Jokos on Domino kuunneltu?
Tähän jää heti ensikuuntelulta koukkuun. On jopa parempi kuin Monsters. Olen varmaan kohta 10 kertaa putkeen kuunnellut. Euroviisumaista mahtavuutta siinä on.
Kommentit (397)
Toivottavasti Saara tuo voiton edustamalleen Britannialle. Sitähän Saara ilmoitti edustavansa muutama kuukausi sitten. Siinä on ihan kunnon brittimuusikko.
Vierailija kirjoitti:
Manakeri Tanhupallon asussa ei olisi uskottavaa. Sen pitää olla Hugo Bossin frakki.
Taas! Ei ole todellista! Täysosuma! <3 <3 <3 <3 :D :D:D:D:D:D:D
Ota yhteyttä lähimpään psykiatrian poliklinikkaan. Sieltä saa apua. Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidin Monstersia huonona, mutta sehän on jopa tosi hyvä tähän verrattuna. Tämä oli todella tasapaksu. Eikö tosiaan tule yhtään sellaista biisiä, jossa Saaran laulutaito pääsisi oikeuksiinsa? Jotain eeppistä ja melodista.
Euroviisut on sävellyskilpailu. Itse oon aina tykännyt maiden omanlaisista kappaleista, esim. Kreikalla on ollut kivoja lauluja, joissa kuulee sitä omaa.
Mutta kiva, heijaa svärje!
Kreikkalaiset osaavat laittaa rap-kappaleeseenkin kansallista elementtiä tai perinnemusiikkia koska Kreikassa syttyisi varmaan mellakka jos maan edustuskappaleessa ei olisi niitä tai tanssittaisi muutamaa askelta perinnetansseja esityksessä. Toki suomalainenkin edustaja voi käyttää samaa ja tanhuta hieman. Kreikkalainen musiikki ja tanssit ovat vaan tunnetumpia kuin suomalainen tanhuaminen. Se johtuu turismista.
Sähän vitsikäs oot. Hahhah. Sulle on ilmeisesti ihan sama, että kappaleet ivat Ruotsissa tehtailtuja euroviisuhöttöjä? Ok. Mua ihmetyttää, ettei Saara halunnut sitä omaa musiikkiaan yhtään esitellä. Mikä tilaisuus olisi ollutkaan koko maailman tietoisuuteen. Tähän asti maailma on nähnyt vain covereita eikä Saaran oma musiikki ole kiinnostanut youtuben perusteella. Koko viime vuoden hän on väitteensä mukaan hionut loistavia kappaleita levylleen ja nyt kuitenkin kelpaa muutamassa tunnissa tehdyt ruotsalaisjämät. Mä olen pettynyt. Olin oikeasti toivonut omatekoista parempaa musiikkia. Mutta ei. Ruotsalaisilla mennään.
Jännä, että sulle suomalaisuus on jotain hit*n tanhuja. Ajatusmaailmasi on yhtä suomalaisuutta arvostava kuin Saarallakin.
Niitä kappaleita on todennäköisesti kirjoitettu yhdessä muiden kanssa (niin kuin näitä viisujakin), joten niitä ei noin vain tarjota euroviisuihin.
Mutta mun yhteyteni Nicoleen eivät kuulu kenellekään. Sitä paitsi Isoa-Britanniaa edustaa tänä vuonna vavahduttavan aito Emily, joka istuu keskellä lavaa kajalit poskilla. Aitona omana itsenään, brittikansallisia vaikutteita aidosti hehkuen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Saara tuo voiton edustamalleen Britannialle. Sitähän Saara ilmoitti edustavansa muutama kuukausi sitten. Siinä on ihan kunnon brittimuusikko.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Otan osaa. Saara laulaa hyvin ja pärjää hyvin Euroviisuissa.
Koita jaksaa.
Me välitämme sinusta kirjoitti:
Paraneeko homous poliklinikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serbiassa ymmärrettiin se, että viisuihin pitää lähettää laulutaitoinen ihminen eikä mikään missi.
