Kerro jotain kivaa kissastasi - vain kissanystäville!
Kissatalon ketjun innoittamana, piristäkää mun ja muiden kissarakkaiden iltaa. Olen jo katsellut kissavideoida. En voi valitettavasti omaan kämppään kissaa ottaa perheenjäsenen pahan allergian vuoksi ja ei tuo mieskään ole yleensä mistään lemmikistä oikein innostunut.
Kommentit (46)
Hoitokissani tulee aina jossain vaiheessa yötä päälleni nukkumaan. Sopii hyvin kyljen päälle, kun siihen muodostuu mukava nukkumapaikka kyljellä nukkuessa.
Toinen kissoista tykkää piileskellä kaapeissa eikä sitä välttämättä näe moneen tuntiin. Yksi ilta kissa ei juossutkaan ruokakupille ja aloin ihmetellä, missä se on. Kissa löytyi lopulta rappukäytävästä, johon se oli livahtanut huomaamatta, kun olimme tulleet kotiin pari tuntia aiemmin. :D joku ystävällinen oli tuonut hänelle sinne vesikupin ja hiekkalaatikon. Jätin kiitoslapun, jossa kerroin mihin asuntoon karkulaisen voi jatkossa toimittaa.
Nyt jo edesmennyt kissamummoni tappoi aina nopeasti ja näppärästi kaikki lähellemme tulevat hämähäkit, lukit ja jättihyttyset koska huomasi minun pelkäävän niitä.
Kun olin raskaana niin poikakissani nukkui päälläni ja valvoi masuani liki herkeämättä.
Tänään olin alakuloinen niin tyttökisu oli paljon sylissä ja antoi pusuja korviini.
Nyt jo edesmennyt kissamummoni tappoi aina nopeasti ja näppärästi kaikki lähellemme tulevat hämähäkit, lukit ja jättihyttyset koska huomasi minun pelkäävän niitä.
Kun olin raskaana niin poikakissani nukkui päälläni ja valvoi masuani liki herkeämättä.
Tänään olin alakuloinen niin tyttökisu oli paljon sylissä ja antoi pusuja korviini.
Vierailija kirjoitti:
Tähän viestiketjuun vastaavat siis vain alle 10-vuotiaat.
Olet jälleen kerran oikeassa, koska olet todella fiksu.
N 52
Vierailija kirjoitti:
Niin, ikäisilläsihän ei vielä ole oikein huumorintaju kehittynyt.
Ihminen on aikuistunut sitten, kun uskaltaa olla lapsellinen. Itseni kehittämä sananlasku, eikös olekin kiva? Miau.
Toinen kissa tekee toisinaan juostessaan ihmeellisen "inkkarihuudon" joka kuulostaa tältä: "HULULULULULUL". Normaali maukaisu taas kuulostaa kuin se sanoisi "Huuu!". En tiedä miksi :DD Sillä on pennusta saakka ollut persoonallinen ääni.
Toinen rakastaa pahvilaatikoita ja niiden jyrsimistä. Tykkää haukkailla niistä isoja palasia ja usein kuuluu hirveä rouskutus kun se on taas suosikkiharrastuksensa parissa.
Kissa haluaa joskus välttämättä hypätä kirjahyllyn päälle. Kun yritän kieltää, niin vonkuu tyytymättömänä. Sitten kun on hypännyt sinne, ei uskalla tulla alas ja taas vollottaa. Hupsu otus.
Minun kissani nimi on Aarne-apsalooma. Hän on ystävällinen ja suloinen kissa, kehrää aina kun vähänkään sormella hipaisee. Hän viihtyy myös erittäin hyvin sylissä ja "silittää" aina tassulla poskeani tai tarrautuu päähäni tassuillaan, nuolee myös käsiäni usein. Hänen lempiruokia ovat kalkkunaleike, muikut ja Dentabites-nappulat. Rakastan kissaani enemmän kuin mitään muuta! 😻❤
Tässä ketjussa liikkuu joku katkera kissanvihaaja joka käy painamassa alapeukun jokaiseen kommenttiin?
