Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet poistumassa maksullisesta vessasta, joku livahtaa samalla oven avauksella sisään- mitä teet?

Vierailija
17.02.2018 |

Itse päästän, saanpahan enemmän vastinetta sille eurolleni !

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kela:aan hakemaan maksusitoumuksen.

Aloitan 5 vuoden terapian 3 kertaa viikossa veronmaksajien rahoilla.

Vierailija
42/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin vessat on törkeän kalliit nykyään. Kolikkoaikana oli 50 snt, nyt yli euron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka väittää ettei hän ole maksanut, tämä tulija.

Varmaan änkeää sen takia kun on kova hätä.

Näin juuri, itsekin olen odottanut maksaneena melkein paskat housuissa oven takana että koska edellinen tulee ulos ja syöksynyt heti sisään oven auettua.

Vierailija
44/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo maksulliset vessat ovat ihan ihmisten kiusaamista :( Kahvilasta ei saa polettia jos ei osta jotain, ja hirveässä vessahädässä se kahvi on viimeinen asia minkä tahtoo!  

Miksi yrittäjän pitää kustantaa sinulle wc-tilat ja niihin paperit ja saippuat ja siivous?

Koska sellainen laki on olemassa.

Ja nuo maksut ovat vain tapa pitää epätoivotut oleskelijat pois vessasta. Jostain syystä eurokin siinä toimii. Se euro ei yritä olla rahastusta, koska sen ylläpidon kustannus on enemmän kuin sen tuotto.

Vierailija
45/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai missään edes sanota että se on kertamaksu.? Tai jos sanotaan, niin minkä kerran? Ovenavauskerran?

Vierailija
46/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästän koska itsekkin livahdan sisään edellisen avauksella. Minusta maksullinen vessa on riistoa ja vessojen pitäisi aina olla ilmaisia.

Onhan ruokakin maailman suurin bisnes, miksi siis ei tehtäisi rahaa silläkin mikä tulee ulos? 💁🏼‍♀️

Samaa mieltä kyllä. Ulos ei saa tehdä tarpeitaan joten sisätiloissa se pitäisi tehdä mahdolliseksi ilman korvausta.

Vierailija
47/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran todistin kun kaksi  teinityttöä, joista toinen oli ihan varmasti raskaana koetti päästä vessaan samaan aikaan vanhahkon naisen  kanssa ja nainen veti oven kiini tyttöjen edestä huutaen, että kahvilasta saa poletteja. Avasin oven ja sanoin tytöille että tulkaa vaan.

Olivatko salaa synnyttämään menossa?

Vierailija
48/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo maksulliset vessat ovat ihan ihmisten kiusaamista :( Kahvilasta ei saa polettia jos ei osta jotain, ja hirveässä vessahädässä se kahvi on viimeinen asia minkä tahtoo!  

Miksi yrittäjän pitää kustantaa sinulle wc-tilat ja niihin paperit ja saippuat ja siivous?

Ja nuo maksut ovat vain tapa pitää epätoivotut oleskelijat pois vessasta. Jostain syystä eurokin siinä toimii. Se euro ei yritä olla rahastusta, koska sen ylläpidon kustannus on enemmän kuin sen tuotto.

Mikä laki? :D

Vierailija
49/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuslaki 4§, kohta 4. "oikeus maksuttomaan vessassa asiointiin"

Vierailija
50/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perustuslaki 4§, kohta 4. "oikeus maksuttomaan vessassa asiointiin"

Ainiin, joo se :DDD

Vierailija
51/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että etenkin  vanhemmat naiset suhtautuvat nuivasti siihen että joku muukin tulisi samalla avauksella sisään... Paitsi jos on pieni lapsi mukana, silloin saa yleensä armoa.

Minusta taas on on älytöntä, että jonossa seisoo ihmisiä joista jokainen vuorollaan laittaa sen euron sisään jotta pääsee vessaan, jossa kuusi koppia! 

