Laukeaako miehesi alle minuutissa?
20 % miehistä tulee alle minuutissa, mites teillä?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Se on about 20-30min kovaa paaluttamista aina.
Hyi helvetti! Ikinä en haluais tuollaista jyystämistä kokea :( Johan siinä on paikat vereslihalla, vaikka olisi miten kosteana.
Ei ole kokemusta, että minuutissa mies olisi tullut. Kunnollisten esileikkien jälkeen tarvitaan vähintään 5 minuuttia rakastelua lähetyssaarnaajassa, että minä saan orgasmin ja että mieheni saa orgasmin.
Se voi kestää sekunneista toiseen tuntiin. Jotain 10-15 minuuttia on arviolta melko yleinen kesto. Tässä muutama viikko sitten tuli nopeusennätys joka jää voimaan. Elämäni ensimmäisen kerran tulin heti kun työnsin sisään. Olin jotenkin ilmeisesti ylikiihottunut kun ihan heti tuli. Nainen onneksi otti asia hyvin ymmärtävästi. Totesi että herra oli aika herkässä. Uusinta oli parempi ja nainenkin ehti saada.
Vierailija kirjoitti:
Vain silloin kun otan hänet kasvoilleni.
Hah, sama meillä. Jos haluan vain tyhjentää äijän äkkiä tai sain sillä kertaa seksiä tarpeeksi niin huulipuna, käsipelillä naamalle ja se tulee minuutissa tai joskus peräti heti. On kuulemma niin pervoa, ettei kestä yhtään. Käytän surutta hyväkseni. :-)
Joskus nuorempana tulin aina alle minuutin. Nykyään pystyn jarruttelemaan ja usein saattaa mennä 2-3 minuuttiakin. M53v.
Vierailija kirjoitti:
Se voi kestää sekunneista toiseen tuntiin. Jotain 10-15 minuuttia on arviolta melko yleinen kesto. Tässä muutama viikko sitten tuli nopeusennätys joka jää voimaan. Elämäni ensimmäisen kerran tulin heti kun työnsin sisään. Olin jotenkin ilmeisesti ylikiihottunut kun ihan heti tuli. Nainen onneksi otti asia hyvin ymmärtävästi. Totesi että herra oli aika herkässä. Uusinta oli parempi ja nainenkin ehti saada.
Kyllä täytyy olla pahoja laukeamisongelmia, jos joutuu 15 minuuttia jyystämään ennen laukeamista. Puuduttaa jo pelkka ajatuskin, mahtaisi olla paikat vereslihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy olla pahoja laukeamisongelmia, jos joutuu 15 minuuttia jyystämään ennen laukeamista. Puuduttaa jo pelkka ajatuskin, mahtaisi olla paikat vereslihalla.
Kuulostaa enemmänkin sinun henkilökohtaiselta kuivuusongelmalta. :D
Miesystävällä on vaikeuksia pidätellä laukeamista, sanoo, että olen niin ihana ja kaunis ja pilluni niin tiukka - tiedän - mutta onko mitään tehtävissä, että nainti oikeasti kestäisi pidempään?
Rakastan ja himoitsen hänen suurta, ympärileikattua munaansa ja nautin suunnattomasti imeä, lutkuttaa sitä, mutta sitäkään en voi tehdä kuin hetken, koska muuten hän laukeaa liian nopeasti!
Todella harmillista. :(
Oon yhtä nopea kuin kaveri Seitsemässä veljeksessä: "Vain kerran heilahti Jussin pussi!"