Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas mikä alemmuuskompleksi tuli kaupassa :(

Vierailija
16.02.2018 |

Menin suoraan salilta kauppaan lenkkareissa, toppahousuissa, toppatakissa, ilman meikkiä hiukset pipon sisään sullottuna naama punaisena.

No olin siinä ottamassa hedelmiä kun takaa kuului korkokenkien kopinaa ja kun hän tuli toiselle puolelle hyllyä tajusin että hän on entinen luokkalaiseni, upea pitkä tukka kiharrettuna, rusketus naamassa, todella paljon meikkiä, minihameessa, turkistakissa ja pitkissä kynsissään.. toivoin, että älä vain tunnista mua.. ja kyllähän se tunnisti.. alkoi kysellä kuulumisia..

En ole saanut käytyä vielä mitään peruskoulun jälkeen kun ensin sairastin syövän ja sitten masennuin.. Yritin jotain sopertaa että vähän sitä ja tätä olen tehnyt. No hän kertoi sitten, että on jossain firmassa esimies asemassa.. on omakotitalo ja aviomies.. ja erittäin kalliin näköinen auto.

Lampsin siitä sitten kotiin jossa mua onneksi odotti oma aviomies joka rakastaa mua just tämmöisenä ja sanoi, että "näytätpä suloiselta kun posketkin punottaa".

Mutta tuon keskustelun ajan kun vertasin itseäni häneen.. huh huh...harvoin olen tuntenut itseäni niin huonoksi. Hänestä oikein huokui se itsevarmuus jota minussa ei ole tippaakaan. Upea ilmestys ei voi muuta sanoa ja kiva että on menestynyt.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla sentään mies!

Vierailija
22/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on syy miksi me miehet olemme niin epäluuloisia kun naiset puhuvat haaveilemastaan talosta, matkoista, ravintoloista, jne.

Tajuamme että tällaiset naiset vertaavat saamaansa asuntoa, miestä, harrastuksia jne ex-luokkakavereihinsa. Heillä tulee aina olemaan joku elintasoon ja sosiaaliseen hierarkiaan liittyvä haave jota ei ole mahdollista toteuttaa, he ovat loputtomassa tyytymättömyyden tilassa.

Nainen asuu kanssasi rintamamiestalossa, mutta haluaisi asua Dubaissa ja kuulua hienostopiireihin jotka kuvaavat kalliissa ravintolassa vietettyä iltaa "täydelliseksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppaavista kommenteista :) ap

Vierailija
24/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää

Vierailija
25/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee paha mieli näistä joistakin kommenteista, ap:lla oli kiva asenne toisen onneen mutta toivon todellakin että nämä haukkujat asennoituisivat myös paremmin toisen menestykseen. Haukkuminen tekee vain teidät ilkeiksi ja pahansuoviksi ihmisiksi ja saa teidät näyttämään entiästä epäonnistuneemmilta ja katkerammilta. Käyttäisitte energianne paremmin. Ap:n tarinassa entinen luokkakaveri ei käyttäytynyt mitenkään huonosti, eli häntä ei ole syytä haukkua. Tulee mieleen entinen työpaikka missä oli naisryhmä, mikä aina haukkui erästä menestyneempää, mutta kilttiä naista selän takana ja lopuksi hänet syrjittiin hänet ulos työpaikalta. Tämä naisryhmä ei edes ilkeyksissään ja katkeruuksissaan nähnyt tekevänsä väärin kun heillä oli puhuttelu pomon kanssa.

Vierailija
26/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ole koskaan ymmärtänyt kuinka iso asia vertailu toisiin naisille on. Ja se mitä muut ajattelevat. Näyttääkö se mies nyt lyhyeltä tai minä liian pitkältä, mitä se Jutta-Jessica nyt sanoo kun mies on pelkkä AMK-insinööri.

Ap on selättänyt syövän, ollut tilanteessa jossa vieläpä nuorena ihmisenä hänen henkensä oli vaarassa.

En pysty edes kuvittelemaan tilannetta jossa olen vaarassa kuolla ja sen jälkeen mietin kun jollain toisella miehellä on komeampi titteli, tyylikkäämpi takki tai isompi autotalli kuin minulla.

Mutta naisille tämä on täysin normaalia. Elämässä tärkeintä on nousu toisten naisten yläpuolelle sosiaalisessa hierarkiassa. Pisteitä sa tasokkaasta asunnosta, kalliista matkoista ja ravintoiloista, ja erityisesti "menestyneestä" (lue: paljon rahaa tienaavasta, ei toki vaikka henkisissä asioissa kehittyneestä) miehestä. Erityisesti n. kolmekymppiset naiset ovat ihan täysin kiinni tässä.

Vierailija
27/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä joka kyyläsi minua K-marketissa. Stalkkeri seinäjokinen pieni poika?

Vierailija
28/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurasit minua ja jäit kyyläämään ja ahdistelemaan? Teitä on niin paljon ja kaikki teette samaa. Ahdistelette, seuraatte ja vainoatte. Tätä on jatkunut jo viisi vuotta. Sinä tummahiuksinen poika, noin 18- vuotias. Teillä ei ole mitään motiivia seurata ja vainota kolmekymppistä ihmistä, seurata puheluita ja kyylätä mitä kuvia otan.

Vierailija
29/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te myös salakuuntelette minua

Vierailija
30/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda enää puhelinta uuteen. Kuuntelette minkä kuuntelette.

Vierailija
31/34 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vastuulla.

Vierailija
32/34 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä, masennus ja tulee silti salilla ja näkee hedelmätiskiltä suuren marketin parkkipaikan autot, joista tunnistaa tuttunsa auton. Joku mättää, vai eikö?

Vierailija
33/34 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli alemmuuskompleksi tästä aloituksesta. Siitä miten nuhjuissaankin aloittaja näyttää viehättävältä. Minä olen parhaimmillanikin ruma, eivätkä miehet halua olla kanssani missään tekemisissä.

Vierailija
34/34 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n mies saisi valita, niin tietenkin olisi mieluummin tämän kaunottaren kanssa kuin aloittajan. Surullista, mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän