Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko puolisosi taipuvainen syrjähyppyyn

Vierailija
16.02.2018 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005568494.html

"Miehet, joilla oli paljon lyhyitä suhteita ennen avioliittoa, olivat muita yleisemmin uskottomia. Naisista taas ne, joilla oli vähemmän partnereita ennen naimisiinmenoa, hakeutuivat ulkopuolisiin suhteisiin todennäköisemmin kuin muut."

Siinä kumoutui se palstatotuus, jonka mukaan naisten villi sinkkuelämä ennakoisi pettämistä avioliitossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa artikkelissa todetaan, että mitä pidempään mies katsoi kauniita nausia, sitä enemmän oli taipumusta.

Eksäni katsoi muita sivusilmällä, seurasi missikisoja yms. Ja lopulta petti.

Nykyiseni siis ei tule pettämään.

Vierailija
2/6 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut elämäni aikana tasan kaksi miestä, ex ja nykyinen aviopuolisoni, enkä usko että enenpää tulee vaikka mies kuolisi. Minä en osaa edes kuvitella että koskaan haluaisin ketään toista miestä koska minä rakastelen vain silloin kun rakastan. Mulle ei ole sellaista kuin "vain seksiä".

Myöskään miestäni ei kiinnosta syrjähypyt, ensinnäkin se olisi liian vaivalloista ja toisekseen miestä ei ole koskaan niin paljon seksi kiinnostanut, hän oli meidän suhteen alussa 35v, ja oli ollut sängyssä vain kahden tai kolmen naisen kanssa, oli oikeasti todella kokematon kun alettiin seurustella. Mieheni kaikenlisäksi häpeää ulkonäköäänkin, en usko että kehtaisi esiintyä alasti toisen naisen kanssa eikä muutenkaan ole mikään seksiakrobaatti, nykyajan naisilla jotka irtoseksiä harrastaa taitaa olla aika erilaiset vaatimukset kuin mihin mieheni taipuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on ollut elämäni aikana tasan kaksi miestä, ex ja nykyinen aviopuolisoni, enkä usko että enenpää tulee vaikka mies kuolisi. Minä en osaa edes kuvitella että koskaan haluaisin ketään toista miestä koska minä rakastelen vain silloin kun rakastan. Mulle ei ole sellaista kuin "vain seksiä".

Myöskään miestäni ei kiinnosta syrjähypyt, ensinnäkin se olisi liian vaivalloista ja toisekseen miestä ei ole koskaan niin paljon seksi kiinnostanut, hän oli meidän suhteen alussa 35v, ja oli ollut sängyssä vain kahden tai kolmen naisen kanssa, oli oikeasti todella kokematon kun alettiin seurustella. Mieheni kaikenlisäksi häpeää ulkonäköäänkin, en usko että kehtaisi esiintyä alasti toisen naisen kanssa eikä muutenkaan ole mikään seksiakrobaatti, nykyajan naisilla jotka irtoseksiä harrastaa taitaa olla aika erilaiset vaatimukset kuin mihin mieheni taipuu.

Sehän kumoaa tietysti tutkimuksen, ettei sinulla ole paljon partnereita etkä silti haluaisi pettää.

Vierailija
4/6 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimus tullaan vaikenemaan palstalla kuoliaaksi, koska sen tulos ei miellytä miesasiamiehiä. Siitä he tulevat kyllä muistuttamaan, että miehet, joilla on ollut paljon kumppaneita, pettävät helpommin, mutta sen he haluaisivat piilottaa, että naisen kokemattomuus ei olekaan hyvä asia.

Vierailija
5/6 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on asiat on sitten hyvin kun miehellä ei ole ollut ollenkaan lyhyitä suhteita ja minulla taas on ollut jonkun verran yhdenillanjuttuja.

Vierailija
6/6 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on asiat on sitten hyvin kun miehellä ei ole ollut ollenkaan lyhyitä suhteita ja minulla taas on ollut jonkun verran yhdenillanjuttuja.

Minulla on ollut paljon yhdenillanjuttuja ja muita hoitoja, mieheni jutuista ja hoidoista en tiedä.