Serbiassa ymmärrettiin myös että viisuihin kannattaa lähettää laulaja eikä inyourfacelesbo joka myös vähän laulaakin.
Marija Serifovich on lesbo. Kyllä sen ymmärsi myös esityksestä.
Aivan. Asian voi esittää myös hillitysti ja tyylikkäästi jos se nyt pitää esittää.
Molitva on kaunis kappale ja vaikka esitys oli todella pelkistetty, siinä oli jotain sellaista, että sitä pysähtyi kuuntelemaan. Marijahan tuli ulos kaapista vasta Euroviisut voitettuaan, vaikka oli ollut jo pitkään suosittu kotimaassaan. Hän ei siis tuonut mitenkään esiin lesbouttaan, joten en usko että ihmiset esitystä katsoessaan edes ajattelivat, että laulaja on lesbo ja juuri sen vuoksi hänen esityksensä taustalla on joukko naisia. Kun esitystä katsoo tietäen artistin suuntauksen, keskittyminen ei enää samalla tavalla ole itse kauniissa melodiassa, vaan hänen taustallaan olevien naisten osuuteen, käsistä pitelyyn, toistensa ja solistin hiplailuun sekä koko esityksen symboliikkaan kiinnittää eri tavalla huomiota, mikä vie keskittymisen itse kauniiseen melodiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kranaa tti per seeseen niin pas ka len tää.
Tämä Britannian kosiskelu oli kyllä satavarmasti taas niitä saaran päässä syntyneitä juttuja. Sekä tietenkin tarkoitettu näpäyttää suomalaisia. Kyllä saara jo tuosta puhuessaan tiesi että tulee edustamaan suomea. Halusi antaa kuvan että hän nyt sitten valitsi Suomen ..hah.
Saarassa on jotain hyvin manipuloivaa ja ainoa asia jossa myönnän hänen olevan hyvä on se, että hän osaa käyttää mediaa hyvin manipuloidessaan.
Pidän häntä narsistisena persoonana. Enkä usko olevani väärässä. Ja luulen että tämä vielä paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serbiassa ymmärrettiin se, että viisuihin pitää lähettää laulutaitoinen ihminen eikä mikään missi.
Serbiassa ymmärrettiin myös että viisuihin kannattaa lähettää laulaja eikä inyourfacelesbo joka myös vähän laulaakin.
Marija Serifovich on lesbo. Kyllä sen ymmärsi myös esityksestä.
Aivan. Asian voi esittää myös hillitysti ja tyylikkäästi jos se nyt pitää esittää.
Molitva on kaunis kappale ja vaikka esitys oli todella pelkistetty, siinä oli jotain sellaista, että sitä pysähtyi kuuntelemaan. Marijahan tuli ulos kaapista vasta Euroviisut voitettuaan, vaikka oli ollut jo pitkään suosittu kotimaassaan. Hän ei siis tuonut mitenkään esiin lesbouttaan, joten en usko että ihmiset esitystä katsoessaan edes ajattelivat, että laulaja on lesbo ja juuri sen vuoksi hänen esityksensä taustalla on joukko naisia. Kun esitystä katsoo tietäen artistin suuntauksen, keskittyminen ei enää samalla tavalla ole itse kauniissa melodiassa, vaan hänen taustallaan olevien naisten osuuteen, käsistä pitelyyn, toistensa ja solistin hiplailuun sekä koko esityksen symboliikkaan kiinnittää eri tavalla huomiota, mikä vie keskittymisen itse kauniiseen melodiaan.
