Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet poistumassa maksullisesta vessasta, joku livahtaa samalla oven avauksella sisään- mitä teet?

Vierailija
17.02.2018 |

Itse päästän, saanpahan enemmän vastinetta sille eurolleni !

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ovea auki, saa mennä.

Täytyy sanoa että mietin onkohan sääntöjä noudattava tapa tässäkin asiassa kun avasin keskustelun mutta olen ilahtunut vastauksista.

Mietin aina varsinkin naisten kohdalla, että mistä sitä tietää miksi se on menossa vessaan.

Onko tilanne, vai ei. Eikä se mulle kuulu. Vessaan pääsy nyt on ihan perus, ja pitää kaupunginkin siistimpänä ettei tarvi autojen väliin kuseksia.

Ja esim jos ei ole kolikoita, side vuotaa pitkin kinttuja, ja joku laittaisi vielä vessan oven kiinni että maksa itse, niin alkaisin varmaan itkeä :D

Vierailija
62/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassakäynti vaan on pakollista, niin tottakai päästän ihmisparan vessaan. Ymmärrän kyllä maksulliset vessatkin. Samat ihmisparat kun tuppaa sikailemaan julkisissa ja vain siksi, ettei tarvitse itse siivota.

Kusen ja paskan kuuraaminen lattioilta ja ties mistä ei ole herkkua hommaa. Siivoojallakin on ihmisarvo ja palkkansa saatava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hänelle ovea auki. Vessa on jokaisen ihmisoikeus, ei siitä tulisi periä maksua - jos peritään, niin kadulle kusemisen tulisi sitten olla sallittua.

Vierailija
64/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen takaisin sisään itsekin.

Jos kerta olen siitä maksanut niin on minulla oikeus siellä olla ja jos joku haluaa tehdä asiansa minun katsellessani niin se on hänen asiansa.

Joo ei haittaa ollenkaan.

Vierailija
65/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää toi. Eilenkin maksoin vessasta 1,25 euroa, niin joku pummi tunki jälkeeni ilmaiseksi.

Vessan omistaja riisti sinulta 1,25 euroa, ja olet vihainen sinun kanssasi samassa asemassa olevaa kohtaan?! Kuka tässä on se pahis?

Suomi voisi ottaa oppia Japanista, jossa siistejä, maksuttomia vessoja on ihan joka paikassa. Varmaan siksi, että on bisneksille huomattavan hyvä, jos potentiaalisten asiakkaiden ei tarvitse kauaksi lähteä etsimään helpotusta.

Vierailija
66/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää toi. Eilenkin maksoin vessasta 1,25 euroa, niin joku pummi tunki jälkeeni ilmaiseksi.

Vessan omistaja riisti sinulta 1,25 euroa, ja olet vihainen sinun kanssasi samassa asemassa olevaa kohtaan?! Kuka tässä on se pahis?

Suomi voisi ottaa oppia Japanista, jossa siistejä, maksuttomia vessoja on ihan joka paikassa. Varmaan siksi, että on bisneksille huomattavan hyvä, jos potentiaalisten asiakkaiden ei tarvitse kauaksi lähteä etsimään helpotusta.

Totta kai olen vihainen! Maksaisi niin kuin minäkin. Miksi mun pitää maksaa pummienkin vessakäynnit? Sitten ne sotkevat vessat ja taas meidän REHELLISTEN vessamaksut nousee.

Vierailija
67/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän.

Olen jopa muutaman kerran juna-asemalla vessasta tultuani kysynyt aulassa olevilta ihmisiltä tarvitseeko niiden käydä vessassa et nyt ois ovi auki hetken. Yleensä ei tarvitse, mutta kerran neljä varusmiestä hyödynsi tilaisuuden. Mä inhoan maksullisia vessoja.

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän