Eikö naisia nolota takaapäin asennossa kun mies näkee
Kommentit (36)
Meillä laitetaan keinohäntä emännälle panon ajaksi. Tekee hommasta entistä eläimellisempää. Leikkiin kuuluu myös, että kutsun häntä lehmäksi ja hän minua sonniksi.
Ei seksissä mitään häpeillä, kiva kattoa kun söpö ryppyreikä takaa naidessa hyppelehtii:)
Vierailija kirjoitti:
Meillä laitetaan keinohäntä emännälle panon ajaksi. Tekee hommasta entistä eläimellisempää. Leikkiin kuuluu myös, että kutsun häntä lehmäksi ja hän minua sonniksi.
Ammuuuu!
Vierailija kirjoitti:
Laitat tietysti "lehmällesi" myös lehmien rintaliivit aktin ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ei kirjoitti:
No ei hävetä. Olen aina sänkypuuhissa puhdas ja hyväntuoksuinen ja peba näyttää hyvältä. Mies pitää näkymistä niin paljon, että usein hieroo liukasteen kanssa peppureikää. Jokin aika sitten totesi takaapäin peppuseksiä harrastaessamme, että paitsi että tuntuu upealta niin myös näyttää uskomattoman kiihottavalta. Miksipä siis häpeäisin, kun tiedän, että mies vain hullaantuu tuosta näystä niin paljon, että hänen tekee mieli työntää peppuuni jotain? ;)
Onhan niitä kaikenlaisia fetissejä. Jotkut pitävät esimerkiksi erittäin lihava naisista.
Lihavissa tai muuten isoperseisissä naisissa on se etu, että pakaroita yhteen puristamalla voi piilottaa kuvottavan peräaukon.
No ei? Sehän on ennemminkin kiihottavaa. Ja mies voi innostua siitäkin..
Itselläni on 80-luvulta kerätty kiiltokuvavihko ja tykkään laittaa enkelinkuvan anusta peittämään.
Täytyy kyllä olla jonkinlainen ulostefetissi, jos pitää perseenreikää kiihottavana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä käytetään post-it lappua persesilmän peittona.
Tai varoituslappu danger olisi kans hyvä persesilmässä :)
Eipä ei kirjoitti:
No ei hävetä. Olen aina sänkypuuhissa puhdas ja hyväntuoksuinen ja peba näyttää hyvältä. Mies pitää näkymistä niin paljon, että usein hieroo liukasteen kanssa peppureikää. Jokin aika sitten totesi takaapäin peppuseksiä harrastaessamme, että paitsi että tuntuu upealta niin myös näyttää uskomattoman kiihottavalta. Miksipä siis häpeäisin, kun tiedän, että mies vain hullaantuu tuosta näystä niin paljon, että hänen tekee mieli työntää peppuuni jotain? ;)
Sama täällä. Mieheni aina ensin aina nuolee peppureikää ja sitten ujuttaa peukalon pyllyyn ja aloittaa kiihtyvät työntelyt.
Hänen mielestään on toiseksi parhaat näkymät juuri takaapäin naidessa.
Kasvokkain hän laukeaa, kun katsoo minun orgasmiani. Se on hänen mielestään kiihottavinta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä olla jonkinlainen ulostefetissi, jos pitää perseenreikää kiihottavana.
Ja kusesta tykkäävä pedofiili jos pillu kiihottaa? kusta ja lapsiahan sieltä tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kusesta tykkäävä pedofiili jos pillu kiihottaa? kusta ja lapsiahan sieltä tulee
Nyt on kyllä kirjoittajalla naisen anatomia pahasti pielessä... En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta tuossa vaiheessa olisi nyt viimeistään hyvä tietää, että pillusta ei tule pissaa. :DD Emättimessä ei ole virtsarakkoa ja pissa tulee kyllä ihan virtsaputken suulta eikä pillusta. Aina välillä olen kuullut miehistä, joilla on ihmisen anatomia aivan hukassa, mutta nyt tuli sitten törmättyä moiseen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä kirjoittajalla naisen anatomia pahasti pielessä... En tiedä, minkä ikäinen olet, mutta tuossa vaiheessa olisi nyt viimeistään hyvä tietää, että pillusta ei tule pissaa. :DD Emättimessä ei ole virtsarakkoa ja pissa tulee kyllä ihan virtsaputken suulta eikä pillusta. Aina välillä olen kuullut miehistä, joilla on ihmisen anatomia aivan hukassa, mutta nyt tuli sitten törmättyä moiseen itsekin.
Nyt hävettää, olen viiskyt ja ollut tähän saakka varma, että naisen kusetin on pillussa. En ole koskaan kehannut kysyä suoraan. No hyvä kuitenkin, että oivalsin lopulta.
joo, eihän kusikaan tule mulkusta vaan virtsaputkesta. Joten turha valittaa kusenhajuisesta mulkusta suihinoton yhteydessä?
Parasta on jos näkemisen lisäksi sen voi myös haistaa