Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet poistumassa maksullisesta vessasta, joku livahtaa samalla oven avauksella sisään- mitä teet?

Vierailija
17.02.2018 |

Itse päästän, saanpahan enemmän vastinetta sille eurolleni !

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas ärsyttää jos täytyy käydä hakemassa avain jostain tai pyytää että vessa avataan, yleensä molemmat ihan eri paikassa missä vessa. Kovassa hädässä erittäin ärsyttävää hakea ensin jotain avainta.

Miksei ne vain voi olla aina auki

Vierailija
22/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt joku haluaa minun kustannuksellani säästää sen 20 tai 50 senttiä mitä vessa yleensä maksaa, niin en minä siitä vararikkoon mene.

Muistan jossain sellaisen hyvin ovelasti suunnitellun vessan, että kun maksoi maksun ja avasi oven, vessaan tuli valo ja sitten kun lähti ja avasi oven, valo sammui automaattisesti, eikä syttynyt enää ennen kuin oven oli sulkenut ja maksanut uuden maksun. Eli jos halusi livahtaa sisään maksamatta, joutui istua pimeässä. Nyt se tietysti ei enää ole ongelma kun kännyköissä on taskulamput, mutta silloin ei vielä ollut.

Apua:D Tää vasta ihmisen kiusaamista onkin. Että joku oikein lyönyt insinööritaitonsa peliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä vessassa kävi vain kolikot joita ei nykyaikana juuri käytetä. Poletteja ei ole, rahanvaihtoa ei ole ja automaatistakin sai vain seteleitä. Silloin meni lapsi pissalle kaupan edessä oleviin pusikoihin eikä enää käydä siinä kaupassa.

Vierailija
24/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökin perään, kiskon pummin vessasta ja lyön oven lukkoon.

Mun rahoilla ei kusella käydä!

Vierailija
25/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan kurkku suorana poliisia paikaille.

No en tietenkään tee mitään. Menen maksamatta joskus itsekin. ;)

Vierailija
26/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin tällaisia vessoja on? Meilläpäin kauppakeskuksissa pääsee ilmaiseksi tarpeilleen sentään, vaikka muuten ollaankin oltu otsikoissa.

Vierailija
27/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampitan tietenkin.

Vierailija
28/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä päin tällaisia vessoja on? Meilläpäin kauppakeskuksissa pääsee ilmaiseksi tarpeilleen sentään, vaikka muuten ollaankin oltu otsikoissa.

Esim. Kampissa on maksulliset vessat.

Vierailija
29/67 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiskon oven voimalla kiinni ennen kuin pummi ehtii livahtaa sisään.

Vierailija
30/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi. Eilenkin maksoin vessasta 1,25 euroa, niin joku pummi tunki jälkeeni ilmaiseksi.

Vierailija
31/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän sisään, livahdan itsekin jos mahdollista. Mielestäni älytöntä ruveta kitisemään tuollaisesta pikkuasiasta.

Vierailija
32/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asemilla on usein maksulliset vessat ja hyvä niin, sillä ne vetävät narkkeja puoleensa pitkine aukioloaikoineen ja kun siellä ei sen kummempaa valvontaa muuten ole. Pienissä kahviloissa, joissa on vain yksi vessa, ymmärrettävää. Ei niiden kuulukaan olla yleisiä vessoja. Ei niitä pitämällä kukaan rikastu muutenkaan, se on vain harrastus. 

Vierailija
33/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin päästän menemään. Ajatus siitä, että jollakin vaikka menkat tursuaa läpi tai eka aivastus käynnistää kunnon lirinän, aiheuttaa minussa lähinnä myötätuntoa. Ja jos se haluaakin vain tarkistaa huulipunansa pilin ääressä, niin asiathan on silloin vain hyvin.

Vierailija
34/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilin ääressä :D

Siis PEILIN!

36

Vierailija
35/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran todistin kun kaksi  teinityttöä, joista toinen oli ihan varmasti raskaana koetti päästä vessaan samaan aikaan vanhahkon naisen  kanssa ja nainen veti oven kiini tyttöjen edestä huutaen, että kahvilasta saa poletteja. Avasin oven ja sanoin tytöille että tulkaa vaan.

Vierailija
36/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää ettei hän ole maksanut, tämä tulija.

Varmaan änkeää sen takia kun on kova hätä.

Vierailija
37/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku livahtaa sisään samalla oven avauksella niin en mä kyllä sitä ala sieltä vessasta ulos kiskomaan :D

Vierailija
38/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin rautatieasemalla olin menossa vessaan ja huomasin japanilaisen etsivän kolikoita taskuistaan vessan edessä. Päästin rouvan vessaan samalla kun itsekin menin, ja vessassa käynnin aikana tämä oli jostain kaivanut sen euron. Vastustuksestani huolimatta työnsi sen minulle vuolaasti kiitellen. Tästä jäi kyllä hyvä mieli, mutta samalla hiukan hämmentynyt. Loppujen lopuksi hän oli se, joka maksoi molemmat, caikka se sisäänpäästäjö olin alumperin minä :)

Vierailija
39/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

käännyn selin ja laitan kädet ja jalat molemmin puolin oviaukkoa. Jos yrittää vielä pyrkiä sisään, niin alan tuuppimaan perseelläni.

Vierailija
40/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto kampin vessat, haisee ja likaista! Ymmärrän maksut vessoissa jos sitä siivotaan mutta siivottomista vessoista... eieiei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän