Miten kertoa tyttöystävälle, että hän on lihonut
Moi
Saisinkohan teiltä neuvoja. Me ollaan oltu tyttöystäväni kanssa yhdessä nyt reilun vuoden. Vielä vuosi sitten hänellä ei liikakiloja ollut kuin ehkä hitusen, joka mulle oli ainakin ihan ok. Nyt vuoden mittaan hänelle on tullut kiloja huomattava määrä lisää, mikä näkyy esim. vatsamakkaroina ja yleisenä pyöristymisenä. Tämä kaikki on seurausta siitä, että hän ei kuntoile enää ollenkaan. Sen sijaan kaikenlaiset namut maistuvat entistä enemmän. Tällä menolla lihominen siis vaan jatkuu.
Kertokaa siis mulle, miten otan asian puheeksi, ja ylipäänsä miten saisin hänet huomioimaan omaa terveyttään enemmän?
Terv. OO
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vihjaat vaan että vaaka hajoaa kohta, ellei mässäily lopu. Toisaalta hyllyvää laarditakamusta olis kyllä aika kiihottavaa päästellä menemään takaapäin.
Liika "laardi" on pahasta, mutta sellainen sopivankiinteä pluskokoinen takamus kyllä kelpaisi. Lähdette yhdessä tytyn kanssa kuntoilemaan ettei paisu liiaksi.
Aika hyvä olis käyttää me muotoa mielummin kun suoraa arviointia. Ollaankohan me kulta viime aikoina syöty liikaa herkkuja? Pitäisköhän meidän alkaa vähän enemmän yhdessä liikkumaan? Ruvetaanko jollekin kuntokuurille kesää kohti?
Ja jos tyttöystäväsi alkaa kysellä että olenko mielestäsi lihonut tai mitä tuo nyt tarkottaa, niin jatkat vaan edelleen me linjalla, että no minä ainakin olen, on tullut kyllä vähän liian vähän liikuttua, ois kyllä kiva kun me molemmat saatais kuntoa kohoamaan. Nämä varmaan pehmeimmät keinot alkuun ilman suoraa syyttelyä.