Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset tavoittelevat varattuja miehiä, mutta miehet eivät tavoittele varattuja naisia?

Vierailija
16.02.2018 |

Onko niitä hyviä miehiä vaan niin vähän? Perinteinen kissatappeluhan on sellainen jossa naiset tappelevat miehistä eikä niissä aina ole osallisena edes M. Aitolehti. Mieleen tulee se vaippa-astronautti muutaman vuoden takaa joka lähti kidnappaamaan miestään vikitellyttä toista NASAn työntekijää. Taisi olla hyvä mies.

Onko tämä se 80/20 käytännössä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on laumaeläimiä. Haluavat jonkun toisen hyväksymän miehen.

Vierailija
2/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän oli juuri eilen aloitus? Kaipa miehen puolesta puhuu hyvää, että on kelvannut jollekin ja miestä taas ei kiinnosta aisankannattajuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä hyviä miehiä vaan niin vähän? Perinteinen kissatappeluhan on sellainen jossa naiset tappelevat miehistä eikä niissä aina ole osallisena edes M. Aitolehti. Mieleen tulee se vaippa-astronautti muutaman vuoden takaa joka lähti kidnappaamaan miestään vikitellyttä toista NASAn työntekijää. Taisi olla hyvä mies.

Vaippa-astronautti??

Vierailija
4/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oli aloitus vaan ei kauaa. Asiasta ei saa puhua.

Vierailija
5/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaippa-astronautti??

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000324062.html

Vierailija
6/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaippa-astronautti??

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000324062.html

No tuohan on ihan normaali nainen-näyttääkin terveeltä.

Vierailija
7/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä mies on vetovoimaisempi, jos joku toinen nainen on kiinnostunut hänestä.

--> Naiset ovat varattujen miesten perään

http://www.independent.co.uk/life-style/women-men-relationships-more-at…

Vierailija
8/15 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mua piirittää kaks vapaata miestä, itse olen naimisissa, enkä aikeissa erota. Veljeni alkoi eronsa jälkeen heilastella naimisissa olevan 4 lapsen äidin kanssa ja ovat nyt naimisissa ja heillä on yhteinen lapsi. 

Vierailija
9/15 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielestä mies on vetovoimaisempi, jos joku toinen nainen on kiinnostunut hänestä.

--> Naiset ovat varattujen miesten perään

http://www.independent.co.uk/life-style/women-men-relationships-more-at…

No niin. Siinähän se tuli. Miesten kohdalla ei tällaista efektiä ole havaittu.

Vierailija
10/15 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on kanoja ja kanat laumaeläimiä. Ei mitään yksilöllisyyttä. Aina samasta muotista veistettyttäjä kulloisenkin muodin mukaan.

Vierailija
11/15 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, mua piirittää kaks vapaata miestä, itse olen naimisissa, enkä aikeissa erota. Veljeni alkoi eronsa jälkeen heilastella naimisissa olevan 4 lapsen äidin kanssa ja ovat nyt naimisissa ja heillä on yhteinen lapsi. 

noniin asia selvitetty. kaksi vapaata miestä piirittää, joten ap on väärässä. Hajaantukaa.

Vierailija
12/15 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt varattua naista tulisi mieleenkään yrittää. Se on jo toisen kanssa. Ei tuntuisi reilulta mennä siihen väliin.

M

Vierailija
13/15 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sellaiset varteen otettavat miehet ei ole vapaita ellei juuri ole eronnut.

Parhaimmat on varattuja.

Itse olen jo 52v. ja jos ero tulisi mies löytäisi kyllä heti uuden, minä en edes yrittäisi.

Vierailija
14/15 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä nyt varattua naista tulisi mieleenkään yrittää. Se on jo toisen kanssa. Ei tuntuisi reilulta mennä siihen väliin.

M

Harmi, ettei useat naiset ole yhtä fiksuja ajattelutavaltaan. :D

Vierailija
15/15 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset hakevat miehestä elättäjää ja miehet naisesta synnyttäjää. Näin olle naiset haluavat miehiä jotka todistettavasti pystyvät itsensä lisäksi huolehtimaan myös perheestään. Miehet taas haluavat nuoria, hehkeitä ja hedelmällisiä naisia