Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokos on Domino kuunneltu?

Vierailija
16.02.2018 |

Tähän jää heti ensikuuntelulta koukkuun. On jopa parempi kuin Monsters. Olen varmaan kohta 10 kertaa putkeen kuunnellut. Euroviisumaista mahtavuutta siinä on.

Kommentit (397)

Vierailija
241/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatella. Artisti laulaa rakkaudesta ja se yhdistetään artistin kumppaniin. Ihmiset eivät samaudu biisiin, eivätkä elä omia tunteita.

Ainakin Suomessa tämä on Saaralla ongelma.

Eli

Nofear19

Valitettavasti niin, Saara on tunkenut yksityiselämäänsä päin kaikkien naamaa. En edes tiedä muiden laulajien suhteista paljoakaan. Seiskankin juorut unohtuu heti. Saaran kohdalla laulu ei saa unohtamaan esittäjäänsä, ja mielleyhtymät ovat jotensakin epämiellyttäviä.

Vierailija
242/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään jotenkin enemmän tuosta Dominosta. Jää kivasti korvamadoksi, kuten Monsterskin, mutta on tietyllä tavalla mahtipontisempi. Toisaalta ehkä Monsters sopii paremmin viisuihin, sillä jää erittäin hyvin mieleen ja on todella tanssittava. Hävettää vaan tuo musiikkivideoiden hurjan huono Suomi-laatu (eli laaduttomuus) ja ihmetyttää myös, että miksi seksuaalivähemmistöteema pitänyt saada sekä Monstersiin että tähän Dominoon. Ei kauhean originellia ja tylsää. Kantaa voisi ottaa niin moneen muuhunkin asiaan, jotka eivät olisi niin käytettyjä. 

Minkähänlaine musiikkivideo on viimesessä kappaleessa :D et mitäköhän sisältää. Mitä veikkaatte?

Siinäkin on balettitassijoita, mutta tähdet on itse Saara ja Meri-rakas.

Saara esiintyy rakkaissa verkkosukkahousuissaan ja Meri on pukeutunut tanhupalloksi ja saa jopa pienen räp-osuuden missä pääsee loistamaan rallienglannillaan.

Sami Hedberg -wannabe keksii taas hauskoja juttuja palstalle. Voi virtsi että hah hah sä olet siis hah hah hah hauska! Aijai jai, kerro hah hah lisä haaah hah hah hahaha! Sä olet aina ketjujen helmi ja ilop hah hah pilleri!

Hahh hah!

Lisää! Lisää lisää lisää asialinjaa!

Hah!

Jollain keijufanilla on nyt lähtenyt lapasesta :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella. Artisti laulaa rakkaudesta ja se yhdistetään artistin kumppaniin. Ihmiset eivät samaudu biisiin, eivätkä elä omia tunteita.

Eli

Nofear19

Valitettavasti niin, Saara on tunkenut yksityiselämäänsä päin kaikkien naamaa. En edes tiedä muiden laulajien suhteista paljoakaan. Seiskankin juorut unohtuu heti. Saaran kohdalla laulu ei saa unohtamaan esittäjäänsä, ja mielleyhtymät ovat jotensakin epämiellyttäviä.

Jos ajatellaan jotain Jenni Vartiaista, niin ei hänkään tuo yksityiskohtia rakkauselämästään esille ja siksi ei hänen biiseistä tule heti mieleen hänen nykyiset tai entiset miehet, mutta kun Saara laulaa kahdesta kuningattaresta, niin ei voi olla ajattelematta Meriä siinä samalla.

Artistille on paljon järkevämpää pieni salaperäisyys kuin tuo liika avoimuus.

Saara olisi varmasti urallaan paljon pidemmällä jos pitäisi suunsa kiinni muulloin kuin laulaessaan. Ja en ole lesbokammoinen kun olen lesbo itsekin.

Vierailija
244/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, minua naurattaa tuo nasta perseessä ja 2011 Saaran euroviisu.

Vierailija
245/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on kuunneltu ja moneen kertaan vuosien varrella. Kaunis valssi ja mukava tanssia sen tahtiin, ei siinä mitään.

Vierailija
246/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, oisko se kivaa jos Suomi voittais (tai sijoittuis hyvin) ruotsalaisten viisutehtailijoiden kappaleella? Ruotsalaiset pitkätukat myhäilis siellä green roomissa sitten. 

Käsittääkseni nää molemmat on sieltä.

Vierailija
247/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemii Saara. Sä pärjäät kyllä.

Vierailija
248/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON! PALJONKIN ON TULLUT KUUNNELTUA Fats Dominoa. Hänhän oli maailman ensimmäinen rokkari biisillään "Fat man", jo ennen kuin Bill Haley keksi rockin.

Vierailija
249/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin Monstersia huonona, mutta sehän on jopa tosi hyvä tähän verrattuna. Tämä oli todella tasapaksu. Eikö tosiaan tule yhtään sellaista biisiä, jossa Saaran laulutaito pääsisi oikeuksiinsa? Jotain eeppistä ja melodista.

