Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aloittanut naisena keskustelun Tinderissä? Entä ehdottanut tapaamista? Onko johtanut johonkin

Vierailija
16.02.2018 |

Oma kokemukseni on että naisen aloite ei johda mihinkään.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse tehdä aloitetta koska olen niin kaunis.

Tarkoitatko nyt sisäistä kauneutta, vai silikonirintoja- ja perseimplantteja?

Vierailija
22/50 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaan hommaan oon päätynyt ekoilla treffeillä keskustelun aloittajasta riippumatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin just laittaisinko naisena ekan viestin. Mätsättiin n. kuukausi sitten ja tunsin ulkonäöltä tämän miehen entuudestaan, ollaan ohimennen joskus juteltu ennen Tinderiä. Nyt tietysti hieman pettynyt että mies ei aloita keskustelua. Täältä ja muualtakin lukenut että jos nainen ”joutuu” tekemään aloitteen, homma hyytyy heti koska mies ei alunperinkään ole pitänyt häntä tarpeeksi kiinnostavana. Kiinnostunut mies laittaa kyllä viestiä.

Muutama poikkeuskin täällä kyllä mainittu mutta silti... nyt olisi unelmien mies tähtäimessä ja Tinder ainoa keino saada yhteys häneen. Olenko hölmö jos viestitän vai vielä hölmöimpi jos en?

Vierailija
24/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut kymmenisen keskustelua hyvin harkitusti. Kaikille mätsäilleni siis, tykkäsin vain niistä joiden kanssa olin kiinnostunut keskustelemaan. Tosin yksi mätsi ehti sanoa moi ensin, olin juuri kirjoittamassa. Näistä keskusteluista tuli nopeasti selväksi, ettei kaikki olleet samantyyppisistä treffeistä tai tapailusta kiinnostuneita. Pari ghostasi, en tiedä miksi, yksi ainakin loukkaantui yhdestä huolimattomasti muotoillusta kehusta.. yhdet treffit jouduin perumaan koska mies alkoi hypettää niitä liikaa ja aloin epäröidä, miten huonosti ottaisi sen jos en haluaisikaan toisille treffeille.. Lopputuloksena seksisuhteesta alkoi seurustelusuhde kahden miehen kanssa, jotka tapasin (eri aikaan siis, muita en tavannutkaan). Molempien kohdalla kiinnostus oli jo profiilin perusteella vahvaa ja vastasivat hyvin profiilejaan. Miehet eivät kuitenkaan lopulta olleet niin kiinnostavia sittenkään ja vuorovaikutus oli myös sellaista välttelevää, ehdottomasti ei suorapuheista, jottei vain tulisi kiistaa mistään... No siitä tuli kitkaa koska pidän siitä, että asioista voi puhua rohkeasti ja normaalisti. Olen sinkku taas enkä taida mennä enää Tinderiin

Vierailija
25/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajakin laittaa viestiä niille avaruusleukaisille kalsarikirurgeille, kuten muutkin 99% naisista.

Niillä onkin sitten loputon pillukaruselli josta poimia parhaat 

Vierailija
26/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä ollaan jo sanottu niin naisten aloitusviesteissä on se ongelma, että nainen tekee aloitteita vain jos mies on häntä paljon tasokkaampi. Siksi naisille jää käsitys että aloitusviesteihin ei tule vastauksia koska aloitatte aina vain sille tasokkaimmalle miehelle.

Esimerkkinä, jos mulla on vaikka 15 mätsiä ja 1 niistä on sellainen josta ajattelen mätsätessä että toivottavasti hän ei aloita keskustelua niin juuri hän aloittaa. Miksi? Koska hänen ulkonäkö on epäviehättävin kaikista 15 mätsistä ja olen häntä tasokkaampi.

Vierailija
27/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alottanut keskusteluja. 9/10 miehestä ei vastaa. Loput on ollu sellasia yhden sanan sankareita eli mun olis pitänyt hoitaa koko keskustelu, johon mies välillä sanoo yhden sanan.

Monet miehet on alottanu keskusteluita ja ne on useimmiten johtanut johonkin,vaikken ole sieltä pysyvää parisuhdeta löytänyt ja olen jo ihan kyllästynyt koko tinderöintiin. Monet niistäkin jotka alottaa tuntuu ajattelevan, että mä hoidan loppukeskustelun itekseni. Heidän osansa on niinku tehty, kun he on alottanu keskustelun.

Vierailija
28/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä, että tinderissä ei oo mitään laatikkoleukamallilentäjäkirurgeja. Ja jos olis niin en sellasen kanssa edes matchais. Toisin sanottuna ne jotka väittää että naiset laittaa viestiä vain tasokkaammille miehille voi suksia kuuseen mielipiteidensä kanssa, sillä niillä mielipiteillä ei useinkaan ole todellista pohjaa. T. 27.

