Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin yhteydenpidon yhteen naiseen, koska ei koskaan kysellyt multa mitään

Vierailija
16.02.2018 |

Olen siis itsekin nainen ja etsin netistä kavereita, mulla on ollu ilmoitus eräällä palstalla että etsin ystäviä, joiden kanssa voi jutella ja tutustua. Joku nainen vastasi ja selitti kokoajan vaan itsestään ja elämästään, eikä kertaakaan kysynyt multa yhtään mitään. No pari viestiä jaksoin lähettää jossa kyselin mm. hänen lemmikeistään, mutta tämä ääliö ei kysyny mun lemmikeistä yhtikäs mitään, eikä kyllä yhtään mistään muustakaan.

Ei tuollasia vaan jaksa! Miks jotku käyttäytyy noin? Onko tuollaset ihmiset vaan niin itseään täynnä että heitä ei kiinnosta kuin oma napa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle ois kiva tehdä kysymyksia niinkuin tyyliin, eikö toi syyllä häiritse sinua yhtään.

Vierailija
2/7 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on helpompaa ja luontevampaa, kun puhuu siitä mikä kielenpäällä on, eikä yritä väkisin keksiä kysymyksiä. Itsellä on tapana jutustella näin ja toivon toisenkin näin tekevän. Jos puhutaan samasta aiheesta kyselemättäkin, niin mikä on ongelma? Ja jos juontuu toinen aihe mieleen, puhun siitä. Vastapuoli ottaa aiheesta kiinni tai ei ja kumpikin vaihtoehto on ok. Niin itsekin teen.

Kiinnostuksen huomaa kyllä ihan muista asioista kuin kysymysten määrästä.

Kysyn, jos jotain kysyttävää tulee mieleen. Muuten annan juttujen soljua omalla painollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli ihan normi juntti suomalainen.

Vierailija
4/7 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se minun mielestä on tympeää, jos joku vastaa sun ilmoitukseesi ja selittää itsestään mutta ei kysy yhtään mitään sulta iteltäsi. 

Esim

"Moikka, näin sun ilmotuksen että etit kavereita. Oon 26v nainen Tampereelta. Harrastan lentopalloa ja ratsastusta. Mulla on myös 2 kissaa, niiden nimet on Jekku ja Jakku. Käyn myös töissä, olen tilitoimistossa sihteerinä. "

"Noi hei! Kiva kun laitoit viestiä. Ootko aina asunu Tampereella vai jostain muuttanu sinne? Ootko kauan harrastanu lentopalloa ja ratsastusta? Muakin kiinnostaisi tuo ratsastus, joskus olenkin sitä kokeillut. Mulla on myös lemmikkejä, 3 koiraa, Tossu, Tassu ja Hassu. Olen myös työelämässä, toimin tullitarkastajana. Mitä teet vapaa ajalla? Mitäs nyt vk loppuna meinaat tehdä?"

"Oon aina asunu täällä :) Oon harrastanu lentopalloa 4vuotta ja ratsastusta vasta vuoden. Vapaa-ajalla lenkkeilen, käyn joskus salilla ja luen kirjoja. Vk loppuna ajattelin leipoa omenapiirakkaa ja vähän siivoilla :)"

"Okei.. Mäkin joskus tykkään leipoa. Mitä tykkäät eniten leipoa? Minkälaisia kirjoja luet? Mä lähden nyt koirien kanssa lenkille ja sitten lämmitän saunan"

"Tykkään leipoa kaikenlaista, mutta eniten makeita piirakoita. Luen kauhukirjallisuutta enimmäkseen. Ok, heippa :)"

Plääh..

Vierailija
5/7 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toinen esim. pommittaa kysymyksillä niin siinä yritän aina kohteliaasti vastata kaikkiin ja en ikinä ehdi kysyä mitään, kun toinen kysyy koko ajan ja vaihtaa aihetta. Näin minulle käy usein. Tai sitten oletan, että jos joku haluaa kertoa itsestään jotain, niin osaa kertoa kysymättäkin.

Vierailija
6/7 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli ihan normi juntti suomalainen.

Normi juntti. Suomalaisuuden kanssa sillä ei ole sen enempää tekemistä kuin minkään muunkaan kansallisuuden kanssa.

Vierailija
7/7 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se minun mielestä on tympeää, jos joku vastaa sun ilmoitukseesi ja selittää itsestään mutta ei kysy yhtään mitään sulta iteltäsi. 

Esim

"Moikka, näin sun ilmotuksen että etit kavereita. Oon 26v nainen Tampereelta. Harrastan lentopalloa ja ratsastusta. Mulla on myös 2 kissaa, niiden nimet on Jekku ja Jakku. Käyn myös töissä, olen tilitoimistossa sihteerinä. "

"Noi hei! Kiva kun laitoit viestiä. Ootko aina asunu Tampereella vai jostain muuttanu sinne? Ootko kauan harrastanu lentopalloa ja ratsastusta? Muakin kiinnostaisi tuo ratsastus, joskus olenkin sitä kokeillut. Mulla on myös lemmikkejä, 3 koiraa, Tossu, Tassu ja Hassu. Olen myös työelämässä, toimin tullitarkastajana. Mitä teet vapaa ajalla? Mitäs nyt vk loppuna meinaat tehdä?"

"Oon aina asunu täällä :) Oon harrastanu lentopalloa 4vuotta ja ratsastusta vasta vuoden. Vapaa-ajalla lenkkeilen, käyn joskus salilla ja luen kirjoja. Vk loppuna ajattelin leipoa omenapiirakkaa ja vähän siivoilla :)"

"Okei.. Mäkin joskus tykkään leipoa. Mitä tykkäät eniten leipoa? Minkälaisia kirjoja luet? Mä lähden nyt koirien kanssa lenkille ja sitten lämmitän saunan"

"Tykkään leipoa kaikenlaista, mutta eniten makeita piirakoita. Luen kauhukirjallisuutta enimmäkseen. Ok, heippa :)"

Plääh..

Minun on vaikea ymmärtää, mitä joku ylipäänsä saa tuollaisesta "ystävyydestä" eli siitä, että kirjoittelee ventovieraan ihmisen kanssa, mutta jos sitä harrastaa niin kai sitä juttua voi jatkaa ilman väkisin väännettyjä kysymyksiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän