Käytättekö pikkuhousunsuojaa aina?
Ystäväni ihmetteli eilen kun saunottiin että miksi käytän suojaa pikkareissa...en tykkää siitä tunteesta kun pikkuhousut on jatkuvasti märät. Vain nukkuessa olen ilman.
Minulla on ollut aina paljon valkovuotoa. Olen kyllä kokeillut olla ilman pikkuhousunsuojaa.
En voi olla ilman.
Kommentit (92)
En käytä, jokatapauksessa alushousut menevät illalla pyykkiin joten suoja olisi melko turha. sen on todettu aiheuttavan jopa tulehduksia jos jatkuvasti käyttää. alapään pitää saada "hengittää".
Ei kannata käyttää noin paljon, jossain vaiheessa iho herkistyy siteen muoville niin paöjon ettei pysty käyttämään muita kuin paksumpua Vuokkoset tyyppisiä siteitä.
Hengittämättömät muoviset pikkuhousunsuojat voivat myös ylläpitää runsasta valkovuotoa.
En käytä koskaan. Kyllä poikkeavampaa on, että koko ajan joutuu käyttämään jotain suojaa kuin olla ilman. Oletteko te suojien käyttäkät tutkituttaneet runsaan vuodon syyn? Voi olla normaalia, mutta ei välttämättä aina. Voi johtua tulehduksesta ja samoin suojien käyttö voi lisätä entisestään vuotoa.
Minä olen joutunut nyt raskauden aikana käyttämään jatkuvasti pikkuhousunsuojia, kun tuo alapää erittää niin paljon, mutta jatkossa palaan taas siihen, että vain menkkojen läheisyydessä käytän.
Siis onko ihan normia, että saunakaverit tarkkailevat, mitä toisella on pikkuhousuissaan? Ei ole kiva juttu tuo.
Käytän kestopikkuhousunsuojia. Ne on tehty kankaasta, joten hengittävät ihan yhtä paljon kuin pikkuhousutkin. Käytän, koska tarvitsen niitä. Onnea vaan teille kaikille, jotka ette tarvitse. Teidän ei missään nimessä kannatakaan käyttää.
En käytä kun menkkoja odotellessa päivän pari, mutta ikävä kyllä veikkaan että nuoret naiset käyttävät suurin piirtein jatkuvasti ja sitä jatketaan sitten myöhemminkin.
Raikkaudella ja puhtaudella mainostaminen vetoaa nuoriin naisiin.
En käytä ikinä. En kärsi tuollaisesta ongelmasta!
Lieneekö syy sun ongelmaan nimenomaan nuo pikkuhousunsuojat?!
Vierailija kirjoitti:
En käytä kun menkkoja odotellessa päivän pari, mutta ikävä kyllä veikkaan että nuoret naiset käyttävät suurin piirtein jatkuvasti ja sitä jatketaan sitten myöhemminkin.
EI me nuoret naiset kyllä mitään pikkuhousunsuojia käytetä.
En käytä. Ei mulla tule valkovuotoa about koskaan, onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Ööö... EI käytetä😂😂
Päivällä ja yöllä. En haluaisi mutta pakko.
Tee aamulla pesu niin että huuhtaset vedellä sieltä sisältä jos ymmärrä, suihku ihan kiinni suuaukolle ja "kurlaat" niin ei tarvitse suojia. Tämä toimii myös jos haluat seksin jälkeiset eritteet huuhtasta pois.
En käytä. Mä en ylipäätään voi käyttää kertakäyttöisiä siteitä tai pikkuhousunsuojia, koska ne aiheuttavat ihoärsytystä, ja varmasti myös lisäisivät sitä valkovuodon määrää.
Raskausaikana mulla tuli ihan hirveästi valkovuotoa, niin paljon, että alapään limakalvoille alkoi tulla haavaumia. Vasta tokassa raskaudessa hankin kestositeitä ja -pikkuhoususuojia ja käytin niitä jälkivuodonkin aikana. Ekan synnytyksen jälkeen kävi niin, että nahka alkoi kuoriutua jälkivuodon aikana, kun iho reagoi kertakäyttösiteisiin.
Suosittelen aloittaja sullekin kestopikkuhousunsuojia. Ties vaikka valkovuoto vähenisi.
Minä käytän suojia joka päivä ihan vain koska muuten joutuisin vaihtamaan pikkuhousut monta kertaa päivässä, niiden kanssa on helpompaa kun sen voi vaan repäistä pois ja laittaa uus eikä pikkarit mene likaisiks. Sekä myös sen takia ettei näy "kamelin" varvas trikoiden läpi salilla.
Joo ja saunassa lisäksi vielä tamponia.
Eikö tuo jatkuva suojien pitäminen juurikin aiheuta tuota ylimääräistä vuotoa? Kannattaa lopettaa, vaikka vuodon määrä ei palaudukaan normaaliksi parissa päivässä..
Kyllä minäkin yleensä käytän. Mullakin valkovuotoa.
Talvella on hyvä lämpösuoja