Huumori ja kiusaaminen
Mikä yhdistää esim. useimpia Putouksen sketsihahmoja?
Se, että ne poikkeavat ulkonäöltään valtaväestöstä ja heillä on puhevika tai muuten erikoinen puhetyyli.
Miettikää sitten, millaiset lapset joutuvat koulussa kiusatuksi.
Kommentit (6)
Itseironista huumoria eivät ymmärrä pienet eivätkä isot.
Suomi on kiusaajien maa. Täällä on ihan normaalia pilkata niitä, jotka jollain tavalla ovat "erilaisia". Tuo erilaisuus voi pitää sisällään ihan mitä vaan. Itse inhoan tätä kiusaamiskulttuuria ja omalta osaltani pyrin kitkemään sitä miten vain pystyn. Huumorin varjolla voi toki tehdä mitä vain, mutta raja kiusaamisen ja huumorin välillä on melko ohut.
niin tai entäs sitten muumit. Niillä ei ole perseenreikää. Semmoset lapset joilla ei ole perseenreikää joutuu koulussa kiusaamisen kohteeksi.
Toivottavasti havaitsit sarkasmin ja ymmärsit pointtini.
Jos joku lapsi on nii idiootti että kiusaa toista esim puhevian takia toista nii sen lapsen kasvatuksessa on jokin mennyt vikaan. Ei voi laittaa minkää putouksen piikkiin sitä
Mä ihmettelen miksi stereotyyppisestä kiusaajista ei ole kukaan tehnyt sketsihahmoa. Vois olla hauska.
Mä en ymmärrä sitä että tehdään pilkkaa toisten kustannuksella joita ei edes tunne ja väitetään jossain olevan totuutta jossa sitä ei ole ja sitten laitetaan niitä juttuja jo johonkin putousohjelmaan ja vielä yksinäisistä että sitten tekisi itsemurhan ja siinä vasta huumoria onkin!
Tämä mielensäpahoittamisen kulttuuri on kyllä nykyään ihan uskomatonta. Ihan kaikesta näköjään tykätään huonoa.
Jos Putouksesta tulee paha mieli, niin onko pakko katsoa?