Vierailija
29/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee aloitteen, kyse on mätsistä jota en ollut huomannut poistaa. Ei ikinä kiinnostava nainen. Syy ei ole aloitteen tekemisessä vaan naisessa. M44

Vierailija
30/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloitteen, kyse on mätsistä jota en ollut huomannut poistaa. Ei ikinä kiinnostava nainen. Syy ei ole aloitteen tekemisessä vaan naisessa. M44

Sama kokemus. Naiset ikäänkuin suostuu tekemään aloitteen vain jos palkintona on jackpot.

Omantasoisille miehille naiset ei tee aloitteita.

Vierailija
31/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten täällä ollaan jo sanottu niin naisten aloitusviesteissä on se ongelma, että nainen tekee aloitteita vain jos mies on häntä paljon tasokkaampi. Siksi naisille jää käsitys että aloitusviesteihin ei tule vastauksia koska aloitatte aina vain sille tasokkaimmalle miehelle.

Esimerkkinä, jos mulla on vaikka 15 mätsiä ja 1 niistä on sellainen josta ajattelen mätsätessä että toivottavasti hän ei aloita keskustelua niin juuri hän aloittaa. Miksi? Koska hänen ulkonäkö on epäviehättävin kaikista 15 mätsistä ja olen häntä tasokkaampi.

Joidenkin naisten. Miksi pitää puhua yleisellä tasolla kun tuo yleistys ei taida päteä edes enemmistöön. Sinä vaan tykkäät niistäkin, joista et halua kuulla, lopeta se. Minä ainakin olen osannut arvioida kuka heistä, jotka itseäni kiinnostavat, voisivat realistisesti/toivottavasti olla kiinnostuneita minusta. Itseasiassa tinderissä yksikään mies ei ole jättänyt vastaamatta koskaan. Pääsin treffeille ja tulin toimeen niiden miesten kanssa, joiden kanssa sovin treffit.

Yleensä jutustelu eteni jotenkin näin:

-moikka, mitäpä kuuluu?

-moikka, uskomatonta että laitoit ensimmäisen viestin (miehet lukeneet liika AV:ta?). Tässä teen y x:n jälkeen. Mitäpä sulle kuuluu?

-ai kiva! Minä tässä b koska a. Teetkö/tykkäätkö c, d tai z? (Opiskelu, asuminen, työ, harrastukset pääpuolin selville, onhan mies sinkku, hakeeko treffejä ja mitä muuta. Enkä itse edes ole lapseton 20 v sinkku, jonka elämäntilanteeseen jokainen mies on suunnilleen sopiva tai joka itse olisi joka miehen unelma)

....

Jollekin sitten ehdotan treffejä:

-olisi kiva tavata ja tutustua paremmin kasvotusten

(Jos mies hoksaa ehdottaa aikaa tai paikkaa niin ei ole aivan perässävedettävä)

-tosi kiva, mulle sopii tuo aika/paikka. Sopiiko tämä paikka/aika?

Vierailija
32/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu baarissa, kun nainen tekee aloitteen ollaan tosi kaukana omasta tasosta eikä hyvällä tavalla :) M44

Vierailija
33/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä vielä, että tinderissä ei oo mitään laatikkoleukamallilentäjäkirurgeja. Ja jos olis niin en sellasen kanssa edes matchais. Toisin sanottuna ne jotka väittää että naiset laittaa viestiä vain tasokkaammille miehille voi suksia kuuseen mielipiteidensä kanssa, sillä niillä mielipiteillä ei useinkaan ole todellista pohjaa. T. 27.

No juuri näin.

On se kumma jos nainen ei itse osaisi nähdä mitään eroa sillä ketkä hänelle sanovat "hei" ja keille itse sanoo ensin "hei".

Jos naisen näkemys on, että nuo miehet ovat aivan samaa "tasoa" niin kyllä silloin vaikutusta on sillä sattuuko mies olemaan sillä tuulella että haluaa oikeasti tavata jonkun.

- Jos on, mies yleensä tekee aloitteen.

- Jos ei tai puhuu jo joillekin sadoista randomisti oikealle swaipatuista naisista eli joillekin yhtä randomisti muodostuneista mätseistä niin eihän se mies yleensä juuri silloin ala keskustelemaan kun nainen tekee aloitteen.

