Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin tänään 500 km lasten kanssa autolla eikä mies edes soita pääsimmekö perille

Vierailija
16.02.2018 |

Mitä pitäisi asiasta ajatella? Ajoin tosiaan 500 km melko liukkaassa pakkaskelissä lasten kanssa eikä mies edes soita pääsimmekö perille. Oisko hänelle siis yhdentekevää jos olisimme yksi niistä autoista, joita näimme tänäänkin tienpientareelta hinattavan/kolarin runtelemia. Viisaita vastauksia kiitos.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina viestin, että olen perillä.

Vierailija
2/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua estää laittamasta miehellesi viestiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua aiheuttaa sinulle kolaria, kun vastaat ilman handsfreetä. Mitäpä jos itse soittaisit että hei rakas, päästiin turvallisesti perille.

Kunnon Drama Queen taas.

Vierailija
4/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tässä selvästi on luettavissa, että mies toivoo teille tuskaista kuolemaa liikenneonnettomuudessa. Ei voi olla mitään muutakaan selitystä!

Vierailija
5/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse ilmoita? Mulle ei varmaan itselle tulisi edes mieleen kysellä kumppanilta onko se päässyt johonkin perille, olettaisin vaan automaattisesti että on. Ei se silti tarkoita etten siitä välittäisi.

Vierailija
6/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun tehtäväsi se on miehelle ilmoittaa, urpo.

Vierailija
7/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletushan on, että ajetaan tiellä eikä ojassa.

t: mies

Vierailija
8/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanon aina kaverille, miehelle, äidille, siskolle, kelle vaan että laittaa viestiä kun on perillä. En minä toisen ajon aikana ala kyselemään, että missä mennään? Joko ollaan perille päästy? Itsekkin laitan aina viestiä, kun olen päässyt perille. Mielestäni se ilmoittaminen kuuluu sille matkaavalle.

Vierailija
9/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
10/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä nyt ilmoitat, jos kolarin tai metsään ajat, mitä tuota erikseen kyselemään. No news is good news.

Vierailija
11/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen syy, jos jotain sattuu liikenteessä. Katuupa sitten liian myöhään.

Vierailija
12/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen mies olisi monelle hyvä. Looginen, vakaa ja hötkyilemätön. Palautus maan päälle ettei lähde liitelemään.

Vierailija
13/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa.. Mun mies on aivan ihana köriläs, mutta just automatkoja stressaa. Jos ajan pitkän matkan lasten kanssa, niin on sovittu, että saa paikantaa mun kännykän, niin näkee että kaikki on hyvin. Soittaa aina tai minä soitan kun ollaan perillä.

Sympatiat ap:n puolella.

Vierailija
14/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmönen mies olisi monelle hyvä. Looginen, vakaa ja hötkyilemätön. Palautus maan päälle ettei lähde liitelemään.

Mun ex oli tuollainen. Oli myös tunneköyhä, narsistinen ja pettäjä. Nykyinen mies ihana ja välittävä.

Vierailija
15/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies matkustaa paljon ja harvoin ilmoittaa päässeensä perille. Minä siis kyselen, pääsikö perille. Tässä tapauksessa perille pääsystä on jo tunteja eikä mies edelleenkään kysele onko kaikki hyvin. Pitäisikö minun siis ihan nöyrtyä ja ilmoittaa, että kaikki hyvin? Autoissa taitaa nykyään olla hands free, että voi soittaa autoon ja vastata vaikka olisi matkallakin. Onnekseni olen asunut useissa maissa autoillen, joten ehkä en sitten kuitenkaan näiden vastausten perusteella hätkähdä. Ap, itsenäinen nainen

Vierailija
16/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin ajelit ja oli noin liukasta? Olen itse lähdössä sunnuntaina 400 kilsan päähän.

Vierailija
17/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli tuollainen. Oli myös tunneköyhä, narsistinen ja pettäjä. Nykyinen mies ihana ja välittävä.

Mun mies taas on ihanan looginen ja hauska kaikessa lakonisuudessaan, repeän nauruun hänen rautalankahuumoriin. Hän on myös huolehtiva, luotettava mutta ei yhtään lässy.

Vierailija
18/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa.. Mun mies on aivan ihana köriläs, mutta just automatkoja stressaa. Jos ajan pitkän matkan lasten kanssa, niin on sovittu, että saa paikantaa mun kännykän, niin näkee että kaikki on hyvin. Soittaa aina tai minä soitan kun ollaan perillä.

Sympatiat ap:n puolella.

Ja sä olet uskonut että se paikantaa sut ihan vain koska rakastaa niin paljon, ja vain sun oman turvallisuuden vuoksi...

Vierailija
19/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes välttämättä muistanut että olin lähtenyt lasten kanssa ajamaan, mutta ei se sillä mitään pahaa tarkoittanut ja oli aivan loistava isä kuten on edelleenkin, ja lapsista kasvoi ihan tasapainoisia. Yksi on aika hajamielinen, tullut kai isäänsä. Joillekin miehille kommunikointi ei tule ensimmäisenä mieleen vaikka välittävät kovasti perheestään.

Vierailija
20/61 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies matkustaa paljon ja harvoin ilmoittaa päässeensä perille. Minä siis kyselen, pääsikö perille. Tässä tapauksessa perille pääsystä on jo tunteja eikä mies edelleenkään kysele onko kaikki hyvin. Pitäisikö minun siis ihan nöyrtyä ja ilmoittaa, että kaikki hyvin? Autoissa taitaa nykyään olla hands free, että voi soittaa autoon ja vastata vaikka olisi matkallakin. Onnekseni olen asunut useissa maissa autoillen, joten ehkä en sitten kuitenkaan näiden vastausten perusteella hätkähdä. Ap, itsenäinen nainen

Et sä nyt kovin itsenäiseltä kuulosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme