Sinä aikuinen, joka olet värjännyt hiuksesi pinkeiksi/sinisiksi/vihreiksi. Miksi?
Pastellivärjätyt hiukset ei vaan sovi yhdellekään aikuiselle ja näytätte traagisilta ja kauheilta. Miksi haluatte näyttää hukassa olevalta punkkariteiniltä? Ja ne haalistuneet pastellihiukset on vielä vastavärjättyä karmeampi näky. Tässäpä trendi, joka tulee muutaman vuoden päästä hävettämään mukaan lähteneitä, lähes yhtä kaamea kuin 90-luvun takatukat.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkään? Voin kertoa sulle, että en kysy sinun tai kenenkään muunkaan mielipidettä siihen miltä mun pitäisi näyttää. Jos sun päiväsi menee pilalle kun näät mun luonnottomat hiukset niin voi voi.
Juuri tämän tyylistä ilmaisua näiltä oman elämänsä "kissanaisilta" voi odottaakin. Yleensä kieli on vähän kömpelöä, argumentit sivistymättömiä ja facebookin uutisvirta täynnä huonosti väännettyjä mietelause- tai uhoamiskuvia (esim. "mä oon mikä oon ja v***** jos et tykkää niin painu v*****"). Ajoittain tuovat myös riitansa someen, toki tarkentamatta että kenelle se veemäinen päivitys on osoitettu, mutta.. kun ei osata muulla tapaa asioitaan hoitaa.
Mielenkiintoista ettet näe malkaa omassa silmässäsi.
Koska olen teinistä saakka viihtynyt pinkeissä hiuksissa, ja viihdyn edelleen yli kolmekymppisenä. Ja lävistyksiä ja tatuointejakin löytyy, kauhistus sentään. Näin on vaan kotoisin olo.
Ihan normaali ihminen olen hiuksistani huolimatta. Toimistotyötä arki, ja viikonloput Netflixiä ja kokkailua puolison kanssa.
Siksi, koska pidän näistä. En välitä, mitä mieltä muut ovat hiuksistani. Tosin hiukseni eivät ole pastellisävyiset, vaan oikein kirkkaan pinkit. Pelkästään positiivisia kommentteja olen näistä saanut.
HR. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjäsin, koska mä halusin vaihtelua ja nyt mulla on ollut puoli vuotta tummat hiukset sinisillä latvoilla kun sopi tosi hyvin. Löytyy myös lävistyksiä ja tatuointeja ja olen ihan hyvästä perheestä ja opiskelen tällä hetkellä insinööriksi.
Olet varmaan halutuimpien joukossa, kun aikanaan haet töitä. 😂
Eipä ole tähänkään mennessä vaikeuksia saada töitä/harjoittelupaikkaa. :) ensi kuussa aloitan maailman laajuisessa firmassa työharjoittelun.
Sopivat minulle, koska näyttävät traagiselta ja kauhealta.
Vierailija kirjoitti:
Pastellivärjätyt hiukset ei vaan sovi yhdellekään aikuiselle ja näytätte traagisilta ja kauheilta. Miksi haluatte näyttää hukassa olevalta punkkariteiniltä? Ja ne haalistuneet pastellihiukset on vielä vastavärjättyä karmeampi näky. Tässäpä trendi, joka tulee muutaman vuoden päästä hävettämään mukaan lähteneitä, lähes yhtä kaamea kuin 90-luvun takatukat.
Jotta sinäkin tietäisit että niin voi tehdä, etkä pelkäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkään? Voin kertoa sulle, että en kysy sinun tai kenenkään muunkaan mielipidettä siihen miltä mun pitäisi näyttää. Jos sun päiväsi menee pilalle kun näät mun luonnottomat hiukset niin voi voi.
Juuri tämän tyylistä ilmaisua näiltä oman elämänsä "kissanaisilta" voi odottaakin. Yleensä kieli on vähän kömpelöä, argumentit sivistymättömiä ja facebookin uutisvirta täynnä huonosti väännettyjä mietelause- tai uhoamiskuvia (esim. "mä oon mikä oon ja v***** jos et tykkää niin painu v*****"). Ajoittain tuovat myös riitansa someen, toki tarkentamatta että kenelle se veemäinen päivitys on osoitettu, mutta.. kun ei osata muulla tapaa asioitaan hoitaa.
Selitä? Argumentoi nyt kunnolla kun sen kerta osaat. Tekstisi ei osunut minuun ollenkaan siispä haluan kuulla perustelut miksi luulet minun olevan kusipää? Minun siis ihan oikeasti pitäisi surra ulkomuotoani ja anteeksipyydellen kysellä miltä haluat mun näyttävän?
