Oletko aloittanut naisena keskustelun Tinderissä? Entä ehdottanut tapaamista? Onko johtanut johonkin
Oma kokemukseni on että naisen aloite ei johda mihinkään.
Kommentit (50)
Ei minun tarvitse tehdä aloitetta koska olen niin kaunis.
Olen naimisissa koska aloitin keskustelun tinderissä.
Apn kokemuksen mukaan miehen aloite johtaa johonkin? Moni mies sinulle on sen aloitteen siellä tinderissä tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut Tinderissä, mut pari kaveria on ja samaa ovat sanoneet, ettei aloituksiin vastata. Yksi on kyllä löytönyt puolison Tinderistä, mutta mies teki keskustelunaloituksen siinä tapauksessa.
Mulle aloitteen tekee (jos tekee) lähes aina olemattoman kiinnostava nainen
Kuinka kauan yleensä keskustelette ennen tapaamista?
Ei naiset aloita keskusteluja Tinderissä. Ehkä niille alusvaatemalleille.
Oon aloittanut monta kertaa ja hyvin heikosti on vastattu, mikä on tosi ärsyttävää koska itse vastaan aina. Eikä niidenkään kanssa, jotka on vastanneet, ole ikinä päästy tapaamiseen asti. Monet muut naiset sanoo samaa ja tuleekin vähän tunne, että haluaako useimmat miehet sitten kuitenkin olla itse niitä aloitteentekijöitä...
Vierailija kirjoitti:
Pisimillään kuukauden, muutaman kanssa tavannut jo seuraavana päivänä.
Minä aloitin aikoinaan aviomieheni kanssa keskustelun. Samoin minä olin se joka ehdotti ensin tapaamista. :)
No ensimmäisten treffien jälkeen tilanne sitten kääntyikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden joka päivä viestitellyt?? Onko tullut mitään ekan tapaamisen jälkeen?
Aloitin alussa, kun en vielä tiennyt tinderin pelisääntöjä. En enää aloita, koska antaa ilmeisesti epätoivoisen kuvan. Että näin. Toisaalta ei mun oikeastaan tarvitsekaan.
Jos joku vastaa tosi nopeasti viesteihin, antaako se liian innokkaan kuvan naisesta? Pitääkö odottaa aina tunti ennenkuin vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden joka päivä viestitellyt?? Onko tullut mitään ekan tapaamisen jälkeen?
Tapailtiin ekan tapaamisen jälkeen pari kuukautta ja kuvittelin jo löytäneeni kunnon aarteen. Sitten miehen yhteydenpito harveni ja huomasin että kaikki aloitteet tuli multa, joten lopetin minäkin yhteydenpidon ja se loppui siihen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku vastaa tosi nopeasti viesteihin, antaako se liian innokkaan kuvan naisesta? Pitääkö odottaa aina tunti ennenkuin vastaa?
Mä en jaksa mitään pelailua, vastaan heti kun huomaan viestin, mikä usein tarkoittaa että vastaan saman tien. En ole huomannut sen olevan ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut Tinderissä, mut pari kaveria on ja samaa ovat sanoneet, ettei aloituksiin vastata. Yksi on kyllä löytönyt puolison Tinderistä, mutta mies teki keskustelunaloituksen siinä tapauksessa.
Mulle aloitteen tekee (jos tekee) lähes aina olemattoman kiinnostava nainen
Miksi olette match, jos nainen on mielestäsi olemattoman kiinnostava?
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset aloita keskusteluja Tinderissä. Ehkä niille alusvaatemalleille.
Luulin mieheni ammatikseen ihan jotain muuta. No aina palstalla oppii jotain uutta.
Kysymykseen kauan keskuteltiin ennen tapaamista. Kaksi viikon suunnilleen.
Kyllä naiset aina välillä aloittaa keskusteluita oma-aloitteisesti. Ei kovin usein, mutta tapahtuu sitä aina silloin tällöin.
Pari kertaa olen käynyt treffeillä silleen, että nainen on ollut keskustelun aloittajana. Pidempää suhdettä ei näillä kerroilla ole kuitenkaan syntynyt, mutta se on johtunut ihan muista seikoista. Kannattaa viestitella rennosti ihan omana itsenään. Vähän samalla tapaa kuin kavereiden kanssa viestitellessä. Silleen luontevasti ja hyvällä fiiliksellä.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan. Mielummin kannattaa välttää pelaamasta mitään peliä tuollaisten asioiden kanssa. Vastaa viesteihin samalla tavalla kuin vastaisit muutenkin puhelimeen tuleviin viesteihin.
Aloitin keskustelun miehelle Tinderissä. Nähtiin seuraavana päivänä, kun laitoin että tykkään mieluummin tutustua ihan kasvotusten ja hän oli samaa mieltä. Treffit olivat loistavat ja molemmilla oli todella hauskaa. Nyt ollaan tapailtu noin kuukauden verran, eikä kumpikaan käytä enää tinderiä.