Euroviisut on sävellyskilpailu. Itse oon aina tykännyt maiden omanlaisista kappaleista, esim. Kreikalla on ollut kivoja lauluja, joissa kuulee sitä omaa.

Mutta kiva, heijaa svärje!

Kreikkalaiset osaavat laittaa rap-kappaleeseenkin kansallista elementtiä tai perinnemusiikkia koska Kreikassa syttyisi varmaan mellakka jos maan edustuskappaleessa ei olisi niitä tai tanssittaisi muutamaa askelta perinnetansseja esityksessä. Toki suomalainenkin edustaja voi käyttää samaa ja tanhuta hieman. Kreikkalainen musiikki ja tanssit ovat vaan tunnetumpia kuin suomalainen tanhuaminen. Se johtuu turismista.

Sähän vitsikäs oot. Hahhah. Sulle on ilmeisesti ihan sama, että kappaleet ivat Ruotsissa tehtailtuja euroviisuhöttöjä? Ok. Mua ihmetyttää, ettei Saara halunnut sitä omaa musiikkiaan yhtään esitellä. Mikä tilaisuus olisi ollutkaan koko maailman tietoisuuteen. Tähän asti maailma on nähnyt vain covereita eikä Saaran oma musiikki ole kiinnostanut youtuben perusteella. Koko viime vuoden hän on väitteensä mukaan hionut loistavia kappaleita levylleen ja nyt kuitenkin kelpaa muutamassa tunnissa tehdyt ruotsalaisjämät. Mä olen pettynyt. Olin oikeasti toivonut omatekoista parempaa musiikkia. Mutta ei. Ruotsalaisilla mennään.

Jännä, että sulle suomalaisuus on jotain hit*n tanhuja. Ajatusmaailmasi on yhtä suomalaisuutta arvostava kuin Saarallakin.

Vierailija
250/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidin Monstersia huonona, mutta sehän on jopa tosi hyvä tähän verrattuna. Tämä oli todella tasapaksu. Eikö tosiaan tule yhtään sellaista biisiä, jossa Saaran laulutaito pääsisi oikeuksiinsa? Jotain eeppistä ja melodista.

Euroviisut on sävellyskilpailu. Itse oon aina tykännyt maiden omanlaisista kappaleista, esim. Kreikalla on ollut kivoja lauluja, joissa kuulee sitä omaa.

Mutta kiva, heijaa svärje!

Kreikkalaiset osaavat laittaa rap-kappaleeseenkin kansallista elementtiä tai perinnemusiikkia koska Kreikassa syttyisi varmaan mellakka jos maan edustuskappaleessa ei olisi niitä tai tanssittaisi muutamaa askelta perinnetansseja esityksessä. Toki suomalainenkin edustaja voi käyttää samaa ja tanhuta hieman. Kreikkalainen musiikki ja tanssit ovat vaan tunnetumpia kuin suomalainen tanhuaminen. Se johtuu turismista.

Sähän vitsikäs oot. Hahhah. Sulle on ilmeisesti ihan sama, että kappaleet ivat Ruotsissa tehtailtuja euroviisuhöttöjä? Ok. Mua ihmetyttää, ettei Saara halunnut sitä omaa musiikkiaan yhtään esitellä. Mikä tilaisuus olisi ollutkaan koko maailman tietoisuuteen. Tähän asti maailma on nähnyt vain covereita eikä Saaran oma musiikki ole kiinnostanut youtuben perusteella. Koko viime vuoden hän on väitteensä mukaan hionut loistavia kappaleita levylleen ja nyt kuitenkin kelpaa muutamassa tunnissa tehdyt ruotsalaisjämät. Mä olen pettynyt. Olin oikeasti toivonut omatekoista parempaa musiikkia. Mutta ei. Ruotsalaisilla mennään.

Jännä, että sulle suomalaisuus on jotain hit*n tanhuja. Ajatusmaailmasi on yhtä suomalaisuutta arvostava kuin Saarallakin.

Ylen sivuilla sanotaan ihan suoraan, että Saaran aikaansaannos ei vielä riittänyt vaan hänet lähetettiin Ruotsiin tekemään tää tuotos loppuun. Siitä saatiin tää sillisalaatti. Samanlainen sekametelisoppa kuin se edellinenkin.

Ehjempi lopputulos saataisiin kun joku oikea lauluntekijä vaan tekisi sen laulun. Ja Saara vain laulaisi.

Vierailija
251/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen että Yle alkusyksystä väitti kuunnelleensa Saaran biisit ja hyväksyneensä ne. Nyt näin ei olekaan.

Vierailija
252/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vois sanoa Saaralle, että sillä ei ole niin ylivoimaisen upeat reidet, ettei joskus voisi laittaa päälleen hametta tai housuja.