Kerran eräs nainen sanoi, että voin mennä, jos ensiksi maksan hänelle 50 senttiä. Koska onhan se ihan väärin, jos joku pissii ilmaiseksi mutta hän ei.

Ei ollut viittäkymmentä senttiä, niin annoin hänen pitää tunkkinsa.

Vierailija
52/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt joku haluaa minun kustannuksellani säästää sen 20 tai 50 senttiä mitä vessa yleensä maksaa, niin en minä siitä vararikkoon mene.

En ole nähnyt ainakaan vuosikymmeneen noin halpoja vessoja. Euron ne maksaa. 

Vierailija
53/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Varsinkaan yhtään uudemmassa paikassa missä valo sammuu oven avauksesta ja syttyy uudestaan vasta, kun käyttää maksulaitetta. Siinä saa asioida pimeässä.

Vierailija
54/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran todistin kun kaksi  teinityttöä, joista toinen oli ihan varmasti raskaana koetti päästä vessaan samaan aikaan vanhahkon naisen  kanssa ja nainen veti oven kiini tyttöjen edestä huutaen, että kahvilasta saa poletteja. Avasin oven ja sanoin tytöille että tulkaa vaan.

Heh, mulle kävi kerran teininä niin, että olin juuri menossa vessaan, mutten ehtinyt vielä syöttää kolikkoa pesään, kun joku muori avasi oven ja tuli vessasta ulos. Otin oven reunasta kiinni ja pidin sitä hänelle auki, niin hän irrotti sormeni oikein voimaa käyttäen ovesta ja työnsi sen lukkoon. Vielä rivasta kokeillen varmisti, että meni varmasti kunnolla kiinni :D Tuli varmaan hyvä mieli hänelle tästä, kun kukaan ei hänen siivellään kuseskellut.

Vierailija
55/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautan hänet samantien takaisin ja sanon: Eipä eletä minun siivellä.

Vierailija
56/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään vaan! On se julmaa rahastaa siitä, että vessassa saa käydä, kun kaupungissa ei voi minnekkään muuallekaan tarpeitaan tehdä ilman sakkoa.

Vierailija
57/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mainitsin raskauden siksi, että silloinhan pissattaa koko ajan ja raju hätä voi tulla ihan puun takaa. Mutta se vanhus ei halunnut laskea odottavaa äitiä sisään koska tämä oli n. 16 vuotias. Tai sitten vihasi nimenomaan raskaana olevia, en tiedä.

Vierailija
58/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mainitsin raskauden siksi, että silloinhan pissattaa koko ajan ja raju hätä voi tulla ihan puun takaa. Mutta se vanhus ei halunnut laskea odottavaa äitiä sisään koska tämä oli n. 16 vuotias. Tai sitten vihasi nimenomaan raskaana olevia, en tiedä.

Vihasi todennäköisesti teinejä kategorisesti. Mikään ei tietyn porukan mielestä ole yhtä suuri rikos ihmiskuntaa vastaan kuin 13-19 -vuotiaat ja kohtelu sitten sen mukaista.

Vierailija
59/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen takaisin sisään itsekin.

Jos kerta olen siitä maksanut niin on minulla oikeus siellä olla ja jos joku haluaa tehdä asiansa minun katsellessani niin se on hänen asiansa.

Vierailija
60/67 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Jyväskylän matkakeskuksen vessat ovat muuttuneet kännykällä avattaviksi? Kuljen jouluna ja juhannuksena Joensuu-Turku väliä bussilla, ja olen aina käynyt bussinvaihdon yhteydessä Jkylässä vessassa. Olin varannut kolikon ja kaikkea ja järkytys oli suuri, kun joulukuussa vessaan pääsikin vain kännykän kanssa (ja hintaa melkein kaksi euroa). Koitin soittaa numeroon, mutta tuuttasi vain, että ei saada yhteyttä tms. Erittäin kamala systeemi, mielummin se kolikko jos ei voi olla ilmainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme