Aviomies pettää helpommin, jos vaimo on vaatimattoman näköinen.
Rumalla aviomiehenä ei ole vastaavaa ongelmaa. Nyt peilin ääreen siskot.
Kommentit (10)
Ei pidä paikkaansa. Brad Pitt petti Jennifer Anistonia,Ben Affleck petti omaa Jenniferiään, Gwen Stefania ukko petti ,kun tämä oli sairaalassa saamassa vauvaa. Trump petti kaikkia vaimojaan myös Melania. Se on niin,että mitä kauniimpi vaimo, sitä suurempi vaara tulla petetyksi.
Toi ei pidä kaikkien kohdalla paikkaansa. Tiedän yhden miehen, joka on pettänyt todella kaunista vaimoaan monta kertaa paljon rumempien kanssa.
En ole samaa mieltä työkavereita vuosia seurattuani.
Hämmästyttävän rumilla miehillä oli hätkähdyttävän kauniita vaimoja, joita he pettivät tai ainakin yrittivät pettää käsittämättömän rumien naisten kanssa.
Häkellyttävä tilanne, oikeasti.
Olisi ihmeellistä olla peeniksen ohjaama mies.
En usko tuohon. Olen kuulemma kaunis (ja toisinaan uskon siihen itsekin) mutta minua on petetty. Samoin ystävääni joka on minusta todella kaunis. Kyllä pettämisen syyt ovat ihan muita kuin se että puoliso olisi "ruma".
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Brad Pitt petti Jennifer Anistonia,Ben Affleck petti omaa Jenniferiään, Gwen Stefania ukko petti ,kun tämä oli sairaalassa saamassa vauvaa. Trump petti kaikkia vaimojaan myös Melania. Se on niin,että mitä kauniimpi vaimo, sitä suurempi vaara tulla petetyksi.
näillä kaikilla miehillä oli mahdollisuus monta kertaa kauniimpaan ja nuorempaan naiseen.
Prinssi Charles petti Dianaa sen rottweilerin kanssa. Siis Camillan.
Kannattaa valita omantasoinen kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita omantasoinen kumppani.
Harva nainen pystyy vastaavaan rumuuteen, kuin miehet. Fakta.
Ap viittaa varmaan hesarin juttuun, jossain tutkimuksessa miehet todennäköisemmin pettivät vaatimattoman näköiseksi arvioimaan puolisojaan. Yksi tutkimus on yksi tutkimus, ja asiassa lienee paljon muuttujia.
En ole päässyt edes naimisiin. Minut on kyllä jätetty muutaman kerran toisen naisen vuoksi. Olen aivan tavis. Ulkonäköni ei villitse miehiä...