Sinä aikuinen, joka olet värjännyt hiuksesi pinkeiksi/sinisiksi/vihreiksi. Miksi?
Pastellivärjätyt hiukset ei vaan sovi yhdellekään aikuiselle ja näytätte traagisilta ja kauheilta. Miksi haluatte näyttää hukassa olevalta punkkariteiniltä? Ja ne haalistuneet pastellihiukset on vielä vastavärjättyä karmeampi näky. Tässäpä trendi, joka tulee muutaman vuoden päästä hävettämään mukaan lähteneitä, lähes yhtä kaamea kuin 90-luvun takatukat.
Kommentit (59)
Sopii joillekin, ja latvat voi värjätä pelkästään.
Minulle tulee AINA mieleen, jos muijilla on monivärisiä hiuksia, että tuo esittää haisunäätää ja on kova piereskelemään. Lisäksi haju on varmaan todella kuvottava.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee AINA mieleen, jos muijilla on monivärisiä hiuksia, että tuo esittää haisunäätää ja on kova piereskelemään. Lisäksi haju on varmaan todella kuvottava.
Ei vitsi, mulle tulee sama mieleen massatyyli-ihmisistä :) siis sen lisäksi, että tuolla ei varmaan ole mielikuvitusta ja koko elämä on jo päätetty ennalta, kun ei voi kyseenalaistaa mitään ja on pakko vaan hankkia se punainen tupa ja perunamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä shokkivärjätty tukka lokeroi ihmistä, eikä välttämättä hyvällä tavalla. Omissa työkavereissani ei ole ketään pinkki/sini/viherpäätä. Kaikilla on yli 5000 eur kuukausitulot. Olisko noiden välillä joku korrelaatio...
Mulla on 2000 kuukausipalkka. En värjää hiuksia shokkivärillä. Eikä muut saman palkan saajat.
Vierailija kirjoitti:
Pastellivärjätyt hiukset ei vaan sovi yhdellekään aikuiselle ja näytätte traagisilta ja kauheilta. Miksi haluatte näyttää hukassa olevalta punkkariteiniltä? Ja ne haalistuneet pastellihiukset on vielä vastavärjättyä karmeampi näky. Tässäpä trendi, joka tulee muutaman vuoden päästä hävettämään mukaan lähteneitä, lähes yhtä kaamea kuin 90-luvun takatukat.
Aikuinen ihminen saa värjätä hiuksensa. Hengähdä. Siirry eteenpäin. Keskity muihin asioihin. Pärjäät kyllä. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vitsi, mulle tulee sama mieleen massatyyli-ihmisistä :) siis sen lisäksi, että tuolla ei varmaan ole mielikuvitusta ja koko elämä on jo päätetty ennalta, kun ei voi kyseenalaistaa mitään ja on pakko vaan hankkia se punainen tupa ja perunamaa.
Voi sinua lapsukainen. Missä sinä oikein liikut, jos näet vain samanlaisia ihmisiä, punaisia tupia ja perunamaita?
Makuaisoitahan tuokin toisaalta on, mutta ihmettelen, että kun suomalainen nainen ei yleensä ole muutenkaan mikään hoikka/normaalipainoinen kaunotar, niin millainen mielenterveysongelma ajaa ihmisen tekemään itsestään vieläkin rumemman?
En itse värjäisi, koska pidän luonnollisuudesta. Ei kyllä tulisi mieleenkään olla kiinnostunut siitä mitä joku muu tekee omille hiuksilleen. Miten joku voi olla noin pinnallinen?
Missä te olette töissä, kun voitte pitää shokkivärihiuksia? Business-pukeutumiseen se ei ainakaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Missä te olette töissä, kun voitte pitää shokkivärihiuksia? Business-pukeutumiseen se ei ainakaan sovi.
Johan tuolla lueteltiin eri aloja. Itselle tulee ekana mieleen kulttuuriala, peliala, viestintäala, kasvatusala.
Ne haluaa olla osa massaa. Nykyään on harvinaista ja "räväkkää" olla kokonaan värjäämättä hiuksiaan.