Se lesbo hakkui myös Suomen. :-D Suomalainen ruoka on pahaa, viisut huonosti järjestetty yms. Kamala tankki, josta kyllä arvasi, että ruoka tärkein. Heidän maassaan sitten näytettiin jotakin urheilusuorituksia euroviisuissa. Sodan runtelema maa.
jotainpelottavaa kirjoitti:
Tämä Britannian kosiskelu oli kyllä satavarmasti taas niitä saaran päässä syntyneitä juttuja. Sekä tietenkin tarkoitettu näpäyttää suomalaisia. Kyllä saara jo tuosta puhuessaan tiesi että tulee edustamaan suomea. Halusi antaa kuvan että hän nyt sitten valitsi Suomen ..hah.
Saarassa on jotain hyvin manipuloivaa ja ainoa asia jossa myönnän hänen olevan hyvä on se, että hän osaa käyttää mediaa hyvin manipuloidessaan.
Pidän häntä narsistisena persoonana. Enkä usko olevani väärässä. Ja luulen että tämä vielä paljastuu.
Ihmettelen myös miksi media niin paljon on julkistanut juttuja joissa on ollut vain ja ainoastaan saaran suusta tulleita juttuja. Ja kun ne valitettavan usein on osoittautuneet täysin paikkansapitämättömiksi niin luottamus artistiin on mennyt. Vaikea enää uskoa paljon mitään häneen liittyvää.
Ihan vain kysyn, että miksi sitä sukupuolista suuntautuneisuutta pitää koko ajan tuoda esiin? Valtava show rakennetaa sen ympärille. Eikö melodia, sanat ja tulkinta ole tärkeimmät? Haluaisin kuunnella kaunista musiikkia. Viime vuotisen euroviisuvoittajan kappale/esitys oli sitä.
Näistä kappaleista tuskin ikivihreitä tulee. Kumpikaan ei jäänyt ensikuulemalta korvaan.
Nyt joku kunnon laulunikkari tekemään Saaralle kappaleen, jossa hänen äänensä tulee esiin. Sitten tulkintaa ja tunnetta peliin. Tunnetta Saaran esityksestä monesti puuttuu. Siitä valitti Sharon x-factoryssa. Laulaa kyllä teknisesti hyvin, mutta läpi. Saara esitti siellä muutaman "suuren" kappaleen ja esitti loistavasti. Sellaista musiikkia, jos joku osaisi tehdä.
Suomessa loistava melodisen musiikin tekijä on Jukka Kuoppamäki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kranaa tti per seeseen niin pas ka len tää.
Mutta soiko myös balalaikka?
Saaran intohimo ei ole musiikki. Saaran intohimo on päästä esille ja siihen hän käyttää yhtenä keppihevosena ns. seksuaalista suuntautuneiuuttaan. Joka ei sekään ole kovin vakuuttava.
Nyt Saara somessa liikuttuu kyyneliin kun tää hänen kappaleensa on niin powerful. Näkeekö se ikinä mitäääään itsensä ulkopuolella?
En ole kuunnellut eikä eritysesti kiinnosta.
Saara feikkaa lesbouden. Ei hän näytä rakastuneelta Merimiehen kanssa. Sama peilin edessä harjoiteltu hymy. Saa nähdä Saaravision jälkeen, miten suhteen käy.
Saaraa varmaan isä ja ukki neuvoo jollain70-luvun opeilla, niinku nämä euroviisut. Tuolta ei tähtiä synny.
Saaran isä jossakin haastattelussa sanoi, että ensin hän oli Eeli Aallon poika, sitten Simo Aallon veli ja nyt hänet esitellään Saara Aallon isänä.
Olen tätä miettinyt ja minusta ei ole hyvä asia tämä viisutehtailu, eikä se, että ruotsalaiset Tel jät, niin heti ennakkosuosikki.
Ruotsalaiset jo nyt ottavat kunniaa näistä biiseistä, eli ei ole Suomen voitto. Miksi me halutaan järjestää kalliit viisut Suomessa ruotsalaisella musiikilla?
Minulle on sopinut hyvin, että Ruotsi on näissä hömppäkisoissa maksajana. Tai muut maat. Kallista lystiä veronmaksajille.