Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko taksin ottaa lennosta vai ei?

Vierailija
16.02.2018 |

Näin kun taksi jätti asiakkaan ja oli lähdössä pois. Kysyin, että onko taksi vapaa, voiko ottaa minut kyytiin. Ei ottanut ja muutenkin tympeästi vastasi. Onko jotenkin periaatteellisesti kiellettyä ottaa asiakasta kyytiin heti edellisen kyydin jälkeen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ottaa jos ei ole jo muualle menossa.

Vierailija
22/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuro XDD JUURI. Helvetin puhelin.

Nimenomaan kuuro, jos ei reagoi, kun maksava asiakas kyselee kyytiä.

Jos on jo sovittu kyyti tiedossa, se menee aina katuviittojan edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kummallinen tilanne taksin kanssa oli sellainen, kun menin kotini lähellä olevalle taksitolpalle (jossa yleensä on autoja). No sillä kertaa ei ollut eikä vähään aikaan tullut autoja (oli aikainen aamu) joten soitin sitten taksikeskukseen ja yritin tilata auton tähän tolpalle x. Ei suostunut tilaamaan minulle taksia! Kuulemma tolpalle ei voi tilata taksia! Öö... mikä logiikka taas. Mutta jos kävelen 100 metria kotini eteen ja tilaan taksin siihen, niin se kyllä onnistuu...

Tolpalta aina otetaan eka auto letkasta jos siihen tilaa auton ja siihen tulee sillä aikaa auto tolpalle niin näyttää siltä että se toisena tuleva astuu ekan varpaille

Kiitos selityksestä. Minäkin yritin kerran tilata taksin tolpalle. Vastaus oli se, että löivät luurin kiinni. :/

Kiva sitten seistä siinä painavien kantamusten kanssa ja ihmetellä, mitä sanoin tai tein mukamas väärin. Mutta oli ilmeisesti liian vaikea selittää asiaa asiakkaalle.

Vierailija
24/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kummallinen tilanne taksin kanssa oli sellainen, kun menin kotini lähellä olevalle taksitolpalle (jossa yleensä on autoja). No sillä kertaa ei ollut eikä vähään aikaan tullut autoja (oli aikainen aamu) joten soitin sitten taksikeskukseen ja yritin tilata auton tähän tolpalle x. Ei suostunut tilaamaan minulle taksia! Kuulemma tolpalle ei voi tilata taksia! Öö... mikä logiikka taas. Mutta jos kävelen 100 metria kotini eteen ja tilaan taksin siihen, niin se kyllä onnistuu...

Kyllä mä olen saanut kerran tilattua taksin ihan meidän kylän taksiasemalle kun nukuin pommiin ja piti kiiruulla töihin päästä samaan aikaan kun oli kait jotkut kouluajot menossa. Keskus lähetti taksin paikalle pikaisesti.

Vierailija
25/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ottaa jos tosiaan ei ole jo menossa seuraavalle ajolle.

Olen itsekkin ihmetellyt muuten taksikuskien tympeää suhtautumista jos et tiedä heti että miten niiden kanssa toimitaan. Itse olin tulossa synnärillä ja sen edessä oli pitkä letka ja siitä kuten edellis kerralla oltiin neuvottu yritin ottaa ensimmäisen jonossa ja tää sanoo että varattu että mene taaemmas. Kysyin seuraavalta ja sanoi että mee tonne ihan perälle että nää on varattu. Menen perälle ja vasta sitten se kuski sanoo että nää on kaikki varausajoja tässä ja se perustaksi on tuolla ja osoittaa kaukana näkyviä takseja. Tämä koko toimitus saatiin jokaiselta kuskilta naama norsunvitulla. En tajua miksei voitu suoraan sanoa että vapaiden taksien letka on siirretty ja sanoa heti missä se on eikä vaan epämääräisesti selittää ja laittaa vastasynnyttänyt nainen tikkien ja vastasyntyneen kanssa ravaamaan edes takaisin.

Aina yhtä tympeä kohtelu jos et tiedä miten toimia joten en yleensä takseja käytä kun ehdottamassa hädässä tai jos luuta vaihtoehtoa ei ole.

Itsekin tulin sairaalasta, ja ensimmäisen taksin ovella oli joku nainen pyörätuolissa, joten mentiin lapsen kanssa seuraavalle. Kyllä oli vihainen ärähdys että tuolle ensimmäiselle pitää mennä, mistäs minä sitäkään olisin tiennyt kun taksia en ole montaa kertaa käyttänyt, ja varsinkin kun se nainen oli siellä. Sanoin kuskille, ja vihainen ärähdys että "ei se mihinkään ole menossa". Jouduin sitten itse hätistelemään sen naisen pois siitä taksin ovelta että pääsimme autoon. Ihan ei ymmärrä tätä taksien ns. palvelua.

Vierailija
26/26 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi lentotaksin.