Puetteko alle 2v:lle villahaalarin tms. vk-haalarin alle?
Luvattu +6. Riittääkö, jos on sukkikset+t-paita, collegehousut+paita ja siinä päällä vielä fleesepaita. Haalarin päällä on kurikset.
Kommentit (10)
2v5kk lapsella on sukkikset ja paita + fleecepaita. Siihen päälle Remu -välikausihaalari ja kurikset. Eikä ole kylmissään ollut. Päinvastoin tassut ovat aina vähän hikiset.
Viime viikolla kun meillä oli vielä toppahaalari käytössä, ihmettelin eikö ne tarhan tädit voi riisua esim. collegehousuja pois ennen haalarin laittoa.
Lapsella oli siis sukkikset+collegehousut, sitten toppahaalari ja vielä kurikset!
sukkahousut ja ohuet sisähousut, pitkähihainen paita ja ja fleecetakki.
sitten välikausipuku (kosteudenpitävä).
nukkuu ulkona alla on pitkähihanen body ja sukkikset
Minä ihmettelen. Olen monesti sanonut ettei tarvi, silti tumpattu kurikset päälle. Mitä remulla ylipäänsä sit tekee? ja meillä on ollu fleece-haalari remun alla.
Ei osallistu hoidossa kuin vaan aamupäiväulkoiluun ja täällä on vielä pakkasta yöllä...
Aamusella kun ulos mentiin oli +3 ja lätäköt vielä jäässä. Kun aurinko alkoi porottamaan niin kyllä lämpeni mut eipä ollut noi toppavaatteet siltikään liikaa. Maahan on ihan jäässä vielä! Et älkää nyt vielä hirveesti vähentäkö niitä muksujen vaatteita! Ovat kohta tosi kipeitä =(
10-kuiselle pukattu toppahaalarin alle vielä villapuku. Sen alla gollege-puku ja sukkikset. Oli villasukkaa ja kaikenmaailman hanskat. Ja tietty kurahousut, mutta puku ei olekkaan vedenpitävä että se ihan ok.
Pikkasen oli rassukalla pää märkänä kun hain kotiin.
Olivat kai aatelleet että tulee kylmä kun ei liiku. Konttaa kyllä sujuvasti...
Tuli vaan mieleen että näin ne hoidon ammattilaiset osaa pukea! Ei ihme että tavalliset äidit empii mitä päälle pistetään...
mielestäni ole vielä välikausihaalarin aika. Lapset laittavat kakkostalvihaalarin päälle, alle vain paita ja sukkahousut. Maa on jäässä.
laita sukkukset ja ohut paita ja siihen päälle villis+kurikset. Meillä on kevutvanupuku käytössä ja tyytyväinen olen siihen. Pakkaan hoitoon kuitenkin vielä vk puvun mukaan.