Huhhuh. Oletko ihan tosissasi? Joku voisi taas sanoa, että sinä voisit pitää leipäluukkusi tiukemmalla, kun eivät nuo järjenlahjasikaan tuon kummemmat ole. Ja jo 85 yläpeukuttanutta kateellista, katkeraa lehmää, vau. :-) Te saarahullut olette kyllä sairaita panettelijoita. Laittakaapa hei omat appelsiini-ihoiset kanankoipenne näytille, niin katsotaan kummalla on paremmat reidet, Saaralla vai teillä, eiks je?

Go Saara! Hyvä biisi, ja upean naisellinen kroppa. Mahtava asu. Täyteläinen lantionkaari ja muodokkaat, kiinteät reidet, aika ylivoimaisetkin varmasti keskimääräiseen vauvamammaan verrattuna. ;-)

Haljetkaa kurjat kateuteenne, Saaraa ei tunkkaisten tuulipukumammojen negatiivisuus paina.

Jaxuhalit ankeaan elämäänne. <3

Vierailija
253/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on tärkeää, että Suomi voittaisi euroviisut?

Ei tarvi voittaa. Riittää vain että Suomi pääsee vihdoin ja viimein finaaliin.

Tämä. Vuosikausia Suomi ollut pois Euroviisujen päälähetyksestä jääden jopa oman semifinaalinsa jumbosijoillle, joten pelkkä finaalipaikka on siis jo mahdottomalta tuntuva saavutus.

Vierailija
254/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manakeri Tanhupallon asussa ei olisi uskottavaa. Sen pitää olla Hugo Bossin frakki. 

Vierailija
255/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös sen Saaran pitänyt edustaa viisuissa Yhdistynyttä Kuningaskuntaa? Näinhän hän ilmoitti taannoin.

Vierailija
256/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään jotenkin enemmän tuosta Dominosta. Jää kivasti korvamadoksi, kuten Monsterskin, mutta on tietyllä tavalla mahtipontisempi. Toisaalta ehkä Monsters sopii paremmin viisuihin, sillä jää erittäin hyvin mieleen ja on todella tanssittava. Hävettää vaan tuo musiikkivideoiden hurjan huono Suomi-laatu (eli laaduttomuus) ja ihmetyttää myös, että miksi seksuaalivähemmistöteema pitänyt saada sekä Monstersiin että tähän Dominoon. Ei kauhean originellia ja tylsää. Kantaa voisi ottaa niin moneen muuhunkin asiaan, jotka eivät olisi niin käytettyjä. 

Minkähänlaine musiikkivideo on viimesessä kappaleessa :D et mitäköhän sisältää. Mitä veikkaatte?

Saara esiintyy rakkaissa verkkosukkahousuissaan ja Meri on pukeutunut tanhupalloksi ja saa jopa pienen räp-osuuden missä pääsee loistamaan rallienglannillaan.

Sami Hedberg -wannabe keksii taas hauskoja juttuja palstalle. Voi virtsi että hah hah sä olet siis hah hah hah hauska! Aijai jai, kerro hah hah lisä haaah hah hah hahaha! Sä olet aina ketjujen helmi ja ilop hah hah pilleri!

Hahh hah!

Hah!

Meri ei nyt hermostu siellä.

Tämä oli hyvä juttu vaikka itse sen kirjoitinkin. Nyt peukutan omaa viestiäni tietokoneella, puhelimella ja tabletilla eli neljä yläpeukkua tuli!

Vierailija
257/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin diinari 70-luvulla kirjoitti:

ON! PALJONKIN ON TULLUT KUUNNELTUA Fats Dominoa. Hänhän oli maailman ensimmäinen rokkari biisillään "Fat man", jo ennen kuin Bill Haley keksi rockin.

Olikos tää Heilin Bili se joka oli Karjalasta kotoisin? Siitähän on tehty biisikin, kun joku kykyjenetsijä löysi sen Karjalasta. Oli kuulemma pieni ja herttainen.

Vierailija
258/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntele musiikkia jota esittää seksuaalivähemmistön edustaja. En myöskään katsele Euroviisuja, koska ne ovat seksuaalivähemmistön juhla.

Vierailija
259/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli

Nofear19

Kyllä, olet oikeassa! Annas kun konsultoin leikekirjaani jota luen lapsilleni iltasaduksi. Saara on vastenmielinen iljettävä homo ja sen homorakkaus yököttää. Tanhupallo ja en nyt keksi mitään loukkausta kun pää on täynnä Saaran mielleyhtymiä eli homoilua jonka tuomitsen tässä jyrkin sanoin eli homot hiljaa!

Vierailija
260/397 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahh hah!

Hah!

Jollain keijufanilla on nyt lähtenyt lapasesta :D 

Ai tuo tanhupallo ja räp-osuus? :D Keijufanin hyvää tykitystä! Rallienglanti oli mahtava oivallus! Kyllä keijufanit osaavat kehua omaansa! Joku homo! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi