Käytättekö pikkuhousunsuojaa aina?
Ystäväni ihmetteli eilen kun saunottiin että miksi käytän suojaa pikkareissa...en tykkää siitä tunteesta kun pikkuhousut on jatkuvasti märät. Vain nukkuessa olen ilman.
Minulla on ollut aina paljon valkovuotoa. Olen kyllä kokeillut olla ilman pikkuhousunsuojaa.
En voi olla ilman.
Kommentit (92)
Käytän päivittäin ja gyne myös antanut siihen siunauksensa. Ja käytän siis koska tuntus inhottavalta olla märillä housuilla ja pelätä länttejä, enkä jaksais pestä farkkuja kokoajan tai ottaa vaihtopikkareita töihin.
Valkovuoto on varmaan aika inhottavaa.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee aamulla pesu niin että huuhtaset vedellä sieltä sisältä jos ymmärrä, suihku ihan kiinni suuaukolle ja "kurlaat" niin ei tarvitse suojia. Tämä toimii myös jos haluat seksin jälkeiset eritteet huuhtasta pois.
Ei ei ei ei.. Siellä sisällä on oma ph-tasapaino, jota ei saa vesillä (eikä saippuoilla) mennä sotkemaan.. Ei ihme, jos on ongelmia sen kanssa.
Miten niin ei ihme jos on ongelmia?
Minulla niitä ongelmia ei juuri ole, ongelma poistui kun aloitin pesun. Ei ole ollut hiivaa, ei virtsatientulehdusta, ei hajuja eikä valkovuotoa 10 vuoteen ja gynellä käydessä kertoo aina että todella siistiltä näyttää.
Et sinä sun pH arvoja menetä jos vedellä putsaat ihan idiotismia tuollaiset puheet.
Öh en, käytän vain äärimmäisen pakon edessä ja silloinkin ohuinta mahdollista. Pikkarit saa aina vaihdettua/menevät illalla pyykkiin/kiskotaan jalasta, niin en nyt ole kauheesti huomannut ongelmia jos on kostea tunnelma.
Käytän aina, mutta kun tulen kotiin otan suojan heti pois. Kotona ollessa märkyys ei haittaa ja alapää saa tuuletusta.
Mä käytän päivittäin, iltaisin ja öisin olen paljon yöpaituli päällä, silloin en. Valkovuotoa on runsaasti, mutta EI OLE hiivaa eikä mitään tulehduksia, sen on ihan lääkäri todennut. Ihmiset vaan ovat erilaisia, täällä palstalla sen asian tajuaminen on toisille vaikeaa.. Eipähän tarvitse miehen kanssa mitään liukkareita, kun on aina märkä..mieskin tykkää..
Mulla on todella runsas valkovuoto! Sitä tulee oikeastaan aina kun mulla ei oo menkkoja. Mun on pakko aina käyttää pikkuhousunsuojia kun puolessa päivässä pikkarit on muuten jo ihan märät. Se haisee myös aina kun levittää jalat jos ei oo suojaa.
Vain menkkojen aikaan lisäsuojaa.
En käytä koskaan. Menkat kun alkaa käytän tamponeita ja yleensä loppuvat kuin seinään ja pärjään ilman suojaa. Muutoin alapäästä ei turskaa mitään vuotoja.
Sen sijaan kärsin seksin aikana hurjasta kostumisesta. Ei sekään kivaa.
En käytä. Alkkarit vaihtuu päivittäin eikä pildeni valskaa.
Kerran käytin pikkuhousunsuojaa joskus 90-luvulla kun oli tamponit loppu ja menkat ihan finaalissa. Muuten en ikinä. Mitään valkovuotoa en ole koskaan edes huomannut. Kai sitä tulee, mutten tunne tai näe sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni ihmetteli eilen kun saunottiin että miksi käytän suojaa pikkareissa...en tykkää siitä tunteesta kun pikkuhousut on jatkuvasti märät. Vain nukkuessa olen ilman.
Minulla on ollut aina paljon valkovuotoa. Olen kyllä kokeillut olla ilman pikkuhousunsuojaa.
En voi olla ilman.
Voitpas. Silleen, että et laita sitä rättiä pöksyihisi.
Mullakin tulee tosi runsaasti valkovuotoa ja se on todella kiusallista. Istun suurimman osan työpäivästä ja tuntuu että haarat "muhii" koska pakko pitää pikkuhousunsuojaa aina. Tykkään käyttää hyvin istuvia housuja, mutta vaikka olisi hame ja sukkahousut (ei niin kireät haaroista) niin silti vuoto on runsasta. :(
Kaikista inhottavinta tässä ei ehkä ole se märkyyden tunne (vaikka sekin on inhottavaa), vaan se että tuntuu että haarani haisevat koko ajan! Todella ärsyttävää, pelkään koko ajan että joku huomaa. Omaan nenään haju tuntuu melkein koko ajan.
Hajut ja vuodot loppuivat kun lopetin pikkuhoususuojien käytön ja ajelemisen. Pikkuhousut ovat täysin puhtaat vielä illalla, iltasuihkussa teen kunnon alapesun pelkällä vedellä. Avot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin yleensä käytän. Mullakin valkovuotoa.
Talvella on hyvä lämpösuoja
En tiennytkään, että pillu voi kylmetä talvisin.
Mulla ollut runsas valkovuoto teini-iästä saakka, nyt olen 35v. Muistan ajat kun olin yläasteella ja lukiossa pikkuhousut märkänä kun en tiennyt pikkuhousunsuojista. Alushousut menevät haaroista päivänaikana pahimmillaan läpimäriksi jos en käytä pikkuhousunsuojaa. Se märkä tunne on todella epämiellyttävä.
Ei puhettakaan että menisin esim. töihin ilman suojaa. Kotona olen ilman suojaa ja vaihdan vuodon takia pikkuhousut 1-2 kertaa päivässä. Yöt nukun usein ilman suojaa, onneksi silloin ei sentään vuoda.
Käytän suojaa vain, kun minulla on menkat. Ja hormonikierukan takia menkat ovat niiiin niukat, että pikkuhousunsuoja riittää, ja sekin vain yhden päivän ajan.
No mun on ainakin ihan pakko käyttää suojaa, ei mitään saumaa olla ilman. Pikkuhousunsuoja kyllä altistaa esim hiivatulehdukselle, mutta tällä valkovuotomäärällä myös farkut olisivat aina märät jos pikkuhousuissa ei olisi suojaa.
En tiedä tämän ketjun muista kirjoittajista, mutta lukiessani tätä ketjua ajattelin, että voin vastata omasta puolestani.
Myös minulla on runsas valkovuoto. Käytän yleensä töissä suoria housuja. Jos olen ilman pikkuhousunsuojaa, on n. tunnin kuluessa jo valkovuoto läpäissyt pikkuhousut ja sotkenut pitkät housutkin (istuessa pikkuhousujen kangas on lähellä pitkien housujen kangasta). Kuvittele siihen vielä 8 tunnin työpäivä, niin ymmärrät, ettei sitä voi olla ilman pikkuhousunsuojaa.
Ei ei ei ei.. Siellä sisällä on oma ph-tasapaino, jota ei saa vesillä (eikä saippuoilla) mennä sotkemaan.. Ei ihme, jos on ongelmia sen kanssa.