Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotain kivaa kissastasi - vain kissanystäville!

Vierailija
16.02.2018 |

Kissatalon ketjun innoittamana, piristäkää mun ja muiden kissarakkaiden iltaa. Olen jo katsellut kissavideoida. En voi valitettavasti omaan kämppään kissaa ottaa perheenjäsenen pahan allergian vuoksi ja ei tuo mieskään ole yleensä mistään lemmikistä oikein innostunut.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme entinen kissa, joka asuu nykyään sukulaisellamme, tuoksuu aina miedosti savulta ulkoa tullessaan ja sen turkki on ihanan viileä. Se on väriltään tasaisen savunharmaa, isokäpäläinen ja kookas kissa.

Vierailija
42/46 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamme alkaa kehrätä hulluna kun menemme kaikki yhtä aikaa nukkumaan. Yönsä suostuu nukkumaan vain minun mieheni keskellä sängyssä.

Kun herään aamulla aikaisin töihin kissani jää nukkumaan puolisoni kanssa ja katsoo minua murhaavasti herätyksen soidessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissaani ei huomioi tarpeeksi se tulee silittämään käpälällään poskea tai kättä :)

Vierailija
44/46 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla kissalla meni 12v ennen kun uskalsi alkaa tulla syliin makaamaan. On se hienoa että noinkin arka otus lopulta sitten uskaltautui sylikissaksi.

Nuorempi taas tunkee aina syliin ja on mielellään mukana kaikessa. (Kannan kantoliinassa häntä) :D

Vierailija
45/46 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut youtubesta Simon's cat videoita?

Eikös ne ole piirrettyjä? Mä tykkään enemmän oikeista kissoista, esimerkiksi Sir Isaac on videoiden perusteella ihana, omapäinen paksukainen. Myös Cole & Marmalade-kaksikon touhuja on kiva seurata. Paha allergia estää ottamasta omaa karvakääröä. :(

Vierailija
46/46 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up