Vierailija kirjoitti:
"kissa varmaankin luuli miehen myöhästyvän ja päätti herättää"
Ethän ole tosissasi?
Kissa todellakin tietää milloin yleensä mies nousee ylös. Uskoha vaan huvikses! Älä aliarvioi eläimiä, sinä ihmistollo.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla elämääsi kyllästynyt katkera nillittäjä. Koetaha pärjäillä sen pääs kanssa.
Meidän kissa noutaa mielellään esimerkiksi narua tai hiuslenkkiä. Se tykkää myös istuksia ikkunan edessä ja katsella lintuja. :) Se pääsee välillä tapaamaan rappukäytävässä naapurin kissaa, ne ovat jännittäviä hetkiä heille. :D
Vanhempi tyttökissa toimii osa-aikahenkivartijanani, silloin kun talon isäntä on poissa kotoa. Kisu mm. murisee rappukäytävässä liikkujille, mutta isännän ollessa paikalla ei korvaansa lotkauta. Hän tulee myös aina tarkkailemaan tilannetta, jos kiljun ja nauran liikaa miehen kutittaessa minua. Kerran huolestui oikein perin pohjin ja ihan näykkäisi miestä jalasta, ei ollenkaan hänen tyylistä.
Nuorempi neiti näykkii minua, jos laulan tai puhun vieraita kieliä. Hän inhoaa myös miekkosen kitaran soittoa ja soitannan alettua pikkuneiti hakkaa tassullaan lattiaan, että rämpytys loppuisi. Pianon soitto on kuitenkin neidin mieleen - tai ainakaan silloin einäykitä.
Mulla on kaksi kissaa, tyttö ja poika. Tyttökissa on ihan äärimmäisen herkkä, hellä ja sosiaalinen. Se on lakannut syömästä kerran kun olin pahasti sairas. Raasu meni aika huonoon kuntoon, mutta sain sen siitä hoivattua terveeksi. Se olisi aina vieressä tai sylissä. Joskus se menee poikakissan viereen ja pesee sen naaman ja korvat. Se kipittää luokse heti kutsuttaessa ja tahtoo syliin. Joskus ulkoilutan sitä valjassa ja se tekee aina saman kierroksen ja kipittää eteenpäin kuin koira. Se tervehtii vieraita kissojakin ystävällisesti. Se on semmoinen hienostunut ja hyväkäytöksinen rouva. Se loukkaantuu, jos katson, kun se käy laatikolla.
Poikakissa on iso ja sillä on pyöreä naama. Siitä ei koskaan tiedä, mitä se keksii. Se on käynyt meressä kahlailemassa. Se löytyy nukkumasta (ja se kuorsaa) milloin mistäkin. Pesuvati on en lempipaikka. Aika usein kuulen, kun se kaatelee ämpäreitä yrittäessään päästä niihin. Joskus sillä oli koirakaveri, ja se oli iso koira. Ne painiskeli aina keskenään ja pentuna kissa taisi pitää tätä koiraa emonaan. Ne nukkui usein vierekkäin ja kissa antoi koiran pitää sitä tyynynä. Sen suurinta herkkua on akvarellivärivesi. Heti jos nousen ja käyn jossain kesken maalaamisen, herra löytyy palatessani pöydältä naama vesikipossa. Sillä menee myös aina överiksi kissanmintun kanssa. Pari kertaa sillä on ollut krapula. Kannattaa varoa kissanmintun kanssa! Siitä voi saada yliannostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia olette!
Mitä sitten? Teinille on tärkeää olla aikuinen, aikuinen uskaltaa olla lapsellinen.
Tunnen kissan joka osaa avata kaikki ovet. Se tuli kerran saunaan kun olimme saunomassa! Sinne pesuhuoneeseen.
Olen sinkkunainen ja kissani yltiösosiaalinen. Katsoo vierestä kun olen suihkussa, syö kun minä syön jne. Karkaileee rappuun ja kylättelee muissa asunnoissa.