Koska elän vain kerran ja mieluummin kauniit pinkit kuin massaan hukkuvat maantienharmaat.
Et vaan enää ymmärrä nykytyylejä. Pastellihiuksia ei kukaan muu kun ajastaan jääneet pidä mitenkään radikaaleina.
Värjännyt ihan sun ja muitten niiskuttavien vinkuiitojen riemuksi. see you <3
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä shokkivärjätty tukka lokeroi ihmistä, eikä välttämättä hyvällä tavalla. Omissa työkavereissani ei ole ketään pinkki/sini/viherpäätä. Kaikilla on yli 5000 eur kuukausitulot. Olisko noiden välillä joku korrelaatio...
tylsä ja vanha elämä, oiskohan
jakkuleidi + korkkarit kirjoitti:
Ne on jotain kriisiryhmää. Ovat luultavasti olleet nujerrettuja lapsena ja nyt aikuisena on lupa räväyttää oikeen kunnolla! Näiden vantaalaisten amiskojen mielestä on todella extremeä ja räväkkää värjätä tukka pinkiksi. Mauttomuuden kruunaa rumat tatuoinnit.
Amiska? Siis... amiska? No nyt tuli uudissana taattua av-tasoa :D Onko lukiolainen sitten lukiska?
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä shokkivärjätty tukka lokeroi ihmistä, eikä välttämättä hyvällä tavalla. Omissa työkavereissani ei ole ketään pinkki/sini/viherpäätä. Kaikilla on yli 5000 eur kuukausitulot. Olisko noiden välillä joku korrelaatio...
Otantaharha.
Kaikilla tuntemillani ihmisillä, joilla on shokkivärjätyt hiukset, on vähintään ylempi korkeakoulututkinto ja pääsääntöisesti matlu- tai lääketieteelliseltä alalta. Onko siis näillä aloilla erityisen paljon shokkivärejä, vai onko mun tuntema joukko valikoitunut?
Pelialalta, graafisesta suunnittelusta ja muilta uudehkoilta aloilta löytyy värjättyjä hiuksia ja sivusiilejä, tatuointeja ja lävistyksiä naisiltakin. Varmaan aloittajakin on tietämättään pelannut peliä tai käyttänyt sovellusta, jonka on suunnitellut pinkki/sini/viherpäinen nainen... :D
(Aloittaja luultavasti on jollain hiljalleen kuolevalla tai robotisoituvalla alalla kuten kaupan kassalla tai hoitajana jos hänellä ei ole mitään käsitystä nykymaailman menosta ja ulkonäkönormien vihdoinkin tapahtuvasta vapautumisesta.)
Kyllä noita sateenkaarihiuksia ja ponihiuksia, mitä ne nyt suomeksi on? Näkyy eri aloilla. Meillä on vakuutusyhtiössä harjottelussa nuoria kauppatieteilijöitä, siellä kahdella pinkkiä hiuksissa.
Mies on fysiikan tohtori, ja työparina pinkkihiuksinen noin 35-vuotias nainen.
Sitten omissa kavereissa, juuri pelisovelluksia tekevien firmojen työntekijöillä, vaikka mitä tyylejä. Kk-palkka lähemmäs 5000€ plus optioita.
Sitten yksi ryhmä taitaa olla vähän vanhemmat humanistit. Plus tietenkin osa teineistä.
Mulla on vaaleanpunaiset hiukset, olen 35v ja sellaisessa roolissa työelämässä, että osaamistani ei arvioida kampauksen perusteella. Aulaemännät on erikseen.
HR. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjäsin, koska mä halusin vaihtelua ja nyt mulla on ollut puoli vuotta tummat hiukset sinisillä latvoilla kun sopi tosi hyvin. Löytyy myös lävistyksiä ja tatuointeja ja olen ihan hyvästä perheestä ja opiskelen tällä hetkellä insinööriksi.
Olet varmaan halutuimpien joukossa, kun aikanaan haet töitä. 😂
Itseasiassa aika moni inssi on tatuoitu ja lävistetty. Ei meinaa mitään nykysin tatskat ja lävistykset työnhaussa. Sitäpaitsi lävistykset saa pois jos on konservatiivisempi firma ja tatskat nyt luonnollisesti ei vaatteiden alta näy.
Noita näkee niin paljon että vieläkö muka joku järkyttyy? Hienojahan ne on, todella hankala vaan päästä sävystä eroon.
Niitä näkee kyllä tekniikan ja luonnontieteen alojen kampuksilla.