Koska tykkään tästä väristä. Meikkaan hillitysti eikä minulla ole kuin yksi pieni tatuointi paikassa, jonka näkee vain mieheni :)
T. Pinkkipäinen kirjastotäti, naimisissa viidettätoista-vuotta saman miehen kanssa, kuusi lasta ja kaikki samalle isälle sekä omakotitalo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä shokkivärjätty tukka lokeroi ihmistä, eikä välttämättä hyvällä tavalla. Omissa työkavereissani ei ole ketään pinkki/sini/viherpäätä. Kaikilla on yli 5000 eur kuukausitulot. Olisko noiden välillä joku korrelaatio...
Mulla on 2000 kuukausipalkka. En värjää hiuksia shokkivärillä. Eikä muut saman palkan saajat.
SAma!! Mut meidän työpaikalla on kyllä yks sinitukkainen(tällä hetkellä, on varmaan ollu myös pinkki ainakin, en muista) joka tienaa reippaasti yli tuon 5000€
Onko pikimusta kalpeaa naamaa vasten, pissankeltainen "blondi" punottavien poskien kehyksenä tai luonnollinen maantienharmaa muka sitten parempi?
Vierailija kirjoitti:
Onko pikimusta kalpeaa naamaa vasten, pissankeltainen "blondi" punottavien poskien kehyksenä tai luonnollinen maantienharmaa muka sitten parempi?
Juu-u, meilläkin töissä yksi vetyperoksidiblondi, joka on tuhonnut hiuksensa vuosikymmeniä kestäneellä vaalennuksella, jaksaa ihmetellä erikoisempia hiusvärejä, miksi joku haluaa värjätä hiuksensä pinkiksi tms. Omat hiuksensa on ihan palaneet ja juurikasvunsa jää aina pissankeltaiseksi kampaamokäynnin jälkeen, mutta niin vaan kummastuttaa aina muiden pää ja valinnat.
Ohis, mutta tämä on ihan oma lajinsa muuten, nämä lapsena pellavapäät jotka ei kestä sitä, että vanhetessaan hiukset ovat tummuneet ja aina vaan tavoitellaan sitä sävyä joka hiuksissa oli alle kymmenenvuotiaana, vaikka siitä olisi vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
HR. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjäsin, koska mä halusin vaihtelua ja nyt mulla on ollut puoli vuotta tummat hiukset sinisillä latvoilla kun sopi tosi hyvin. Löytyy myös lävistyksiä ja tatuointeja ja olen ihan hyvästä perheestä ja opiskelen tällä hetkellä insinööriksi.
Olet varmaan halutuimpien joukossa, kun aikanaan haet töitä. 😂
Eipä ole tähänkään mennessä vaikeuksia saada töitä/harjoittelupaikkaa. :) ensi kuussa aloitan maailman laajuisessa firmassa työharjoittelun.
maailman_laajuisessa :D :D
Mulla on ollut shokkiväri päässä jo 15 vuotta. Mitä työllistymiseen tulee, niin eipä ole ongelmia. Olen tatuoija, ja kuukausitulot euroissa neljän tonnin hujakoilla.
Onneksi en asu vakituisesti Suomessa, jos siellä tuollaisia aloittajan kaltaisia kaikesta ahdistuvia nirppanokkia asuu....
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tässä yhteydessä "aikuinen"?
Graafista alaa opiskeleva ystäväni halusi näyttää keijulta. Hänelle sinivihreä pitkä tukka sopiikin yllättävän hyvin.
Mun kampaaja on ihan superhyvä. Oon käyntyt monta vuotta jo ja luotan häneen täysin. Kun hän siis viimeksi ehdotti että laitetaanko yhtä vähän jännempää väriä vähän tiettyihin osioihin, olin heti ihan messissä. Lopputulos on todella tyylikäs, eikä ollenkaan white trash. Jännä väri haalistuu siitä ajan kanssa nätisti ja sitten tukka näyttää taas ihan "normaalilta". Mä en kauheesti jännitä näitä tukka-asioita, mulle on aika sama miltä se näyttää. Luotan täysin kampaajaani ja hän todellakin tietää paremmin mikä mulle sopii kuin minä itse.
Eipä mua kyllä muidenkaan tukat paljon ahdista. Jokainen saa näyttää miltä haluaa.