Tämä toimii kyllä toisinkin päin ja itselleni kaikki miehet ovat aina vastanneet eli varmaan tykkään vain sellaisista, joista kukaan muu nainen ei sitten tykkää tarpeeksi tosissaan :D

Vierailija
34/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kyseessä ole vahinkomatch, niin matchin tullessa laitan aina avausviestin. Mikäli match tullut naisen tykätessä, niin arviolta joka neljäs nainen laittaa avausviestin.

Kun keskustelu syntynyt, niin naisetkin ottavat treffit puheeksi. Joko tyyliin ”pitäisiköhän meidän tavata” tai suoraan ehdottamalla treffejä.

Vierailija
35/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On johtanut, seurustellaan viidettä vuotta.

Vierailija
36/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Jokaikinen kerta kun olen itse aloittanut keskustelun, se ei ole johtanut mihinkään. Ainoastaan miehen aloitteesta on tullut tapaamisia.

Vierailija
37/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin naisten. Miksi pitää puhua yleisellä tasolla kun tuo yleistys ei taida päteä edes enemmistöön. Sinä vaan tykkäät niistäkin, joista et halua kuulla, lopeta se. Minä ainakin olen osannut arvioida kuka heistä, jotka itseäni kiinnostavat, voisivat realistisesti/toivottavasti olla kiinnostuneita minusta. Itseasiassa tinderissä yksikään mies ei ole jättänyt vastaamatta koskaan. Pääsin treffeille ja tulin toimeen niiden miesten kanssa, joiden kanssa sovin treffit.

-moikka, mitäpä kuuluu?

-moikka, uskomatonta että laitoit ensimmäisen viestin (miehet lukeneet liika AV:ta?). Tässä teen y x:n jälkeen. Mitäpä sulle kuuluu?

-ai kiva! Minä tässä b koska a. Teetkö/tykkäätkö c, d tai z? (Opiskelu, asuminen, työ, harrastukset pääpuolin selville, onhan mies sinkku, hakeeko treffejä ja mitä muuta. Enkä itse edes ole lapseton 20 v sinkku, jonka elämäntilanteeseen jokainen mies on suunnilleen sopiva tai joka itse olisi joka miehen unelma)

....

Sun kaltaisia naisia on tinderissä ehkä 1/1000, ellet sitten ole lihava ja epäviehättävä keski-ikäinen nainen joka kompensoi puutteitaan olemalla mukava ja fiksun oma-aloitteinen.

Vierailija
38/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tinderissä keräämässä mätsejä, eivät jutellakseen naisten kanssa tai lähteäkseen treffeille. Tämän vuoksi esim tässä ketjussa on näitä omasta mielestäänkin epäviehättäviä mätsänneitä. Määrä merkkaa, ei muu.

Kokemukseni puolen vuoden tinderöinnistä olikin se, ettei mies vastaa mitään kun sille laittaa viestin. Ok. No livessä onneksi ei ole aivan yhtä huono tuuri, kolme kolmesta elämäni aikana tekemästä aloitteesta on johtanut johonkin: ekasta tuli vuosikymmenen parisuhde, tokasta puolen vuoden tapailu ja kolmannestakin treffit (yhteisymmärryksessä emme halunneetkaan enempää). En siis ota stressiä mistään tinderistä, sitä käyttävät miehet ovat mitä ovat eivätkä minua varten olisikaan.

Ps. Koettakaahan nyt tasotietelijät opetella markkinatalouden perusteet, taas menee hinta ja arvo niin iloisesti sekaisin puheissa. Voitte hinnoitella itsenne miten ylös tahansa, mutta arvo on tasan se, mitä joku on valmis maksamaan. Sitä tarkoittaa kysynnän ja tarjonnan laki. Se teille saatavilla oleva ja mielestänne liian alhainen nainen on siten just se teidän oma ”taso” eikä mitään muuta.

Vierailija
39/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin keskustelun kuusi vuotta sitten ja yhä ollaan yhdessä. En tosin näe että sillä olisi merkytystä kumpi ensin laittaa viestin.

Vierailija
40/50 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-moikka, mitäpä kuuluu?

....

Sun kaltaisia naisia on tinderissä ehkä 1/1000, ellet sitten ole lihava ja epäviehättävä keski-ikäinen nainen joka kompensoi puutteitaan olemalla mukava ja fiksun oma-aloitteinen.

Olen hoikka, sanoisin siro, n. 30-vuotias ja eronnut. Aika tavallinen enkä kiihkoile, harrastuksissani hyvä, työni on ok, kummassakaan ei tapaa miehiä. Tinderissä olen viettänyt yleensä max viikon kerrallaan kunnes on joko onnistanut tai olen poistanut sovelluksen. Se on kuitenkin aika pinnallinen paikka eikä siellä kannata liikaa olla. Treffeillä on kuitenkin aina kiva käydä ja vielä kivempi jos se johtaa johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän