjastoissa on luettavissa kymmeniä sijoitusoppaita ilmaiseksi. Pikkurouva voi aloittaa esim. kirjasta Mikä jokaisen kotiäidin (ja muidenkin naisten) tulee tietää sijoittamisesta. Seppo Saarion Miten sijoitan pörssiosakkeisiin on myös hyvä opas aloittelijalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sijoittanut jo pitkään. Haluan taata itselleni hyvä hoidon vanhana.

Vierailija
24/24 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56 v. Mulla on kolme asunto-osaketta. Yhdessä asun, kaksi on vuokralla.